Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otan vaalilehtisiä vastustamiltani puolueilta

Vierailija
08.04.2017 |

Otan vaalilehtisen, rypistän ja heitän sen sitten roskiin. Jos en ottaisi, jakelija saattaisi antaa sen jollekin muulle, joka saattaisi äänestää ko. puoluetta. Pyrin siis tuhlaamaan poliittisten vastustajien taloudellisia resursseja ottamalla heiltä vaalilehtisiä vailla minkäänlaista aikomusta äänestää heitä. Toisinaan myös pysähdyn rupattelemaan vaalityöntekijöiden kanssa ja kulutan näin heidän arvokasta aikaansa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka äänestää lehtisten ja lahjusten perusteella. Itse en ota mitään ja kovasti mainontaan tuhlaavasta ehdokkaasta tuskin tulee hyvää valtuutettua.

Vierailija
2/5 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka äänestää lehtisten ja lahjusten perusteella. Itse en ota mitään ja kovasti mainontaan tuhlaavasta ehdokkaasta tuskin tulee hyvää valtuutettua.

Joku saattaa äänestää, joten kierrän kaupungilla keräämässä vaalilehtisiä ennen kuin joku muu saa ne käsiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Itse kävin torilla tässä yksi päivä. Lapseni näki Kokoomuksen vaaliteltassa jaettavan makkaroita ja hänen teki kovasti mieli makkaraa, ehdotti että käytäisiin hakemassa sellaiset. Vähän piti miettiä, mutta en vaan voinut mennä hakemaan väärän puolueen makkaraa. Ostimme muuta hyvää syötävää toisaalta. =P

Ne lentolehtiset mitä jaellaan, otan vastaan, jos joku oikein tuputtamalla tuputtaa, koska niin pääsen melkeinpä nopeammin jatkamaan matkaani, kuin että toinen juoksee perässä ja tuputtaa pitkiä aikoja. Jos jakelu on maltillisempaa, niin kävelen vain ohi tai sanon ei kiitos.

Vierailija
4/5 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Itse kävin torilla tässä yksi päivä. Lapseni näki Kokoomuksen vaaliteltassa jaettavan makkaroita ja hänen teki kovasti mieli makkaraa, ehdotti että käytäisiin hakemassa sellaiset. Vähän piti miettiä, mutta en vaan voinut mennä hakemaan väärän puolueen makkaraa. Ostimme muuta hyvää syötävää toisaalta. =P

Ne lentolehtiset mitä jaellaan, otan vastaan, jos joku oikein tuputtamalla tuputtaa, koska niin pääsen melkeinpä nopeammin jatkamaan matkaani, kuin että toinen juoksee perässä ja tuputtaa pitkiä aikoja. Jos jakelu on maltillisempaa, niin kävelen vain ohi tai sanon ei kiitos.

Hyvä ettet ottanut kokoomuksen makkaraa. Ehkä sillä säästyneellä makkaralla saadaan ostettua ääni joltain hölmöltä.

Vierailija
5/5 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi vaan huvittaa innokkaan ehdokkaan/ehdokkaan apulaisen kanssa tuntikausia hölöttävä av-mamma, joka lähtee paikalta kiero kiilto silmissään, mielessään ajattelee "muhahahahaa, en varmana äänestä, olen voittaja". Sama mamma kerää ämpäreitä, pinssejä, makkaroita ja karkkeja vaan laukkunsa, ja pakahtuu ilosta kotonaan, kun pääsee vihdoin hypistelemään vaalityönsä tuloksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi