Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälääkärit tai optikot tai muut asiasta tietävät?

Vierailija
07.04.2017 |

Haluaisin saada tietoa, mikä mun silmissä on oikein vikana? Särkevät kirkkaasta valosta, vuotavat, kutiavat, kirvelevät ja punoittavat jne.
Äidillä ja hänen äidillään glaukooma. Itsellä näkö huonontunut nopeasti, mutta olenkin jo melkein 50v.
Häpeän ja kärsin tästä, Silmiin sattuu ja tekisi mieli pitää aurinkolaseja koko ajan tai olla pimeässä. Kaupoissa ilmastointi tai ne kirkkaat valot saavat aina nopeasti silmät ärtymään ja sama jossain tilanteissa, missä ne loisteputket katossa. Mitä tämä on, en kestä enää!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat silmät, mulla sama. Glaukooma mulla on myös, mutta siitä ei tule tuollaisia oireita, se on ns. hiljainen sokeuttaja. Sulla voi olla myös jotain allergiaa.

Vierailija
2/2 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta äkkiseltään harmaakaihilta, vai onko sulla vain kuivat silmät. Käytäthän silmätippoja.

Lääkäriin aika, eihän siinä muu auta. Ihan hoidettavissa ovat olipa kaihi tai glaukooma, Mitä aikaisemmin hoito aloitetaan, sen paremmat tulokset. Nyt kipin kapin lääkärille.

Mulla kaihin ensimmäiset oireet eli juuri häikäistyminen tuli juuri viisikymppisenä, nyt on leikattu ja näen ihan hyvin ilman silmälaseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän