Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mesolankoja ottaneita paikalla? Tarvitsisin apua!

Vierailija
08.04.2017 |

Otin mesolankoja tänään ja nyt on vähän paniikki vaikutuksista. Olisko joku paikalla auttamassa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin,että ne tulivat kyllä poskien pyöreisiin osiin nimenomaan. Jos ne mesolangat aktivoi ihoa,niin aktivoituutko se tuollaiseksi pysyvästi vähän turvonneeksi? Vai iho kiinteytyy ja "kutistuu"? Anteeksi kun tää kuulostaa typerältä. Kyselin kyllä sielläkin heti sitten, että onko tämä nyt sellaista kuin piti ja osasinko tarpeeksi hyvin selittää mitä tarkoitin. Vastaus oli hieman ympäripyöreä, vaikkakin ihan kannustava mielestäni. Ap

Marita hei, sun pikku oravaposket on tosi kivat.

Vierailija
22/48 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan näkee että poskipäät on kuin "golfpallot" varsinkin hymyillessä! Onkohan silloin mesolankoja laitettu vai täyteainetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan näkee että poskipäät on kuin "golfpallot" varsinkin hymyillessä! Onkohan silloin mesolankoja laitettu vai täyteainetta?

Varmaan useimmiten täyteaineista, mesolankojen ei sinänsä pitäisi lisätä volyymia.

Vierailija
24/48 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan useimmiten täyteaineista, mesolankojen ei sinänsä pitäisi lisätä volyymia.

Voi se volyymi lisääntyä jos ei puuduteta.

Vierailija
25/48 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kellään lankojen laiton kokeneella sanottavaa tähän? Olisin oikeasti kiitollinen.

Vierailija
26/48 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi kukaan haluaa mesolankoja. Esim. Martina Aitolehtihän ja muut pintajulkkikset niitä kertomansa mukaan käyttää, mutta en joko huomaa vaikutusta tai en tiedä lähtötilannetta. Mielestäni on huolestuttavaa, jos pitää jo alle 45v turvautua tuollaisiin toimenpiteisiin. Ja tunnen paljon Martinaa vanhempia naisia, jotka näyttävät fressimmältä ja nuoremmalta, eikä heille ole tehty mitään. Liikunta(erityisesti hyötyliikunta ja ulkoilu), ruokavalio ja auringolta suojautuminen tuntuvat toimivan paremmin.

Vierailija
27/48 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisinä olette käyneet laittamassa mesolankoja? Itseäkin kiinnostaisi, mutta mietin kannattaako liian nuorena vielä laittaa?

Vierailija
28/48 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 30. Mulla on pehmeä iho, jo parikymppisenä mietin,että tuleekohan mulle aikaisin nasolabiaalijuonteet tai otsaryppyjä, kun ihoa oli paljon jo silloin ja sellaiset piirteet. Riippuu siis geeneistäkin milloin kannattaa. Laitan kyllä sinne paikkaan viestiä...jotain kyllä saavat tehdä tälle, jos tilanne ei parane. Ap

Vierailija
29/48 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palloposket tuli ja kyllä taisi mennä pieleen

Vierailija
30/48 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä tekijään. Auttanee mielellään mikäli 'kunnollinen' on

Vierailija
31/48 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että olet lähtenyt hakemaan jotain parannusta sun tilanteeseen. Mulla on myös nyt 33-vuotiaana isot posket kun niistä ei koskaan se lapsenpyöreys lähtenyt. Nyt iän myötä posket (etenkin toiselta puolelta) on alkaneet sitten roikkumaan ja sehän syventää noita nasolabiaalijuonteita. Jotain valokynää oon yrittänyt, mutta ei se syvissä juonteissa auta mitään. Itse en näin nuorena vielä mihinkään kiristysleikkaukseen ole viitsinyt mennä ja ryppyjäkään ei ole, vain nuo rumat roikkoposket.

Mulle on laitettu niihin juonteisiin täytettä ja se on aina hetken ollut parempi vaikka se kasvattaakin poskia entisestään. Noita lankoja en ole uskaltanut ottaa, vaikka olen pohtinutkin sitä. Täyteaineet on siitä hyviä, että jos jotain menee pieleen, niin ne voidaan poistaa. Toivottavasti sulla lopputulos vielä paranee.

Vierailija
32/48 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis ei tämä näytä nyt paremmalta, kyllä turvotus varmaan on jo laskenut. Kiva nyt liikkua missään tämän näköisenä! En käsitä, miten olen voinut tulla näin väärinymmärretyksi. Laiton yhteydessäkin kommentit olivat kyllä aika epämääräisiä, kun ilmaisin siinäkin huoleni,että luulin että tää tehtäisiin vähän eri tavalla ("ei ole oikeastaan oikeaa tai väärää tapaa tehdä tätä, ei ole oikeastaan väliä kuinka päin näitä laittaa...) Jätin yhteydenottopyynnön paikkaan ja varasin ajan toiselle klinikalle, jossa tilannetta voitaisiin korjata. Toivottavasti tää vielä kääntyy parhain päin :( Ap

Vierailija
33/48 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kuinkas tän jutun kanssa kävi? Itse juuri laitatin 22 lankaa tuonne leuka-poski alueelle ja hirvittää jos mäkin näytän kohta hamsterilta 😱

Vierailija
34/48 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi kukaan haluaa mesolankoja. Esim. Martina Aitolehtihän ja muut pintajulkkikset niitä kertomansa mukaan käyttää, mutta en joko huomaa vaikutusta tai en tiedä lähtötilannetta. Mielestäni on huolestuttavaa, jos pitää jo alle 45v turvautua tuollaisiin toimenpiteisiin. Ja tunnen paljon Martinaa vanhempia naisia, jotka näyttävät fressimmältä ja nuoremmalta, eikä heille ole tehty mitään. Liikunta(erityisesti hyötyliikunta ja ulkoilu), ruokavalio ja auringolta suojautuminen tuntuvat toimivan paremmin.

Liikkuminen kannattaa tietenkin, mutta ei sillä kyllä todistetusti ole kasvojen ulkonäköön nuorentavaa vaikutusta, ennemminkin päinvastoin. Huippu-urheilijat näyttää aina ikäistään sata vuotta vanhemmilta.

Vierailija
35/48 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Ap, mikä tilanne?

Harkitsen itse kyseistä toimenpidettä, mulla ikää 48. Myös muiden kokemuksia olisi kiva lukea.

Vierailija
36/48 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Te olette pahasti höynäytettäviä.

Vierailija
37/48 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan voisi saada yhtään asiallista vastausta hoitoa aikaisemmin kokeilleilta?

Vierailija
38/48 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko te jonkun puoskarin ommella naamaanne pysyviä lankoja??? (ja samalla vioittaa hermoja, arpeuttaa kasvolihaksia pysyvästi, aiheuttaa lääkeresistentin bakteeri-infektion...)

No ihan vapaasti, ei ole minun murheeni, kunhan ette sitten vingu korjaustoimenpiteitä julkisen sektorin terveydenhuollosta.

Vierailija
39/48 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikeissa kokeilla kirjoitti:

Eikö tosiaan voisi saada yhtään asiallista vastausta hoitoa aikaisemmin kokeilleilta?

Tuskin täällä, paremmin sellaisella, jossa keskustelu pelkästään plastiikasta.

Vierailija
40/48 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitsisi kysellä "vertaisilta", jos olisit käyttänyt plastiikkakirurgin palveluja. Sulle olis annettu sekä jälkihoito-ohjeet että tieto siitä, mitkä ovat toimenpiteen riskit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme