Peittävät vaatteet ovat suurin muotitrendi, joka on nousemassa
Miten nyt suu pannaan jos oma näkyvyys/suosio perustuukin vain paljaaseen ihoon?
Kommentit (36)
fm45 kirjoitti:
Lyhyttä minihametta tai pakarat paljastavia shortseja! Inhoan peittäviä vaatteita naisilla! Parhaimmat helmet pukeutuvatkin naisellisen rohkeasti ja vievät sitten itselleen komeimmat miehet!
Tässä on kyse muodista eikä miesten mielipiteistä.
fm45 kirjoitti:
Lyhyttä minihametta tai pakarat paljastavia shortseja! Inhoan peittäviä vaatteita naisilla! Parhaimmat helmet pukeutuvatkin naisellisen rohkeasti ja vievät sitten itselleen komeimmat miehet!
Tai näkökulmasta riippuen naiset kulkevat kuin karjamarkinoilla arvosteltavina. Kauneimmille vislataan, ja vähän vähemmän täydellisiä katsotaan, että hyi hitto.
Ymmärrän kyllä hyvin, että maltillisista islamilaisista maista lähtöisin olevat, fiksut koulutetut naiset pitävät naisen asemaa täällä varsin epätasa-arvoisena.
Meinaat, että uutisista loppuvat nämä nyt näkyy ja paljon, takaa-, edestä-, sivulta-, pystyssä-, mahallaan-, selällään-, kyljellään-, koukussa-,
päällään-, käsillään-, kyykyssä-, jne-otsikot?
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että uutisista loppuvat nämä nyt näkyy ja paljon, takaa-, edestä-, sivulta-, pystyssä-, mahallaan-, selällään-, kyljellään-, koukussa-,
toivottavasti
Vierailija kirjoitti:
Ainakin näyttelijöiden ja urheilijoiden kohdalla voisi uutisointia muuttaa asiapitoisemmaksi. Oscar-gaalassa naisilta kysytään heidän juhlalookistaan työasioiden sijaan, ja suuri osa naisten urheilu-uutisista käsittelee niukkoja peliasuja ja niiden tarjoamia näkymiä (mies)katsojille.
Olen 32v ja tykkään pukeutua paöjadtavan seksikkäästi eli reotrtä näkyy pakaraan saakka ohuissa sulkkiksissa näyttävillä koroilla! Ja kyllä minulla on komea mies ja hänkin pitää itseni lisäksi tyylistäni! T. Lääkäritär
Hauska juttu, sillä itse pari päivää sitten pohdin, että paljastavat vaatteet näyttävät hieman vanhanaikaisilta.
n46 kirjoitti:
Olen 32v ja tykkään pukeutua paöjadtavan seksikkäästi eli reotrtä näkyy pakaraan saakka ohuissa sulkkiksissa näyttävillä koroilla! Ja kyllä minulla on komea mies ja hänkin pitää itseni lisäksi tyylistäni! T. Lääkäritär
Aortta näkyy pakaraan asti, onko sellaisiakin "kauneusleikkauksia" nykyään? Kopioitu jostain kauhufilmistä?
Vierailija kirjoitti:
n46 kirjoitti:
Aortta näkyy pakaraan asti, onko sellaisiakin "kauneusleikkauksia" nykyään? Kopioitu jostain kauhufilmistä?
Tirsk
Vierailija kirjoitti:
En seuraa muotia. Pukeudun mukaviin joustaviin tai löysiin vaatteisiin. Esimerkiksi farkkuja en pidä ollenkaan koska ne ovat epämukavat päällä. Legginsit ja tunika ovat mukavat. Paljastavat vaatteet kuten vartalon myöhäinen trikoomekko on myös mukava päällä. Joku poolopaita tai pieni pääaukkoinen t-paita tuntuu ahdistavalta. Jos on vielä jotain viskoosia niin hikoiluttaa vaan. Mielummin laitan hihattoman topin.
Viskoosi ei kyllä hikoiluta. Muuten olen pitkälti samaa mieltä. Pieni kaula-aukko ahdistaa ja etenkin isorintaisella poolopaita näyttää kamalalta.
Hieno juttu! Tuleekohan uusi muoti näkymään katukuvassa.
Toivottavasti ainakin tytöt alkavat peittää nilkkansa ja päänsä pakkasella.
Ehkä nyt opitaan uudelleen se asia, että seksikästä ei ole se, kuinka paljon näyttää, vaa se, mitä kaikkea näyttää. Peittävä pukeutuminen voi olla todella seksikästä ja vihjailevaa. Siinä vaaditaan pukeutumissilmää ja hyvää makua, ei paljasta perää ja tissejä.
Ai kiva! Vihdoinkin olen ehkä muodikas muiden silmissä.. :-) Tänäänkin mulla oli polvipituinen hame ja poolopaita. Aina mulla on ollut tosi peittävää vaatetta enkä oo koskaan ymmärtänyt paljastavaa pukeutumista.. Tietty jokainen tavallaan, mutta mä viihdyn eniten peittävissä vaatteissa. Eikä mulla ees ollut mitenkään tiukka kasvatus. Tykkään vaan!