Ketkä julkkikset painivat ulkonäöllisesti täysin eri sarjassa puolisonsa kanssa?
Näin eilen kaupassa pariskunnan, jossa nainen oli tyrmäävä ilmestys ja mies oli rehellisesti, noh, todella keskinkertaisen näköinen. Nainen selvästi piti itsestään ulkonäöllisesti huolta ja mies oli resuisissa vaatteissa, ylipainoinen ja muutenkin vähän reppanan oloinen. Mietin vaan onko "julkkisesimerkkejä" aiheeseen liittyen.
Kommentit (733)
Vierailija kirjoitti:
Juha Perälä ja mikä hänen kihlattunsa nyt onkaan.
Ei se tyttökään kyl oikeasti mitään missiainesta ole vaikka se on tuotu julkisuuteen jonain upeana statussymbolityttiksenä. Ovat ulkonäöllisesti samaa keskitasoa molemmat. Naisen statusarvo tuossa tapauksessa perustuu enemmän sen laulajan"uraan" ja seksikkyyttä korostaviin kuviin. Sama homma kuin siinä että naamaltaan korkeintaan keskitasoisen ulkonään malli on statusarvoltaan parempi kuin kauniimpi tavisduunari. On se sievä, muttei niin kaunotar kuin minä se esitetään.
Vierailija kirjoitti:
Hugh jackman ja vaimonsa
Näiden kohdalla olen kyllä samaa mieltä. Vaimo näyttää miestään 20 vuotta vanhemmalta!
Ralph Fiennesillä on myös itseään huomattavasti vanhempi vaimo.
Ja tietysti Emmanuel Macron...
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugh jackman ja vaimonsa
Näiden kohdalla olen kyllä samaa mieltä. Vaimo näyttää miestään 20 vuotta vanhemmalta!
Ralph Fiennesillä on myös itseään huomattavasti vanhempi vaimo.
Ja tietysti Emmanuel Macron...
Emmanuel ja Brigitte ovat upea pari ❤️
Vierailija kirjoitti:
Niina Kelo ja Tero Pitkämäki
Tämä! Se Terohan on ihan hyvännäköinen ja myös menestynyt ja tämä Niina taas todella tavallinen pallinaama. Olen tuota samaa ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Mika Lehkosuo ja vaimonsa.
Olen nähnyt vaimon livenä. Tosi nätti ja siro nainen, ex-voimistelija ja taisi olla joku valmentaja nykyään jos oikein muistan.
Erittäin sopiva pari, sporttisia ja viehättäviä kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Reino Bordin ja vaimonsa
Kumpi viehättävämpi?? Mielestäni tosi samantasoisia ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Maria Lund ja Valtteri Tynkkynen
Suomalaisista julkkiksista tässä on kyllä voittajapari.
Maria on jumalatar, ja tuollaisen peikon kanssa?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina Kelo ja Tero Pitkämäki
Tämä! Se Terohan on ihan hyvännäköinen ja myös menestynyt ja tämä Niina taas todella tavallinen pallinaama. Olen tuota samaa ihmetellyt.
Minusta taas näillä on ihan naimanaamat. Voisivat olla sisaruksia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reino Bordin ja vaimonsa
Maria on kaunis ja suloinen, Reino taas kelmeä hiippari.
Meeri Koutaniemi ja Sami Yaffa.
Pellon laidalta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria Lund ja Valtteri Tynkkynen
Suomalaisista julkkiksista tässä on kyllä voittajapari.
Maria on jumalatar, ja tuollaisen peikon kanssa?!?
😳
Mahtaa olla mukava mies, kun tuolla ulkonäöllä saanut Suomen kauneimman naisen.
Siinä taas laatikkopääjankkaajille vähän mietittävää 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reino Bordin ja vaimonsa
Maria on kaunis ja suloinen, Reino taas kelmeä hiippari.
Mun mielestä Reino on ihan viehättävännäköinen, toisaalta karismaattinen luonne voi vaikuttaa asiaan. Maria ihan kaunis kyllä myös, toisaalta erikoinen tyyli ja oudot jutut estävät pitämästä kaunottarena...
Vierailija kirjoitti:
No tämä duudsonit Jukka ja hänen lapsivaimonsa.
Kyllä, eikä muutkaan ominaisuudet tasoita eroa...
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin huomattavan komean miehen kanssa puolisen vuotta, ei oikein syttynyt kipinää. Sitten tapasin hänen veljensä, ja vetovoima syttyi heti, oli ulkonäöltään paljon vaatimattomamman näköinen, mutta oli valloittava persoona ja yhdessäolo mutkatonta. Nyt hänen kanssaan on 2 kaunista lasta, ja toinen muistuttaa ulkonäöltään setäänsä. Suhde lasten setään ollut onneksi luontevaa!
Melkoisen WT....
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ero-muuttui-rumaksi-Dennis-vaatii-Jasmini…
Jasmin Mäntylä ja sen ihme suhdesekoilut, päällimmäisenä jäänyt mieleen tänä vanha englantilainen duunariukko. Eihän sillä ollut edes rahaa...
Roope Salminen ja Sara Sieppi kun olivat yhdessä, Sara saisi huomattavasti komeammankin.
Räppäri Uniikki ja bikinimalli Mira. En viitsi tarkemmin kommentoida mutta ihmettelen miksi kauniit naiset kiinnostuvat tuonnäköisestä miehestä.
Ja palstan suosikit Latvala ja Torppa, Jari-Matti tuskin saisi ilman rahaa tuollaista naista.
Sauli niinistö ja vaimo joka näyttää 30v nuoremmalta, onkohan tässäkin raha kyseessä.
Eeva Wahlström ja Niklas Räsänen.
Toinen painii naistensarjassa ja toinen miesten. Tai nyrkkeilee.
Katrin mies näyttää siltä, että voisi olla hänen isänsä.