Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko seksin jälkeen kiitollisuutta siitä, että mies pani sinua?

Vierailija
08.04.2017 |

Vai pidätkö sitä itsestäänselvyytenä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saisi tuntea kiitollisuutta?

Vierailija
2/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainostaan jos suostuu panemaa takaapäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö saisi tuntea kiitollisuutta?

Niin siis tunnetko sä sitä kiitollisuutta vai et? :D Ap

Vierailija
4/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mitä tuohon nyt vastaisi. Onhan se kivaa, kun mies saa ja tykkään siitä, että hän tulee sisälleni. Minä vain koskaan en saa yhdynnässä, ja mieheni taas on melko estynyt seksiasioissa (=ei halua muuta kuin yhdyntää). Niinpä hoitelen aina itse itseni.

Vierailija
5/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, en ole kokeillut. Sen kuitenkin tiedän, että vaimoni ei pitäisi siitä.

Vierailija
6/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainostaan jos suostuu panemaa takaapäin

Etkö halua nähdä miehen kasvoja, kun hän panee sinua? 

Vierailija
7/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, en ole kokeillut. Sen kuitenkin tiedän, että vaimoni ei pitäisi siitä.

eehhehee... hee... hee... huoh

Vierailija
8/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä on oikeastaan aika epämiellyttävän tuntuista. Eli sinänsä en nyt varsinaista kiitollisuutta tunne. Olen kiitollinen itse miehestä, mutta en hänen huonoista seksitaidoistaan.

Vierailija
9/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä on oikeastaan aika epämiellyttävän tuntuista. Eli sinänsä en nyt varsinaista kiitollisuutta tunne. Olen kiitollinen itse miehestä, mutta en hänen huonoista seksitaidoistaan.

Onko vika miehen seksitaidoissa, jos sinusta yhdyntä on epämiellyttävän tuntuista? Eikös vika ole silloin sinussa?

Vierailija
10/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnen. Tunnen yhteistä kiitollisuutta yhteisestä ihanasta. Toivottavasti mieskin on tyytyväinen.

Vierailija
11/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h***etin kiitollisuutta?! Sen verran ulkonäköä suotu, että joku muu siinä kiitollisuutta tuntee. Mä laitan ne pihalle saman tien. Huonot ei saa edes jatkaa loppuun asti.

Vierailija
12/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vika miehen seksitaidoissa, jos sinusta yhdyntä on epämiellyttävän tuntuista? Eikös vika ole silloin sinussa?

Kyllä. Ei minussa ole vikaa. Ja siis älä käsitä väärin: rakastan häntä, mutta sängyssä on hän ei ole hyvä. 

Vierailija
13/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kiitollisuutta että se loppui ja pääsen nukkumaan.

Vierailija
14/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, että naista syyllistetään siitä, jos hän ei saa orgasmia yhdynnässä. Mieshän kyllä pystyisi tyydyttämään naista myös muilla tavoin, mutta kaikki miehet siihen eivät halua ryhtyä.

Vierailija
15/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toki. Varsinkin kun omalla miehellä on vähän fyysistä vaivaa mikä joskus vähän rajoittaa puuhia niin kyllä siitä tulee kiitollinen olo että mies rupeaa toimeen.

Vierailija
16/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, että naista syyllistetään siitä, jos hän ei saa orgasmia yhdynnässä. Mieshän kyllä pystyisi tyydyttämään naista myös muilla tavoin, mutta kaikki miehet siihen eivät halua ryhtyä.

Tyydytän itseni n. 6-12 kertaa viikossa. Yhdynnässä olemme max. kerran viikossa. Mutta tietysti sekin on nyt sitten minun vikani. Ihan täysin oma vikani että haluan seksiä ja että mies ei tyydytä minua.

Vierailija
17/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain siinä tapauksessa, että saan tajunnaräjäyttävän orgasmin

Vierailija
18/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei minussa ole vikaa. Ja siis älä käsitä väärin: rakastan häntä, mutta sängyssä on hän ei ole hyvä. 

Käsitin, että yhdyntä ylipäätään tuntuu sinusta epämiellyttävältä. Mutta tottahan se on, että kemiat eivät aina osu yksiin sängyssä.

Vierailija
19/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin naista syyllistetään? Miestähän siitä syyllistetään, jos nainen ei saa orgasmia. Silloin mies on naisen mielestä huono sängyssä.

Vierailija
20/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Seksi rakkaani kanssa ei ole mulle mikään palvelustoimitus...