Mitä sanoa työkavereille pitkän saikun jälkeen
Kuukausia saukulla hermokivun takia mikä johti unettomuuteen ja masennukseen.Mitä sanoa uteliaille työkavereille kun palaa töihin ja utelevat kovasti syitä.enkä haluaisi kertoa
Kommentit (28)
Joko kerrot. Tai sanot että oli kaikenlaista etkä välitä puhua ja olet muuten kohtelias.
Että olit saikulla hermosäryn vuokse
Sanot, että henkilökohtaisista syistä. Ei varmaan tarvitse sen enempää avata ja eiköhän ne sen tajua.
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että henkilökohtaisista syistä. Ei varmaan tarvitse sen enempää avata ja eiköhän ne sen tajua.
Sen jälkeen kaikki luulee että on ollut mielenterveydellisistä syistä
Mitä jos ihmiset eivät usko että hermosäryn takia
Mikä olisi hyvä ympäripyöreä vastaus.minkä voisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ihmiset eivät usko että hermosäryn takia
Olkoon uskomatta, ei oo sun ongelma. Vaihtoehtoisesti voit sanoa että oikeasti olit seksimatkalla gambiassa. Siinä juorutkoon.
"Moi kiva nähä pitkästä aikaa, mitens täällä? Muitakaa te pitää selästänne huolta, mäkin yritän jatkossa paremmin"
Sanot, että selän takia, kuten tuolla joku jo kehotti pitämään selästä huolta.
Porvoossa nyt voi sanoa ihan mitä tahansa, mutta jos nyt jotakin VÄLTTÄMÄTTÄ haluat sanoa niin sano että porasivat kalloon reijän, että paineet pääsi ulos eikä tule aivovauriota. Huomenta on kanssa ihan hyvä aamusta sanoa.
No mun esimieheni oli ainakin juorunut saikkuni syyni kaikille, joten itse ei tarvinut enää kertoa mitään
Sano, että "ja Sirpakin on niin pulskistunut"
Vierailija kirjoitti:
No mun esimieheni oli ainakin juorunut saikkuni syyni kaikille, joten itse ei tarvinut enää kertoa mitään
Hyvä tapa pitää turha saikuttelu kurissa.
K