Sain valtavan perinnön. Kuka lähtee kanssani kiertämään maailmaa?
Kommentit (22)
Voi, lähtisin jos ei olis noita lapsia...
Mä!!!! Osaan kaikkia kieliä, ainakin omasta mielestäni. Uin, tanssin, juon, pelaan ja patikoin.
Minä lähden heti, jääköön työttömyys, jääköön TE-toimiston yhteydenotot, jääköön...
Valitse mut rakastin suo jo ennen rikastumistasi
Missä tavataan? En ehdi Suomeen pitkään aikaan. Miten olisi Bolivia tai Peru? Vai tulisitko mieluummin Chileen? Sieltä voidaan sitten jatkaa, minulla ei ole työesteitä.
Jos olet mies, voisin lähteä. -melkeinheteromies-
Minä lähden . 5 kieltä on ja patikoin ratsastan uin ja tanssin sekä luikkaan. Akastan seikkailuja ja pitkiä reissuja olen ollut paljon reissussa mutta Suomessa ja Pohjoismaissa. Haaveilen juuri tästä! Lähdetään Pyramideille ja sukeltamaan ja delfiinien kanssa uimaan! Mennään koluamaan maailman upein luola ja katsomaan afrikkaan eläimiä. Mennään koluamaan Brittien linnoja ja käydään Israelin tobilepaikoissa! Milloin lähdetään?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, voisin lähteä. -melkeinheteromies-
Niin, ja minulla ei ole koskaan "päänsärkyä" ja nielen myös : )
Sillä varauksella, että sä maksat matkat... Itse olen toimistotyössä ja sillä ei ihan hirveän hulppeita reissuja kustanneta.
Juu jokos lähdetään? voidaan reppureissailla maailman ympäri vaikka. mä puhun hyvin kieliä joten pärjätään varmasti jos vaan tullaan juttuun
Oon savosta, puhun savvoo hilijoo ja kovvoo.
Annatko panna (ja rahaa) jos lähden?
Sä hylkäät mut kuitenkin jossain Mexikossa, ja jätät sinne selviämään omillani, ja musta tulee joku huumekuriiri Meksikon huumemafialle.
En lähde!
Vierailija kirjoitti:
Sä hylkäät mut kuitenkin jossain Mexikossa, ja jätät sinne selviämään omillani, ja musta tulee joku huumekuriiri Meksikon huumemafialle.
En lähde!
Päätä jo: x vai ks?
En lähts tuntemattoman kanssa.