Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies olisi rämpyttänyt nojatuolissa bassokitaraa koko päivän ja jättänyt kotityöt tekemättä, niin suuttuisitko saapuessasi töistä kotiin ja huomatessasi sotkun?

Rämpyttäjä
08.04.2017 |

Näin pääsi kerran tapahtumaan, ja nainen huusi kuin hullu saapuessaan kotiin. Olin ilmeisesti kaiken keskellä kadottanut ajantajun, joten kyseessä oli vahinko eikä tahallinen luistaminen kotitöistä. Tämä tapahtui jo pari vuotta sitten, mutta eilen illalla soittaessani tuli mieleen tuo tapahtuma. Ollaan erottu jo.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli eka kerta, kun sulla oli kotityöt jäänyt tekemättä.

Vierailija
2/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta aloit pohtia käytöksesi vaikutusta parisuhteeseesi. Kaksi vuotta eron jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo normaalia ole, mikä et suunnilleen ollut oksennellut seinille bassoa soittaessasi.

Toki parisuhteessa ovoi olla kaikenlaista kitkaa, varsinkin jos toinen käy töissä ja toinen keskittyy bassonsoittoon. Mutta noin pääsääntöisesti koti on molempien oma paikka, jossa saa välillä relata. Itse olen välillä todella väsynyt (raskaana) ja mies myös (raskas työ). Huolehditaan että lapsilla on ruokaa, ei syytellä toisiamme ja levätään.

Vierailija
4/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vain kerta, niin tuskin jaksaisin miettiä asiaa.

Etenkin jos mies olisi muusikko, työtään treenais.

Mä unohduin eilen pelaamaan koko päiväksi. Onneksi mies soitti töistä lähtiessään kuuden jälkeen, että kerkesin tehdä pikasiivouksen ja laittaa chili sin carnen tulille. Olis hävettänyt, jos en olis edes ruokaa tehnyt. Onneksi kaapeissa oli tarpeita.

N45

Vierailija
5/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi. Tuskin huomaisin miestä ottaessani treenikassin ja jatkaessani salille. Sieltä palattuani pakkaisin laukun, moikkaisin miestä ja katoaisin elämästään. Niemen muuttofirma olisi ovella seuraavana arkipäivänä.

Vierailija
6/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko lapsia huolehdittavana vai pelkkä bassokitara.

Vierailija
7/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mikäli se ei olis ihan jatkuva tapahtuma. Välillä ei muista/ehdi/jaksa. Jos taas ois, että mies on luvannut siivota päivällä ja taas tuun sotkuiseen kotiin, jossa aamusta ei oo liikkunut edes mies niin vituttais.

Vierailija
8/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, jos se muuten on ahkera ja tekee osuutensa. Silloin harvoin kun ihminen saa olla yksin kotona, se saa tehdä jotain muutakin kuin siivota. Mä itse unohdun lukemaan ihan tahallisesti joskus.

Vierailija
9/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basistien puolisoilla on ihan omat ongelmansa. Voi niillä basisteilla sentään tsekata esim. lattian suoruuden. Jos kuola valuu vain leuan toisesta reunasta alusta on vinossa. Elävän vatupassin lisäksi basisteilla on käyttistä linnunpelättiminä. Ruokaa basistit ei tarvi juuri ollenkaan mutta harvalla riittää rahat niiden kaljoitteluun.

Vähän sellainen rikkaiden brassailu harrastus pitää basistia lemmikkinä.

Vierailija
10/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuminen on voimavarojen haaskausta. Antaisin 2 vaihtoehtoa. Siivoatko itse, vai maksatko siivoojan? Mikäli vastausta, tai siivouksen kolinaa, ei ala kuulua seuraavan 30 sekunin aikana, soitan siivouspalveluun ja lasku tule kitaranrämpyttäjän maksettavaksi. Niin, että miten sen asian kanssa nyt oikein on????!!

Vierailija
11/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan siivoa omat jälkensä.

Vierailija
12/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuminen on turhaa, koska mies tietenkin siivosi asunnon illalla, kun vaimo oli tapaamassa ystäviään.

Vierailija
13/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saattaisin suuttua. Vituttaisi, kun itse oisin raatanut töissä ja toisen ei ois tarvinnut. En edes haluaisi olla sellaisen henkilön kanssa.

Vierailija
14/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olisin yllättynyt ja ehkä hieman iloinen, että mies olisi oppinut ottamaan hieman rennommin. Meillä mies tekee yleensä melkein kaikki kotityöt, koska ei voi minkään antaa odottaa hetkeäkään.

Vierailija
15/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammalle kotityöt ovat pyhiä.

Vierailija
16/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuis,muutenkaan en pidä ajatuksesta,että kotona oleva olisi jotenkin velvoitettu tekemään yksin kaikki kotityöt.

Vierailija
17/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskavuoren emäntä kirjoitti:

Suuttuminen on voimavarojen haaskausta. Antaisin 2 vaihtoehtoa. Siivoatko itse, vai maksatko siivoojan? Mikäli vastausta, tai siivouksen kolinaa, ei ala kuulua seuraavan 30 sekunin aikana, soitan siivouspalveluun ja lasku tule kitaranrämpyttäjän maksettavaksi. Niin, että miten sen asian kanssa nyt oikein on????!!

Milläs soitat muna kurkussa?

Vierailija
18/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, jos kyse olisi vain normipäivästä eikä olisi ollut mitään puhetta asiasta. Unohdun itsekin neulomaan (heh, olen nuori vielä) moneksi tunniksi niin etten syö edes mitään saati sitten siivoa. Enkä ole siisti ihminen muutenkaan.

Mutta sitten harmittaisi, jos mies olisi erikseen luvannut, että tänään sitten siivoan ja pistän kaiken kuntoon, mutta mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
19/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan niin kyllästynyt tilanteeseen, etten edes jaksaisi mainita asiasta. Sulkisin sen sisääni, niinkuin monet muutkin asiat. Lopulta räjähtäisin ja tulisi ero. Mies sitten voisi täällä ihmetellä, mikä meni vikaan. Niin ja koska asioista keskustelu tai mainitseminen on turhaa nalkutusta, niin siksi lopetan asioista sanomisen kokonaan.

Vierailija
20/51 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä tapahtuu kun palaan töistä kotiin. Reaktio on ihan eri, jos mies huikkaa minulle "missä viivyit, kamala nälkä, milloin ruoka on valmis" tai "oho, en huomannut ajankulua, teenkö jotain nopeaa vai mennäänkö ulos syömään?" Lapsi tai sairas aikuinen voi odottaa hoivanantajaa kotiin, muttta terve aikuinen ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän