Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöh, kävin kosteuttavassa kasvohoidossa, mutta muutama tunti hoidon jälkeen kasvot tuntuu kuivemmilta, kuin pelkän oman ihonkosteutusrutiinin jäljiltä :o

Vierailija
08.04.2017 |

Erikoista, vaikka käytettiin kahta eri naamiota, useampaan otteeseen happiseerumia ja lisäksi vielä kasvoöljyä sekä voidetta. Ihanaa ja rentouttavaahan se oli, mutta vähän hämmentää, miten voi kasvoja kiristellä tuommoisen tehohoidon jäljiltä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se käsittely rikkoi sen sun ihon sellaisen oman rasvasuojan.

Niissä tuotteissa oli varmaan paljon vettä ja rasva-alkoholeja, ne rikkoo sen oman rasvasuojan.

Mullakin iho kuivuu, jos käytän usein esim. sheet maskeja, joissa on paljon butylene glycolia ja vettä, juuri tuon takia.

Vierailija
2/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todellakaan ole muuta mietittävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö todellakaan ole muuta mietittävää?

Ei ole tarkoitus pilata kasvohoitopäivääsi, onhan se ihanaa. En vaan jotenkin tajua miten ihmiset puhuu pinnallisista asioista kun maailma on kaaoksessa.

Vierailija
4/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä valita. Kohta alkaa niiden aineiden aiheuttama tulehdustila eli finniä pukkaa niin maan p**keleesti. Ota burana jo valmiiksi.

T. Ei ikinä enää kasvohoitoihin, koska kotona hoituu paremmin

Vierailija
5/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan sitä, kun kosmetologit putsaa vanulapulla venyttäen silmänympärysihoa ja hieroen ripsiä, että puolet irtoaa. Normaali vesipesu itse tehtynä on paljon hellävaraisempi.

Vierailija
6/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vielä valita. Kohta alkaa niiden aineiden aiheuttama tulehdustila eli finniä pukkaa niin maan p**keleesti. Ota burana jo valmiiksi.

T. Ei ikinä enää kasvohoitoihin, koska kotona hoituu paremmin

Huhhuh, toivottavasti mulle ei käy noin, koska olen jo muutenkin antibioottikuurilla aknen takia ja juuri siksi kosmetologi tuota kosteuttavaa hoitoa suosittelikin eikä esim. kuulemma hieronut mun kasvoja tulehdusten takia niin paljoa, mitä hän yleensä muuten hoitojen yhteydessä tykkää hieroa. Ap.

Vierailija
7/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse inhoan sitä, kun kosmetologit putsaa vanulapulla venyttäen silmänympärysihoa ja hieroen ripsiä, että puolet irtoaa. Normaali vesipesu itse tehtynä on paljon hellävaraisempi.

Joo mä kanssa kyllä vähän ihmettelen sitä, kuinka paljon voimaa he käyttää tohon puhdistusaineiden ja naamioiden pyyhkimiseen, vaikka aina toitotetaan, että ryppyjä tulee, jos vetelee ihoa ja kaikki aineet pitäis laittaa taputellen iholle...

Vierailija
8/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa käyttää näitä kasvokemikaaleja. Lopputulos on pidemmän päälle vaan huonompi.

Vierailija
9/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus kirjoitti:

Ei kannata liikaa käyttää näitä kasvokemikaaleja. Lopputulos on pidemmän päälle vaan huonompi.

Riippuu kemikaaleista ja ihotyypistä.

Ota ap selvää hapoista, bha esim. on tosi hyvä akneen ja tunkeutuu sen huokosen sisälle puhdistamaan.

Katso redditin asian beauty foorumi ja sieltä happojutut, esim. corxs merkin hapot, siellä on kuviakin akneihoista, jotka on parantuneet ja hoitorutiinit lueteltu millä se on onnistunut.

Vierailija
10/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokemus kirjoitti:

Riippuu kemikaaleista ja ihotyypistä.

Ota ap selvää hapoista, bha esim. on tosi hyvä akneen ja tunkeutuu sen huokosen sisälle puhdistamaan.

Katso redditin asian beauty foorumi ja sieltä happojutut, esim. corxs merkin hapot, siellä on kuviakin akneihoista, jotka on parantuneet ja hoitorutiinit lueteltu millä se on onnistunut.

Itseasiassa mä melko paljon käytänkin korealaista kosmetiikka ja ihonhoitofilosofiaa. Myös happokuorintaa käytän ihan säännöllisesti ja kasvovetenä tällä hetkellä Bentonin bha&aloe toner. Tällä hetkellä en koe tarvetta kyllä muille tuotteille varsinkin, kun on vielä tuo lääkekuuri päällä ja käytän puhdistavaa reseptivoidettakin. Ap.

Vierailija
11/11 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon kuuluukin kuivua, kun sitä hoitaa oikein. Jos laittaa vaikka 35%:n vetyperoksidia otsaan, ja iho on huonoa, eli vähän ryppyistä ja isohuokoista, niin se tuntuu jopa rapealta hetken, vähän kuin hapankorppu. Silloin voi vähän kosteusvoidetta laittaa päälle, ei tosin välttämätöntä. Iho toipuu nopeasti itsekseenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi