Raskaustestien tihrustajat help! Näettekö tässä testissä mitään? (sis. linkki kuvaan)
Koska mun mielestä tuossa alemmassa tikussa (tältä päivältä) on joku haamun aavistus, mutta taidan kuvitella vaan ja sattuu jo aivoihin tikun tihrustaminen. Ylempi testi on eiliseltä. Merkki Pregcheck, jolla olen aiemmin testannut toivotun ja odotetun raskauden ja silloinkin eka viiva oli todella himmeä.
En siis yritä raskautta, ehkäisty on eikä mitään tietoa kierrosta, mutta paha aavistus että olisin tullut raskaaksi ei-toivotusti. Aion tehdä uuden testin lähipäivinä. Paljaalle silmälle viiva erottuu paremmin, ehkä se on mielikuvitukseni ansiota.
Mitäs sanotte?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Minun vastaavanlainen haamu samalla testillä tehtynä syntyy syksyllä.
Näin. Ei sen viivan tarvitse vahva olla, lopputuloksena voi silti olla lapsi.
Onpa ihanaa, kun kommentoitte niin aktiivisesti, vaikka ei nää mitään auta kun mielipiteet jakaantuu 50-50. Testailen pian uudestaan, jo ihan sen takia että tilanteeni vuoksi olisi hyvä saada raskaus tietoon mahdollisimman pian jotta voisin päättää jatkosta. AP
Kyllä ihan nippa nappa näkyy haalea viiva. Kannattaa tehdä uusi testi parin päivän päästä.
Tee cb testi niin ei tarvitse arpoa.
Näen viivat molemmissa. Ei munkaan viivat sen vahvempia ole ollut.
En ole tuollaisiin tikkuihin koskaan kussut, niin en tiedä mihin kohtaan viiva pitää tulla.
Itse näen noissa molemmissa siis ne punaiset viivat, ja niistä vasemmalle päin hyvin hyvin haaleat valkoiset viivat, ja niiden jälkeen vasemmalla on sitten ne ohuet valkeat merkkiviivat.
Oletan ja päättelen että ne "haamu" valkoviivat johtunevat siitä aineesta jota tikussa on, ja jonka tulisi raskauden merkiksi kusen kanssa jotenkin reagoida.
Väittäisin että kusesi ei ole raskaana olevan ihmisen kusta.
Sori, tai siis pissiä, virtsaa.
Viivat näkyvät minulle. Omaan paljon tappisoluja silmissäni ja erotan hyvin sävyjä.
Eikö nuo hyvin haaleat keltaisenvakoiset viivat ole muka vain sitä tikun "ainetta" johon virtsan pitäisi reagoida?
Onko sinulla tikkua johon ei ole pissattu? Näkyykö sellaisessa stidissä sama?
Negoja on. Haamu johtuu siitä, että kun tarpeeksi kauan tuijottaa sitä punasta viivaa ja sitten siirtää katseensa siihen missä kuvittelisi haamun olevan, verkkokalvot toistavat sen toisen punasen jälkikuvan.
Asia on helppo todeta kääntämällä kuvaa. Ei ole viivaa. Tai käsittelemällä kuvaa vaikka photoshopissa säätämällä kontrastia reilusti. Se viimeistään paljastaa sen minkä paljas silmä ei aina näe. Ei viivaa.
Ainahan noissa testeissä näkyy haaleana "haamuna" myös se toinen viiva, johtuneeko siitä että kastuessaan paperi muuttaa hiukan väriään.. Mun mielestä ihan selkeä nega!
Onneksi olkoon, et ole raskaana. Negoja nuo molemmat ovat. Ne jotka näkee tuossa haamun, voivat mennä optikolle
Haluaako mies lasta? Jos ei, niin abortti on ainoa järkevä tapa toimia jos olet raskaana.
Hah, asia ratkesi jo, eli kuukautiset alkoivat aivan puskista aloituksen tekemisen jälkeen. En siis ole raskaana. AP
Minä en näe mitään edes hyvällä tahdolla.