Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko nainen kertoa miksi miehen pitäisi ruveta seurustelemaan teidän kanssa?

Vierailija
08.04.2017 |

Seksi ei riitä syyksi, sitä saa ilman seurustelusuhteitakin eli mitkä on ne syyt ja miksi yhdenkään miehen tulisi seurustella naisten kanssa? Mitä sinulla on annettavaa meille miehille?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota pitäis kysyä mun mieheltä. Se itse väittää rakastavansa ja haluavansa elää ja olla mun kanssa. Kyllä sillä on oikeus ja mahdollisuus lähteä. Ei vaan lähde ja vaikuttaa ihan tyytyväiseltä. Näin on menty kohta 15v.

Vierailija
22/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tajusi aloituksen ja jotkut oli heti nyrkit pystyssä. Oikeasti pitäisi myös täällä kahelienkin kansoittamalla trollifoorumilla kyetä edes pikkuisen enemmän näkemään toiset ihmisinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan läheisyyttä, turvaa, keskustelua, ja hyvää seksiä kumppanilleni. Näin täällä entäs siellä?

Kiitos, kas noin helppoa se on ja heti tuntuu naisetkin mukavammilta ja inhimilliseltä jotka kykenee myös miehestä välittämään aidosti. Tätä foorumia lukiessa tulee naisista todella outo, pinnallinen, tunnekylmä ja empatiakyvytön kuva.

Kun te naisetkin puhuisitte ja kirjoittaisitte meistä miehistäkin kuin ihmisistä ei niin moni mies ajattelisi teistä niinkuin he ajattelee. 

Ap

Sun kuvasi ihmisistä tulee palstan provoista? Eihän tän palstan mukaan ole yhtään järjissään olevaa miestä tai naista olemassakaan. Silti tuolla kadulla kävelee ihan tavallisia ihmisiä vastaan. Pistä kone kiinni, tämä ei sovi sulle.

Vierailija
24/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulustelet tyyliin "miks pitäis kenenkään seurustella sun kanssa täh?" niin kuulostat palstakatkerolta, joka puhuu pillunkantotelineistä ja jolle ei kukaan tunne halua antaa itsestään mitään henkilökohtaisella tasolla. Suurin osa kai haluaa löytää elämäänsä mukavan ja rehellisen ihmisen, joka on mies, olla itsekin samanlainen, antaa ja saada. Ensi kerralla lämmittele keskustelua hieman avoimemmalla mielellä ja paremmalla asenteelma, eikö vaan?

Vierailija
25/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan läheisyyttä, turvaa, keskustelua, ja hyvää seksiä kumppanilleni. Näin täällä entäs siellä?

Kiitos, kas noin helppoa se on ja heti tuntuu naisetkin mukavammilta ja inhimilliseltä jotka kykenee myös miehestä välittämään aidosti. Tätä foorumia lukiessa tulee naisista todella outo, pinnallinen, tunnekylmä ja empatiakyvytön kuva.

Kun te naisetkin puhuisitte ja kirjoittaisitte meistä miehistäkin kuin ihmisistä ei niin moni mies ajattelisi teistä niinkuin he ajattelee. 

Ap

Sun kuvasi ihmisistä tulee palstan provoista? Eihän tän palstan mukaan ole yhtään järjissään olevaa miestä tai naista olemassakaan. Silti tuolla kadulla kävelee ihan tavallisia ihmisiä vastaan. Pistä kone kiinni, tämä ei sovi sulle.

No kai sitä noiden provojen, trollien ja hullujen sekaan edes yksi tälläinen avaus mahtuu jossa ei tarvitse kaikkia vain vihata ja haukkua.

Ap

Vierailija
26/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat:

Ulkonäkö ei ruma, en ole missityyppinenkään, paino 53kg, pituus 165, vaalea, siniset silmät ( niistä saanut kehuja, myös vartalosta)

Luonne rauhallinen, huumorintajuinen, hassuttelevakin, taiteellinen, en kuitenkaan boheemi, eroottinen, tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, harmoninen parisuhde.

Miinukset:

Mukavuudenhaluinen, turhamainen, lyhytjänteinen.

Näillä mennään...

Vierailija
27/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussat:

Ulkonäkö ei ruma, en ole missityyppinenkään, paino 53kg, pituus 165, vaalea, siniset silmät ( niistä saanut kehuja, myös vartalosta)

Luonne rauhallinen, huumorintajuinen, hassuttelevakin, taiteellinen, en kuitenkaan boheemi, eroottinen, tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, harmoninen parisuhde.

Miinukset:

Mukavuudenhaluinen, turhamainen, lyhytjänteinen.

Näillä mennään...

No niin taas tuli yksi ihminen paikalle ja kuulostat mielenkiintoiselta tyypiltä. Sinulla on paljon annettavaa jo henkisellä puolella joka tekee sinusta toivotun kumppanin, moni saa sinusta hyvän ystävänkin.

Ap

Vierailija
28/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsyy miksi ihmiset haluaa olla toistensa kanssa on läheisyys, ystävyys, kumppanuus ja halutaan kokea elämää ja asioita toisen kanssa, se toinen ihminen voi olla myös  tuki ja turva. 

Miksi tuo on niin vaikea sanoa ja kaikki polaroisoidaan miehet haluu pilluu ja naiset rahaa, tuostahan te jankutatte täällä taukoamatta, tuollainen ajatusmaailma on sairas ja siinä epäinhimillistetään ihmiset joksikin stereotyyppisiksi hirviöiksi.

Ap

virkistävä kommentti ja niin totta, hienoa kun kirjoitat

Vierailija
29/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

jos luit aloituksen sydämellä , sieltä paistoi ihan aito ihmetys. kaikille ei välttis avautunut. 

Vierailija
30/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ajattelutapaanne eivät vaikuta millään tavoin naiset, vaan heikko taustanne - ja älykkyysosamääränne.

ohis

Vierailija
31/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko aloituksen pointti oli se, että saan edes joiltakin naisilta nyhdettyä kommentteja kuinka he pitää myös miehiä ihmisinä. Tuskin edes tajuatte kuinka huonon kuvan te annatte naisista tällä vauvafoorumilla, sama pätee miehiin.

Ap

Mä huomasin tän ja musta sä ilmaisit asiat aika hyvin. Siis puhuttelevasti!

Vierailija
32/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs nyt tuomita AP:n aloitusta ihan noin sokeasti ja miesvihaisesti. Olen itse miettinyt samaa asiaa varsinkin kun täällä Suomessa miehet ja naiset eivät ole tyytyväisiä toistensa seuraan.

Mutta tosiaan naiset, miettikää ihan hetki että mitä teillä tosiaan on annettavaa miehille? Minä vastaan puolestani miehenä:

- Turvaa kaduilla päivin ja öin (olen isokokoinen ja lyön lujaa)

- Osaan kunnostaa autoja ja riittävästi kotia

- Olen helvetin sivistynyt ja maailmaa nähnyt (yhteiskunnallinen ja kulttuurillinen keskustelu onnistuu, vaikka mieluiten juttelenkin miesten kanssa)

- Osaan opettaa eri urheilulajeja ja erätaitoja

En minä tarvitse naista turvaksi tai keskustelukumppaniksi. Sen sijaan mistä tykkäisin kovasti, olisi jos tänä päivänä naiset osaisivat tehdä muutakin ruokaa kuin jotain vegepaskaa. Osaisi vaikka parsia vaatteita tai tehdä villasukat. Ja olisi hyvä äiti lapsilleni. Tosin lapsia mulla on jo joten niitä ei enää tartte. Ei naisen tarvitse 'osata' antaa hyvää seksiä, tuo on ihan älytön lähestyminen. Riittäisi jos itsetunto olisi kunnossa mutta sekin on useimmilla naisilla vähän kadoksissa.

Joten pyydän näin miehenä, miettikää tuota AP:n kirjoitusta ja vastatkaa, mitä teillä on annettavaa miehelle pitkäaikaisemmassa suhteessa??

jos ei kiinnosta keskustelu, turvallinen läheisyys ja hyvä seksi, niin ei mulla silloin ole mitään annettavaa just sulle. siksi onkin hyvä että ihmiset onkin erilaisia, 

n76

Vierailija
33/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No voi voi. Nimittäin kun tätä palstaa lukee, niin miehistä tulee tosi positiivinen ja lämmin kuva.. Eiku...

Vierailija
34/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että naiset täällä eivät osaa vastata muuten kuin uhriutumalla yksinkertaisiin adjektiiveihin mitä luetella itsestään....

No minä miehenä kerron mitä voisin tarjota naiselle:

Turvaa, rakkautta ja luotettavuutta. En jätä...

Pitkät keskustelut luonnistuu ja katson asioita usein monelta eri kantilta...

Pystyn tarjoamaan miehekkäitä rakennustaitoja tarvittaessa. Tykkään liikkua ja pidän itsestäni huolta.

En juo alkoholia melkein ikinä.. Ei tatskoja... Ei lemmikkejä... Ei tupakkaa...

