Tinderiatä kysyttävää. KIIRE!
Mistä johtuu kun eilen tein profiilin sinne, ja kuvakin on mielestäni hyvä otos ja näytän siinä ihan hyvältä, niin siltikään ei ole tullut kuin 2 matchia ja nekin muijat vähän sillain.. miten sen nyt kauniisi sanois - ei ehkä meikäläisen tyyppiä niinkään.
Mistä johtuu? Olenko vaan niin hemmetin ruma vai mistä on kiinni. Olen antanut varmaan 100:lle eri akalle sydämiä, on kyllä kumma kun ei löydy!!
Kommentit (14)
Olen mies, mutta voin kertoa, että sellaista se on miehenä Tinderissä. Vaikka olisi hyvät kuvat ja hyvä profiiliteksti, matcheja tulee harvoin. Mutta laita ihmeessä useampi kuva. Yksi ei riitä. En itsekään tykkää naisesta, jolla on vain yksi kuva. Ja kirjoita joku kuvaava teksti itsestäsi. Noi parantaa sun asemia. Muttei nuo parannukset silti tee Tinder-elosta auvoista.
Ensinnäkin yksi kuva on liian vähän, koska siitä voi saada helposti virheellisen kuvan ulkonäöstä. Laita 3 tai 4 kuvaa, joista jokainen on hieman erilainen. Yksi kasvoista, yksi sellainen, jossa näyt päästä vähintään lantioon saakka ja yksi kuva voi olla vaikka joku lomakuva tai kuva sinusta tekemässä jotain. Jos et keksi mitään, niin laita vaikka toinen kasvokuva eri suunnalta.
Koita miettiä mitä kuva viestittää. Yleisesti ottaen kasvokuvassa ei välttämättä kannata katsoa kameraan ellei osaa tehdä sitä luonnollisesti. Jos katsot kameraan, niin sinulla tulee olla joku ilme, koska ilmeettömillä kasvoilla kameraan tuijottaminen on aika hyökkäävä ja pelottava. Eli jos katsot kameraan, niin hymyile. Hymyile koko kasvoillasi äläkä vain suulla. Jos et saa luontevaa hymyä kuvaan, niin älä hymyile ollenkaan. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että parempi onnistumisprosentti kuvalla on jos et katso kameraa, vaan katsot jotain kuvan ulkopuolella olevaa kohdetta.
Se mitä haluat kuvalla viestittää on se, että sinä olet komea, mukava ja rento sekä haluat saada naisen kuvittelemaan itsensä sinun kanssasi tuohon paikkaan, jossa olet kuvassa. Siksi lomakuvat ovat aika hyvä vaihtoehto. Ei niiden tarvitse olla ulkomailta, mutta jossain nätissä ympäristössä. Jos joudut ottamaan kuvat asunnossa, niin katso, että tausta on mahdollisimman neutraali, eikä siellä näy mitään ylimääräistä. Tämä kannattaa katsoa kuntoon heti kun alkaa ottamaan kuvia, koska se ärsyttää suunnattomasti, että saa kerrankin hyvän kuvan itsestään ja sitten tausta pilaa kuvan.
Tekstiä ja kuvia kannattaa muokkailla tiuhaan tahtiin, jolloin alat oppimaan, että millaisesta tykätään ja millaisesta ei. Itse saan nykyisellä profiilillani ehkä viisi kertaa enemmän pareja kuin sain ensimmäisellä profiilillani. En ole jaksanut enää parannella sitä, vaikka tietäisin kyllä mitä parannettavaa siinä olisi. En jaksa nähdä vaivaa kuvien ottamiseksi, kun pareja on jo nyt enemmän kuin mille jaksan kirjoittaa.
Nelonen lisää, että se hymyileminen olisi todella kova juttu. Jos suinkin pystyt hymyilemään kuvassa luonnollisesti, siis niin että näytät siltä että sinulla on oikeasti hyvä olla itsesi kanssa, tee se. Erotut sillä helposti eduksesi monista muista tinderin miehistä.
Minä haluaisin kysyä naisilta, että kannattaako tekstissä painottaa vakavan parisuhteen etsimistä voimakkaasti, vai ahdistaako se naisia? Onko parempi olla vähän epämääräisempi? Minua ei haittaa jos pelkkää seksiä ja säätämistä etsivät pyyhkäisevät vasemmalle, haluan kuitenkin tehdä selväksi mitä olen hakemassa.
hggfhfgh kirjoitti:
Minä haluaisin kysyä naisilta, että kannattaako tekstissä painottaa vakavan parisuhteen etsimistä voimakkaasti, vai ahdistaako se naisia? Onko parempi olla vähän epämääräisempi? Minua ei haittaa jos pelkkää seksiä ja säätämistä etsivät pyyhkäisevät vasemmalle, haluan kuitenkin tehdä selväksi mitä olen hakemassa.
En ole nainen, mutta väittäisin, että aika moni kavahtaa tuota. Ei välttämättä siksi, että eivät itse etsisi parisuhdetta, vaan siksi, että se antaa helposti epätoivoisen vaikutelman jos teksti on liian parisuhdehakuinen. Etenkin Tinderissä tuo pistää silmään, koska siellä kuvaukset ovat yleensä lyhyitä.
Tekstistä tulisi siis välittyä, että et ole liian vakavissasi Tinderin käytön suhteen, mutta jos sopiva ihminen löytyy, niin olet valmis vakavaan suhteeseen.
Tinderin tekstin tarkoitus ei ole olla mikään infopläjäys, vaan sen pitää kertoa, että olet hyvä tyyppi ja sinuun uskaltaa/kannattaa tutustua paremmin. Mitä olen naisten kanssa Tinderissä jutellut, niin hyvä ulkonäkö, miellyttävä luonne ja ei mielenterveysongelmia on jo aika harvinainen kombo. Jos miehissä on yhtään samaa vikaa, niin ei kannata yrittää liikaa. Se viestii aina siitä, että kaikki ei ole kunnossa.
Miten sinulle voi tulla match sellaisten naisten kanssa, joita et edes huolisi?
Ilmeisesti et oikein ole naisten tyyppiä :D
Itselleni tuli viikossa n 50 matchia.
M36
hggfhfgh kirjoitti:
Kyllä siellä näkee jonkun verran mainintoja miehillä, että ei yhden yön juttuja (ONS). Minusta se on vain hyvä, ei ollenkaan ahdistava tieto.
Maininta riittää, ei tarvitse voimakkaasti painottaa.
Hyviä kysymyksiä!
Mä sanoisin naisena että naisia noin yleisesti kiinnostaa tinderissä ennemmin löytää parisuhdematskua kuin panoseuraa. Tätä ei kyllä kannata liian selkeästi ilmaista ettei tosiaan tule semmoinen epätoivoinen kuva ihmisestä joka haluaa "naimisiin äkkiä kenen kaa vaan!".
Joku välimaasto olisi siis suositeltavaa. Ehkä joku "haen pääasiassa uusia ystävyyksiä mutta jossain tulevaisuudessa voisi joku parisuhdekin napata" :)
Kiitos vinkeistä, ehkä vähän sitten muotoilen kevyemmäksi sitä tekstiä :) Mitään epätoivoa ei ole, mutta tarkoitus oli tehdä selväksi mikä on se lopullinen tavoite.
Minä luovutin Tinderin suhteen. Oli useampi kuva, kokeilin erilaisia esittelytekstejä. Tsekkautin jopa profiilin naispuolisella sukulaisella ja pyysin kriittistä palautetta. Kaikesta yrityksestä huolimatta mätsejä tuli työmäärään verrattuna niin vähän etten jaksanut enää uhrata aikaa turhaan. Ilmeisesti olen 40-vuotiaana liian vanha ja käynyt salilla liian harvoin. Tuntuu että ne minun tasoiset naisetkin kuvitteli saavansa parisuhteeseen niitä huipputason salijannuja. No kokivat varmaan muutaman ikävän yllätyksen ennen kuin oppivat.
Vierailija kirjoitti:
Minä luovutin Tinderin suhteen. Oli useampi kuva, kokeilin erilaisia esittelytekstejä. Tsekkautin jopa profiilin naispuolisella sukulaisella ja pyysin kriittistä palautetta. Kaikesta yrityksestä huolimatta mätsejä tuli työmäärään verrattuna niin vähän etten jaksanut enää uhrata aikaa turhaan. Ilmeisesti olen 40-vuotiaana liian vanha ja käynyt salilla liian harvoin. Tuntuu että ne minun tasoiset naisetkin kuvitteli saavansa parisuhteeseen niitä huipputason salijannuja. No kokivat varmaan muutaman ikävän yllätyksen ennen kuin oppivat.
Minä otan tuon tinderöinnin sillä tavalla kevyesti. Välillä selailen uudet profiilit läpi ja muuten annan sen olla, matchejä sitten tulee tai ei tule. Odotukset eivät ole korkealla, mutta eipä tuo ota jos ei annakaan. Samalla on tuolla livenä silmät auki, en jättäydy yhden kortin varaan. Tulee jos on tullakseen.
Nyt akat vastauksia kehiin, kiitos!
Ap