Hoidan hampaitani paremmin kuin ikinä ja hampaat on huonommassa kunnossa kuin ikinä :(
Miten on edes mahdollista?
Masennusaikoina pesin hampaat ehkä jopa 3 päivän välein, join joka pv sokerilimpparia jne.
Silloin reikiä tuli ehkä 1 vuodessa/2 vuodessa.
Nyt jo pari vuotta olen pessyt ja langannut hampaat 2krt/vrk ja nyt mulla on koko ajan reikiä hampaissa? Tälläkin hetkellä 4! Syön aina purkkaa ruuan jälkeen ja purskutan hampaat vedellä jos juon limpparia (lightia).
Miten tää on edes mahdollista? Todella lannistavaa kun hoitaa tosissaan niin menee vaan huonompaan kuntoon :(
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Purukumin pureskelu pakottaa haitalliset bakteerit yhä vaan syvemmälle kiilteeseen ja jopa hammasluuhun asti. Tällä tavoin hankittu piiloreikiintyminen on alkuvaiheessaan mahdoton havaita normaalin tarkastuksen yhteydessä ja se tuleekin ilmi vasta tullessaan kiillekerroksen läpi tai yltäessään hammaskanavaan. Tällöin ainoana hoitokeinona on juurikanavan avaus tai tulehtuneen hampaan poisto.
Mistä näitä välkkyjä sikiää. Ois kiinnostavaa tietää miten hän on tämän ajatusketjunsa päätellyt. Ja mikä meni vikaan, niin, että hän alkoi itse vankkumattomasti uskomaan siihen..
yotuel tummentavia poistava?
Auttaako?
Aina ollaan syyllistämässä yksilöä ja epäillään että kyse olisi huonosta hoidosta. Rasittavaa.