Ystävällsin terveisin, sinkkumies 28v uudeltamaalta

Vierailija
35/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että sekin aiheuttaa suuttumusta, jos joku mies kertoo toiveistaan, joskus mietin sitä öyhötystä lukiessani, että mihin unohtuu se tosiasia, että eihän yksikään nainenkaan huoli ketä tahansa. Ikäänkuin miehen pitää huolia kuka hyvänsä kadulla vastaantuleva nainen, ei se nyt ihan noin toimi tosielämässä.

Vierailija
36/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä seurustellut, joten en tiedä mitä voisin tarjota. Uskoakseni en kuitenkaan käyttäytyis kuin jotkut parisuhteessa elävät ihmiset, kuten naapurissa asuva nainen joka kiljuu joka aamu miehelle ku ei ottanu roskapussia mukaan ja sitten parkkipaikalla ivailee ku mies ei oo ehtiny puhistaa autoo lumesta siihen mennessä ku arvon prinsessa on valmiina lähtemään.

Ylipäätään en ymmärrä sitä jatkuvaa riitelyä! Vanhempieni yläkerrassakin asuu perhe, jossa nainen huutaa ja raivoaa koko ajan ja miehen ääni kuuluu paljon hiljempaa (jos ollenkaan) rauhallisesti, varmaan yrittää rauhottaa naista. Oon asunu koko elämäni kerrostaloissa ja aina on naapureina pariskuntia, jotka tappelee melkei päivittäin pikkuasioista (kiitos paperinohuet seinät!)

En siis uskoisi raivoavani suhteessa niin paljon kuin jotkut ämmät, koska olen asunut monta vuotta kimppakämpässä hyvien kavereiden kanssa ja ikinä en suuttunut kenellekään, vaikka ois unohettu ostaa vessapaprua tai jätety tiskit tiskaamatta ja ruoka jääny homehtumaan pöydälle. Missään muussakaan ihmissuhteessa en ole vetänyt naurettavia kilareita, vaikka ois kuinka vietetty monta kuukautta lähes 24/7 saman ihmisen kanssa.

Koska nyt kerran tuli näin pitkä juttu nii mainitaan vielä että tykkään tehä ruokaa ja innostun uusista asioista, eli jos haluu lähtee kokeilee uutta harrastusta tai mennä outoon teatteriesitykseen niin oon heti mukana. Mutta kuten sanottu, en oo ikinä seurustellut niin en tiedä pitäisivätkö nää mainitut asiat suhteessa paikkaansa. Ja btw, en todellakaan kohdista viestiäni ap:lle, siis että mainostaisin itseäni hänelle vaan tää oli vaan tämmöstä pohdiskelua.

Vierailija
37/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No voi voi. Nimittäin kun tätä palstaa lukee, niin miehistä tulee tosi positiivinen ja lämmin kuva.. Eiku...

Juu, mainitsin jo aikaisemmassa kommentissa, että myös miehet antaa huonon kuvan itsestään.

Ap

Vierailija
38/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei riitä syyksi, sitä saa ilman seurustelusuhteitakin eli mitkä on ne syyt ja miksi yhdenkään miehen tulisi seurustella naisten kanssa? Mitä sinulla on annettavaa meille miehille?

Keskustelunavaus on negatiivinen ja provosoiva, siksi se sai arvoisiaan vastauksia. "Miksi _kenenkään_ miehen miehen _pitäisi_ ruveta seurustelemaan naisen kanssa? " "Miksi _yhdenkään_ miehen _tulisi_ seurustella naisten kanssa?"

Vierailija
39/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vastata raivoten ja riehuen haukkuen minut ja miehet tai voit vastata rauhallisesti kertoen, että tälläinen olen ja sellaisen ihmisen saisit. Itse olen jo lukenut yli miljoona kommentia kuinka paska ihmissaasta olen pelkän sukupuoleni takia, joten on hyvää vaihtelua lukea toisenlaisiakin kommentteja.

Vierailija
40/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelunavaus on negatiivinen ja provosoiva, siksi se sai arvoisiaan vastauksia. "Miksi _kenenkään_ miehen miehen _pitäisi_ ruveta seurustelemaan naisen kanssa? " "Miksi _yhdenkään_ miehen _tulisi_ seurustella naisten kanssa?"

Minun pointtini juuri. Vastakysymys voisi olla, miksi kenenkään pitäisi ohittaa loukkaavaksi tarkoitettu kysymyksenasettelu ja yrittää nähdä trollaavan ulkokuoren takaa ihminen? Siis sellaisen, joka ei jatkossa halua tulla kohdelluksi hyökkäävästi ja provosoivasti lähisuhteessa? Se tarve tulla nähdyksi inhimillisesti paskasta käytöksestä huolimatta on nimittäin loppumaton luonnonvara.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi