Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näe yli kolmekymppisiä miehiä miehinä.

Vierailija
07.04.2017 |

Tiedostan, että ovat miehiä, mutta näen heidät sukupuolettomina ja epäseksuaalisina olentoina. Kamalaa, kun sellaiset tulee välillä iskemään ja mä oon vaan et "mitä vittua? Painu nyt helvettiin."

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Itse olen nainut viimeaikoina usean 20-25v naisen kanssa. Mukavaa puuhaa.

M37

Vierailija
2/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään. Itse olen nainut viimeaikoina usean 20-25v naisen kanssa. Mukavaa puuhaa.

M37

Unissas oot nainut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan, että ovat miehiä, mutta näen heidät sukupuolettomina ja epäseksuaalisina olentoina. Kamalaa, kun sellaiset tulee välillä iskemään ja mä oon vaan et "mitä vittua? Painu nyt helvettiin."

Minä taas en näe alle kolmikymppisiä miehinä. Näyttävät vielä niin teinipojilta. 

Vierailija
4/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika vanha. Veikkaan, että jotain 55-v? Luultavasti näkevät sinussa ennen kaikkea tukevan eläkkeen.

Vierailija
5/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Unissas oot nainut.

Sama asia, mutta parempi.

Vierailija
6/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin 1/1. Panin 25-vuotiasta naista ja ikääni nainen ei edes ollut kiinnostunut arvaamaan, on kuulemma niin hankalaa arvioida miehen ikää.

M42

Vierailija
7/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika vanha. Veikkaan, että jotain 55-v? Luultavasti näkevät sinussa ennen kaikkea tukevan eläkkeen.

Mun 55-vuotispäivään on pitkälti yli 30 vuotta.

Vierailija
8/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Harvempi 90-v lähentelevä enää palstailee täällä. Aika paljon sinulla siitä on aikaa kulunut. Minkälainen eläke sinulla on?

Vierailija
9/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Harvempi 90-v lähentelevä enää palstailee täällä. Aika paljon sinulla siitä on aikaa kulunut. Minkälainen eläke sinulla on?

Onko sulla luetunymmärtämisessä hankaluuksia? Vai oletko muuten vain idiootti?

Mitä se mummo siellä pärisee? Laita tekarit suuhun, niin ymmärretään sinua paremmin.

Vierailija
10/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävelen kaupungilla, niin siitä kostumisen määrästä saisi uima-altaan täytettyä.

M36

Vierailija
11/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kävelen kaupungilla, niin siitä kostumisen määrästä saisi uima-altaan täytettyä.

M36

Itäkeskuksessa taidettiinkin juuri toimia noin. Veden hajusta päätellen.

Vierailija
12/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla luetunymmärtämisessä hankaluuksia? Vai oletko muuten vain idiootti?

Mitä se mummo siellä pärisee? Laita tekarit suuhun, niin ymmärretään sinua paremmin.

20-vuotias mummo? Menikö papalla noin tunteisiin, ettei nuori nainen näe sua enää miehenä, että alat mummottelemaan parikymppistä?

Vierailija
13/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

Oot niin hirveä näky, et ihmiset kusee allensa nähdessään sut?

Vierailija
14/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun kaikki parikymppiset jonnet ja jonnat ovat epävarmoja. Vaikka taitaa tämäkin ketju olla jonkun teinipoitsun alulle panema.

Vierailija
15/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo porvoo täällä kaiku, kuuleeko kieku? Pari vuotta olin sinkkuna 35-37 ikäisenä. Kuppiloissa eniten tuttavuutta tekivät nuoret naiset. Moni ei meinannut millään uskoa ikääni tai sitä etten halua vakituisempaa seuraa. Tuore ero oli silloin alla niin ei haluttanut vakavaa suhdetta.

Aikojen saatossa on ollut nuorempaa ja vanhempaa. Milffejäkin nuorena ennenkuin niistä tuli muotia. Silloin ne oli vain vanhempia naisia. Kun itse olin vielä vähän kokenut ja nekin nuoria kuten itse olin niin vanhempi nainen joka osasi vaikka mitä oli niin hyvä kokemus että sellaista piti saada toistekkin. Ehkä näillä nuorilla naisilla sama?

Vierailija
16/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä provo, mutta eikös se ole yleensä niin, ettei alle 3-kymppisiä nähdä miehinä? :D Tietysti jokainen saa ajatella kuin huvittaa. Varmaan ainakin transnaiset ovat iloisia, ettei heitä nähdä miehinä. :D

Vierailija
17/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka IDIOOTTI tykittää näitä ikäprovoja?

Miksi teet tätä????

Yritä joskus kirjoittaa jotain ystävällistä. Onko mahdotonta?

Olet ilkeä.

Vierailija
18/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sitten kotiin kasvamaan äläkä pyöri baareissa, kakara.

Vierailija
19/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Oot niin hirveä näky, et ihmiset kusee allensa nähdessään sut?

Yrittävät merkata minut omakseen. 

Vierailija
20/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun viimeistään nyt kannattaa  jo myöntää ihan rehellisesti  itsellesikin,että se 'ikänäkö' vaatii sinullakin jo sitä optikolla käyntiä niiden vahvempien lasien hankintaa varten,joita jo tarvitset ....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän