Miksi miehet haluaa anaaliseksiä?
Kommentit (50)
Tiukka reikä kiinnostaa. Miksi miehet haluavat suuseksiä?
Alistamisesta saa kiksejä.
Mikä sun perversios on?
Vierailija kirjoitti:
Tiukka reikä kiinnostaa. Miksi miehet haluavat suuseksiä?
Piilohomot.
Tykkään työntää meisselini naisen kuivaan peräaukkoon.
Tuntuu hyvältä?
Mä naisena haluan anaaliseksiä, koska perseestä saa todella hyvät, voimakkaat ja nopeat orkut. Erilaiset kuin klitoris-/emätinorkut.
Paras on, kun laittaa massiivisen tapin huolella lämpättyyn perseeseen ja saa samalla penistä vaginaan, lähtee nimittäin sellaset ilotulitukset et taju meinaa mennä!
Tykkään naisten tuhmista ryppyisistä pienistä kakkakoloista ja kun työnnän siittimeni sen syvyyksiin, niin tulee todella voittajafiilis.
No täällä on toinen mies tähän mennessä, joka ei halua anaaliseksiä ja joka ymmärtää, että lärs'pepi ei ole sukupuolielin.
Analisimi on sairaus.
Vakava vastaus: koska se on tuhmaa ja vähän kiellettyä ja siksi kiihottavaa. Se on myös jollain tapaa intiimimpää just ton tietyn tuhmuuden ja kiellettyyden takia. Anaali edellyttää enemmän luottoa ja on todennäköisesti jotain, jota naiselta saa harvempi ja valitumpi kuin sitä perinteistä. Tohon luottoon taas liittyy sellanen antautumisen ja ehkä vähän alistumisenkin elementti, joka on myös sinällään kiihottava.
Ja toki se myös tuntuu mukavalta.
M30
Koska naisen persereikä on todella kuuma ja kaunis. Instat boner.
Voin nuolla, imeä ja nussia sitä.
on kiihottavata työntyä pienen pepun omaavan tytön tiukkaan anaaliin. kun laittaa ilman liukasteita mahdollisimman lujaa, niin pano tuntuu todella mahtavalta.
Ei, en halua anaalia enkä sumppia, olen luonnollisuuden kannalla ;)
Minun mieheni ei halua mitään seksiä. Olisi mahtavaa jos olisi persereiästäni kiinnostunut mutta kun ei ole mistään reiästä niin ei ole.
Ja saa sit pilata toisen paskaröörin :(
Eikö miehet saa tosta puuhasta jatkuvia tulehduksia?
Yököttävää, laittaa oma värkki toisen jäteputkeen. Taatusti oikea bakteerien ja virusten ilotulitus...
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet saa tosta puuhasta jatkuvia tulehduksia?
Yököttävää, laittaa oma värkki toisen jäteputkeen. Taatusti oikea bakteerien ja virusten ilotulitus...
Kortsun kanssa ei tulehduksia
Piilohomoja.