Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LAITOIN TOISSAPÄIVÄNÄ SUOLATTUA KOOKOSRASVAA ALAPÄÄHÄN JA JÄRKYTTÄVÄ KIPU ALKOI TÄNÄÄN! APUA!

Vierailija
08.04.2017 |

Minulla oli jo viikon alusta pientä hiiviksen tynkää, tuli kaverin kanssa puheeksi että hän on kuullut että suolalla terästetty kookosrasva poistaa hiivatulehduksen luonnollisesti.
Nyt aamulla oli alapäässä järkyttävä kipu ja kun paperilla pyyhkii niin siihen jää sellaisia harmaanruskeita jälkiä. Olen nyt koko päivän tätä tuskaillut ja yrittänyt punnertaa kookosrasvaa pois mutta se ei tule!
Mitä teen?! Olkaa kilttejä ja auttakaa!

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin että kookosrasva kyllä sulaa ihon lämmössä ja valuu itsestään pois, jos sitä nyt tuohon paikkaan laittaisi. Paitsi jos Porvoossa on hirveän kova pakkanen.

Vierailija
22/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sinne sokeria suolan vastavoimaksi. 

Vähän erilainen sokerointi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolatun kookosrasvan aiheuttama harmaapilluisuus lähtee liottamalla tussua reilussa sokeriliemessä! Mummoni ohje. 

Vierailija
24/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se pillu punoittaa jos jo valmiiksi ärtyneille limakalvoille tungetaan suolaa. Ei sitten mitkään kellot kilisseet kun tuon operaation suoritit.

Vierailija
25/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kuullut jostain, ja sinä menet heti kokeilemaan. Varsinainen järjen jättiläinen olet!

Niinpä! Nyt harmittaa ihan saatanasti että menin kokeilemaan. Laitoin sitä aika roimalla kädellä ja sinne se suli. Ja vielä makuuasennossa ettei valuisi kaikki pois. :(

Kipu on sellainen ns. polttava. Voisikohan suola sen aiheuttaa.

Ap

Jos laitat suolaa haavoihin, se polttaa. Jos sisälläsi on ollut valmiiksi ärtyneisyyttä ja olet laittanut sinne suolaa, niin tietysti se on ärtynyt enemmän. Voisit ehkä soittaa ja kysyä ohjeita terveysasemalta? Toki älyttömän noloa, itse en varmaan kehtaisi, mutta ne ovat varmasti tottuneet kaikenlaiseen. Ja jos olet nuori, niin sitä ymmärrettävämpää. :)

Vierailija
26/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi! Meen heti kokeilemaan..tosin ilman suolaa. Kiitti vinkistä😊👍

Vierailija
27/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu viittaisi allergiaan. Missä kipu on? Limakalvoilla? Onko alavatsa kipeä? Jos olet oikein kunnolla kipeä, niin ei auta kuin mennä päivystykseen.

Vierailija
28/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö liian suolaiseen ruokaan kehoteta laittamaan raaka peruna suolaa imemään? Siinä siis vinkki ap:llekin.

Joo ap, peruna pilluun!

Vierailija
29/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika sentään! Älä nyt mitä sattuu sotkuja sinne rönttöseen mene änkemään, kookosöljyn pienissä määrin nyt ymmärtää, mutta että suolaa?! Pikku haavauma riittää, niin kylläpä kirvelee! Eikä alapäätä pidä pestä noin aggressiivisesti, siitähän se vasta ärtyykin! Laita pesun jälkeen bepanthenia tai sitä pelkkää kookosöljyä ohuelti, ei mitään kookosöljyköntsää emättimeen, hanki vaikka suun kautta otettava hiivalääke, ettet ärsytä nyt alapäätä yhtään enempää, suihkuttele aamuin illoin lämpimällä vedellä alapäätä ilman mitään saippuoita. Jos ei helpotu tai tilanne pahenee, niin lääkäriin.

Vierailija
30/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa kannattaa muistaa, että emätin ei ole mikään bioroskis.

Vierailija
31/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabasco toimii tuohon ihan takuulla, ja sen jälkeen et tuota nykyistä ongelmaa edes muista.

Vierailija
32/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipu viittaisi allergiaan. Missä kipu on? Limakalvoilla? Onko alavatsa kipeä? Jos olet oikein kunnolla kipeä, niin ei auta kuin mennä päivystykseen.

Kipu tuntuu eniten tuolla ns. syvällä vaginassa, josta säteilee kaikkialle. Alavatsa ei ole kipeä, kipu keskittyy ainoastaan alapäähän.

Kuolisin varmaan häpeästä jos tätä menisin lääkäriin näyttämään, saati sitten päivystykseen. Muut on siellä kuoleman kielissä ja mulla on vaan kookosta pillussa :/

Ap

Vierailija
33/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene suihkuun. Pese sormesi saippualla. Laita sormesi sisällesi suihkussa ja vähitellen sen ja veden avulla puhdista alapäätä.

Olen yrittänyt tuota, ja jopa maannut kylppärin lattialla ja suihkuttanut vettä suoraan alapäähän eikä sekään auta.

Katsoin juuri peilin avulla ja alapää näyttää aika punaiselta. En tiedä sitten onko punaisempi kuin yleensä, en hirveästi sitä peilistä tuijottele.

Ap

Mielikuva ap:sta tekemässä sitä...

Hahhhhaah

Vierailija
34/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene suihkuun. Pese sormesi saippualla. Laita sormesi sisällesi suihkussa ja vähitellen sen ja veden avulla puhdista alapäätä.

Olen yrittänyt tuota, ja jopa maannut kylppärin lattialla ja suihkuttanut vettä suoraan alapäähän eikä sekään auta.

Katsoin juuri peilin avulla ja alapää näyttää aika punaiselta. En tiedä sitten onko punaisempi kuin yleensä, en hirveästi sitä peilistä tuijottele.

Ap

Mielikuva ap:sta tekemässä sitä...

Hahhhhaah

Makuullaan sängyllä tunkee suolakookosklönttiä pilluun :D

Vierailija
35/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Bebantheenia 😂 se auttaa kaikkeen.

Vierailija
36/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipu tuntuu eniten tuolla ns. syvällä vaginassa, josta säteilee kaikkialle. Alavatsa ei ole kipeä, kipu keskittyy ainoastaan alapäähän.

Kuolisin varmaan häpeästä jos tätä menisin lääkäriin näyttämään, saati sitten päivystykseen. Muut on siellä kuoleman kielissä ja mulla on vaan kookosta pillussa :/

Ap

Onko sinulla maustamatonta luonnonjogurttia tai piimää? Ehkä sitä kannattaisi laittaa. Se sisältää hyviä maitohappobakteereja ja lisäksi voi neutraloida tuota suolaisuutta.

Vierailija
37/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kohdannut samanlaisen tilanteen kun olin kiertelemässä Aasiassa ja olin punkassa vähän jokaiseen kulttuurin kuuluvien kanssa. Olin Burmassa ja tungin tussuun jotain kookosvoidetta ja samalla taisi mennä vähän hiekkaakin kun burmalainen kaveri duunasi mua hiekkarannalla. Lähdin seuraavana päivänä yli vuorokauden bussimatkalle Thaimaahan ja matkalla iski hirveät tuskat. Takapenkillä eräs burmalainen nainen, jolle selitin tilanteen viittomakielellä, pyysi minua pyllistämään yhdellä pysähtymispaikalla ja sipaisi suuret klöntit tiikeribalsamia molempiin aukkoihin. Kipu hellitti melkein heti ja tulehdukset poistuivat muutamassa päivässä.

Vierailija
38/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasta tuntuu varmasti yksinäiseltä yksin pimeässä pillussa ja siksi polttelee :(

Laita sille kaveriksi sen hyvä ystävä pippuri.

Vierailija
39/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola on polttanut sun limakalvoja ja nyt ne ovat haavoituneet. Siitä polton tunne. Ruskea vuoto on verta haavoista.

Paljon sinne pimppiin suolaa laitoit?

Tee kevyitä lämpimiä suihkuja ja yritä saada suola ulos.

Jos sinulla on jotakin limakalvoille tarkoitettua apteekista ostettua rasvaa, hipaise sitä. Ja muista vaihtaa alkkareita tiuhaan.

Ja ihan hyvin voit soittaa päivystykseen ja kysyä sieltä neuvoa. Kerranko sitä ihminen erehtyy. Tsemppiä ap.

Vierailija
40/121 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytyy mennä lääkäriin, niin voit sanoa, että suolaa meni sinne vahingossa. Tarkoitus oli laittaa kookosöljyä liukuvoiteen tapaan, mutta unohdit pestä suolaiset kätesi sitä ennen. Olit just tehnyt jotain ruokaa, jossa tarvitaan suolaa tms. Sitten alkoi kirvellä ja muistit asian. Toi voi meinaan olla niin noloa nuorelle naiselle, että tuollaisen häpeän muistaa helposti vuosien päähän.