Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas minulle, 30+ naiset, nettideittaamisesta

Vierailija
07.04.2017 |

Onko turhan negatiivista heti alussa tuoda esille että mielummin viettäisi aikaa muualla kuin baarissa/yökerhossa? Jos siis hakee samankaltaista seuraa.

Olen ymmärtänyt että parikymppiset etsivät (stereotyyppisesti) jännitystä, joten laskuvarjohyppy/sukeltamis/moottoripyöräily tms kuvia kannattaa laittaa mukaan. Mutta mitä mieltä on liikunnallinen, koti-iltoja, harrastuksia, luontoa tai vaikka korkeakulttuuria enemmän arvostava 30-50 nainen?
Jos deittiprofiileja katsot, oli sitten Tinder tai Match.com kyseessä, mihin reagoit negatiivisesti?

-M40

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai laitat sinne juuri sellaisen itseäsi kuvaavan tekstin ja et lähde ottamaan muista mallia. Olen selannut jonkun verran suomi24:n 40-50 vuotiaiden miesten ilmoituksia ja karsin niistä heti alkuun pois kaikki liian hankalalta näyttävät tyypit, eli toisin sanoen en ole innostunut mistään laskuvarjohyppelijästä, vaan esimerkiksi yksi mies, joka pelasi Uno-pelikorteilla, oli suosikkini. Laitat siis sinne kuvan vaikka metsässä tai kalliolla ja mainitset, että pidät juuri sellaisesta ja että sinua ei löydy baareista.

Älä aseta liikaa ulkonäöllisiä vaatimuksia naiselle, ei edes "leikkimielellä", sellaiset kiersin myös, koska niiden leikkisien lauseiden takana on kuitenkin aina se totuus.

Totta kuitenkin on, että sinunlaisia miehiä on hyvin hyvin paljon samoilla aikeilla. Esim. siellä 24:ssa kuvallisia 41-50 vuotiaiden miehien ilmoituksia pelkästään Uudeltamaalta on jotakin 600 kappaletta, joten mieti tarkkaan miten meinaat siitä porukasta erottua. Älä myöskään luimistele tavallisissa paikoissa kuten kaupassa ja vaikka huoltoasemalla, vaan hymyile, katso kohti ja ole siististi pukeutunut, aina.

Vierailija
2/2 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä hyvin henkilökohtainen asia, mihin itse kukin reagoi negatiivisesti. Itse saatan reagoida negatiivisesti, jos on korostuneesti kuvia esim. moottoripyöristä, itse kun en innostu mistään moottoriajoneuvoista. Mutta tiedän lukuisia ikäisiäni naisia, jotka ovat ihan kuumana moottoripyöriin.

Myös pelkät extreme-harrastuskuvat laittavat miettimään, voisiko meillä olla mitään yhteistä, kun en näe itseäni syvänmerensukeltamassa tai Alpeilla laskettelemassa. Golfin kanssa vähän sama juttu.

Sen sijaan kiinnostun miehestä, jolla näyttäisi olevan koira (itsellänikin on) ja profiilista löytyy esim. erä- tai kesämökkeilyhenkisiä kuvia. Leirinuotiokuva saa mut oikein innostumaan :-). Ja jos miehellä näyttää pysyvän työkalut käsissä, käyn jo tosi kuumana!

n44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi