Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äänestän kokomusta vain koska en halua, että vihreät voittavat helsingissä

Vierailija
08.04.2017 |

Ihan älytöntä. Oikeasti ympäristöasiat ovat minulle ne tärkeimmät, mutta en tahdo tänne mitään moskeijoita enkä elätettäväksi koko afrikkaa ja lähi-itää. Miksi ei ole puoluetta, joka haluaa pitää huolta ympäristöasioista mutta ei naiivisti syleile koko maailmaa?! Tiedän, että mun ääneni ei tätä ratkaise, mutta ei ole hyvä fiilis nyt tästä maailmanmenosta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän persuja koska en halua että kokoomus tai vihreät voittavat

Vierailija
2/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pormestarivaali pitäisi olla erikseen! Minäkin joudun äänestämään kokoomusta, koska Sinnemäki ei yksinkertaisesti sovi Helsingin johtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo äänestin kokoomusta ihan samasta syystä :/

Vierailija
4/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. En ole kovan talouspolitiikan kannalla, mutta muut asiat painavat nyt enemmön vaakakupissa.

Vierailija
5/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä menee hyvin, voitti kumpi tahansa puolue. Onneksi ei punamulta täällä jyllää.

T. Sinivihreä

Vierailija
6/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin äänestän kokomustaa.

Vierailija
7/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan päästä töihin autolla jatkossakin Helsinkiin. Älkää äänestäkö vihreitä.

Pitäisiköhän äänestää persuja, jotka ainoanapuolueena ovat idosti maahanmuuttokriittisiä?

Vierailija
8/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestin sitä homopresidenttiä, mutta nyt äänestän persuja.

Vierailija
9/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi olemassa puolue jolle ympäristöasiat on tärkeitä mutta joka ei periaatteellisen fanaattisesti vastustaisi ydinvoimaa joka tilanteessa eikä olisi niin kovasti vasemmalla kuin nykyiset vihreät.

Vierailija
10/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. En ole kovan talouspolitiikan kannalla, mutta muut asiat painavat nyt enemmön vaakakupissa.

Sama juttu. Turvallisuus ennen kaikkea.

Vierailija
11/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää äänestäkö guggenheim-kokkareita! Haluatteko että ne aivopestyt lobbaavat sen rumiluksen tuonne rantaan ja stadilaiset maksavat sen tönön ylläpidon??? Ei Helsingillä ole varaa siihen.

Vierailija
12/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset ovat tyhmiä. Perustelu: tämä ketju.

Vierailija
13/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen Tukholma keissi käänsi pääni.

Aion toteuttaa vihreitä arvoja, mutta teen sen ostopäätöksissäni ja olen ostamatta.

Ajatukseni ovat edelleen luontoa kunnioittavia, mutta en kyllä pysty nyt äänestää maahantuloa kannattavaa puoluetta.

Äänestä perussuimalaista.

Vierailija
14/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi radikalisoituu terroristiksi helpommim, islamtaustainen vaiko kristinuskotaustainen?

15/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomukselle menee minunkin ääneni, tosin niin olen äänestänyt aina. Ja maahanmuuttokriittisyyttä löytyy sieltäkin, sitä vaan ei mainosteta niin avoimesti. Persuja en näe vaihtoehtona, koska se on liikaa yhden asian puolue, ja siellä on liikaa ehdokkaita, joilla ei ole mitään asiaosaamista. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän pikkumustaa.

Vierailija
17/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän kokoomusta koska en halua että keskusta voittaa

18/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää äänestäkö guggenheim-kokkareita! Haluatteko että ne aivopestyt lobbaavat sen rumiluksen tuonne rantaan ja stadilaiset maksavat sen tönön ylläpidon??? Ei Helsingillä ole varaa siihen.

Ei sitä Kokoomuslaiset kannattaneet sen enempää kuin muutkaan. Siellä oli muutama aktiivi, jotka ajoivat asiaa eteenpäin. Ja asiasta tuli jo päätös, eli sitä ei rakenneta. Aloite meni valtuustossa nurin. Et vissiin hirveästi seuraa asioita?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän suurmoskeijaa ja kuorma-autoterroria vastaan. Siis ei vihreille ja vasemmistolle jotka kannattavat molempia. 

Vierailija
20/23 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kokoomukselle menee minunkin ääneni, tosin niin olen äänestänyt aina. Ja maahanmuuttokriittisyyttä löytyy sieltäkin, sitä vaan ei mainosteta niin avoimesti. Persuja en näe vaihtoehtona, koska se on liikaa yhden asian puolue, ja siellä on liikaa ehdokkaita, joilla ei ole mitään asiaosaamista. 

Jos herra antaa viran, niin herra antaa järjen. On hyvä tietää äänestäessään, että saa mitä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme