Jättäisitkö puolisosi, jos saisit tietää hänen tanssineen hitaita vastakkaista sukupuolta olevan ystävänsä kanssa?
Miten on? Jos hän vannoisi uskollisuutta mutta olisi kuitenkin ainakin tanssinut hitaita ja halannut ystäväänsä? Sanoisi, että heidän välillään ei ole mitään eikä muita merkkejä sellaisesta olisikaan. Jättäisitkö? Hyväksyisitkö? Olisiko sinulle ihan ok juttu?
Kommentit (42)
Mikä tässä oli se ongelma? muuta kuin mahdollinen sairaaloinen mustasukkaisuus.
En tietenkään. Ihmettelisin kyllä kovasti jos noin tapahtuisi kun vihaa tanssimista.
En heittäisi 8 vuoden suhdetta tuollaisen takia. Meillä on lapsikin. Saahan sitä tanssia ja pitää hauskaa. Kyllä varmaan hitaiden tanssimisesta mainitsisin, mutta en jättäisi. Jos olisi joku salasuhde niin puntaroisin uudelleen.
Jättäisin miehen, joka vannoisi uskollisuutta. En tarkoita, että uskottomuus olisi suhteessamme hyväksyttyä, mutta suhteeseemme ei kuulu vannomiset. Olemme aikuisia ihmisiä molemmat, ja vaikka olemme sitoutuneet toisiimme ja ilmaisseet molemmat haluavamme uskollisuutta toiselta, niin koskaan ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu. Sen takia en usko vannomisiin.
Me molemmat halaamme myös vastakkaista sukupuolta olevia ihmisiä. Tanssiminen on vain tanssimista.
Siis ihan halasi?? Joo, meillä sekä mies että minä annamme poskisuukkoja halatessamme tuttuja vastakkaisen sukupuolen edustajia, eikä siitäkään ole ero tullut.
Ei taida olla kummoinen suhde, jos eroa miettii tanssin takia.
En jättäisi, mutta kyllä asiasta keskusteltaisiin. Lähinnä siksi, että minun kanssa tanssiminen ei kiinnosta vaimoani ollenkaan, kun ei kuulemma tanssimisesta niin tykkää. Eli jos olisi innokas tanssija kunhan minä en ole maisemissa, niin varmasti närkästyisin.
Ehdottomasti jättäisin. Varsinkin mitä pidempi suhde niin sitä vakavampi rikos. Hakisin tietysti myös yksinhuoltajuutta lapsille miehen epäluotettavuuden takia.
Samalla hakisin myös apua omaan sairaalloiseen mustasukkaisuuteni.
:D Mun mies oli eilen tansseissa. Tanssi varmaan hitaita ja nopeita sekä tuttujen että tuntemattomien kanssa.
En meinannut jättää :D
Tuskinpa nyt automaattisesti jättäisin, mutta ainakin haluaisin tietää, miksi hän on tanssinut hitaita ystävänsä kanssa. Minä itse kun ajattelen sen "kuuluvan" parisuhteessa oleville / seurustelumielessä toisistaan kiinnostuneille. Harvoin kai sitä tanssitaan hitaita samaa sukupuolta olevien ystävien kanssa, joten ei se oikein pelkkä ystävä-juttu ole.
Halaaminen on eri asia, itsekin halaan sekä nais- että miespuolisia ystäviäni.
Siis missä ihmeessä aikuinen ihminen tanssii hitaita? Eikös näitä ollut 90-luvun diskoissa?
Silloin ne olivat ainakin puhtaasti kiinnostuksen osoituksia, aloitteentekoa, halailua ja lähelläoloa. Tanssiminen on ihan eri asia.
Sikäli pitäisin todella outona, jos mieheni tanssisi ystäviensä kanssa hitaita. En tietenkään jättäisi, mutta kyllä se keskustelun paikka olisi (liian absurdia että voisin ajatella vakavasti).
Valssata tai tangota voi kyllä niin paljon kuin sielu sietää ja kenen kanssa haluaa. Yleensä häissä tms. menee aina kohteliaasti hakemaan naisia, joilla ei ole omaa seuralaista.
😃 Perhana, meillä saatetaan tanssia hitaita ystävän kanssa, vaikka oltaisiin porukalla siellä baarissa!
No en todellakaan. Meidän kaveripiirissä halataan ja annetaan poskisuukot tavatessa sukupuoleen katsomatta. Itse olen myös käynyt paljon lavatansseissa aikoinani vaikka seurustelin silloin. Tykkäsin vaan tanssia eikä siinä mitään ihmeellistä ollut. Työkaverini kanssa osuttiin samoihin synttärijuhliin jokin aika sitten. Jorattiin paljon yhdessä, tosin hitaita siellä ei soitettu, ja vieläpä halattiin lähtiessä kotiin, ja sanottiin kylläpä oli mukavat kemut.
En jättäisi. Mulle on ollut ihan ok, että mies tanssittaa firman pikkujouluissa työkavereitaan. Kerran odottelin miestäni, kun olin hakemassa häntä pikkujouluista. Kun mies saapui paikalle, hän pahoitteli myöhästymistään, ja selitti että joutui tanssimaan vielä yhden naisen kanssa yhden tanssin, koska oli aiemmin luvannut tälle. Eikä tässä ollut minulle mitään ongelmaa.
Itsekin olen tanssinut miespuolisen kaverini kanssa ja jopa ihan itselleni tuntemattoman (kaverin kaverin) kanssa. Me molemmat myös halataan tietyn kaveriporukan ihmisiä ihan sukupuolesta riippumatta, koska tämä kuuluu porukan tapoihin. Tässäkään minua ei häiritse lainkaan se että mieheni halaa muita naisia, vaan enemmän se että en itse juuri pidä halailusta muiden kuin mieheni ja parin kaverin kanssa.
En, mutta muistan, että peruskouluiässä tuollainen oli yleinenkin syy jättää tyttis/poikkis.
Eniten ihmettelisin kuka se ystävä on, sillä mun nykyisellä miehellä ei vain ole läheisiä naispuolisia kavereita.
Eksällä oli useita naisia ihan oikeasti kavereina, niistä en olisi ollut tippaakaan mustasukkainen. Mutta koska nykyinen mies taas on ihan erilainen, niin ihmettelisin kovasti mistä se naiskaveri tässä vaiheessa olisi ilmaantunut..
En jättäisi heti ensimmäisestä, mutta sanoisin, että parempi olisi, ettei tanssi. Hitaiden tanssiminen on yleensä vain sellaista halailua/syleilyä eikä mitään oikeaa tanssimista. Tavallaan ymmärrän, että voi olla kiva halailla kaveria ja keskustella niitä näitä siinä tanssilattialla, mutta kyllä se on varatulle vähän outoa halailla minuuttitolkulla jotain muuta kuin omaa kumppania. Jos kumppanille ei riittäisi syyksi se, että minä pahoitan siitä mieleni, niin sitten voi jatkaa vaikka sinkkuna sitä halailua.
On paljon muitakin asioita, jotka ovat sinkkukaverien kesken ihan ok ja kummallekin voi olla selvää, että tässä ollaan vain kavereita, mutta sitten kun alkaa seurustella, niin mielestäni ei pitäisi käyttäytyä niin, että tulee vaikutelma, että jotain peliä on. "Me ollaan vain kavereita" -säännöt on hieman erilaiset sinkuille ja varatuille. Sinkuille ei haittaa, jos joku muu luuleekin että on jotain sutinaa. Siinähän luulevat. Mutta varattuna se on loukkaus toista kohtaan, jos antaa vaikutelman, että on jotain sutinaa seurustelusuhteen ulkopuolellakin.
Miksi mies hakee hitaita tanssimaan? Ei ainakaan sen takia että se on niin kivaa. Eiköhän siinä mielessä ole seuran haku.
En heittäsi 20 v kestänyttä suhdetta roskiin tanssimisen takia.