Mies kannusti minua ajattelemaan, mitä minä haluan miehistä, eikä mitä miehet minusta
No, entä sitten, kun minä halusi sitä, että mies vain pitää kädestä kiinni, eikä käy päälle ja suhteemme alkuaikoina sanoin miehelle, että seksi ei ole mun juttu, niin mies koitti käydä päälleni. Muuten oli hyvä mies, eli tuskin olisin voinut löytää parempaa.
Niin mitä se hyödyttää ajatella, "mitä mä haluaisin"? Haluan sitä kädestä kiinnipitelyä, mutta entä sitten? Aivan turha sitä on miehistä luulla saavansa.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä nuorena olisin vain miettinyt, että edetäänpäs sillä, mitä minä haluan, niin en varmasti olisi ikinä saanut perhettä enkä seurustelusuhdetta.
apTai jos olisit käyttänyt aikasi sellaisen miehen löytämiseen joka täyttää ne sinun kriteerit, sinulla olisi ollut muutama vuosi myöhemmin onnellinen ja tasapainoinen perhe?
Ei sellaisia miehiä ole olemassa, ei ainakaan niin, että ne minua huomaisivat tai minusta kiinnostuisivat. Ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain jos joku nainen omassa kiimassaan niille armosta antaa.
apEli ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain, jos nainen huomaa heidät. Mutta mn on turha "huomata" ketään miestä, koska en sitten kuitenkaan pysty tarjoilemaan heille seksityydytystä palvelun muodossa.
apOn olemassa myös miehiä jota ei seksi hirveästi kiinnosta.
No silloin kun tapasin mieheni heihin ei voinut tutustua missään, koska ei ollut nettiä, josta etsiä vaikkapa aseksuaaleja. Ja nykyään taas haluaisin seksiä, mutta mieheeni en luota.
apNo jossainhan sä olet sen miehesikin tavannut? Tässä taitaa olla taas tää klassinen; "toi mies katsoi mua, vien sen kotiin". Sitten yritetään väkisin vääntää parisuhdetta kahden ihmisen välille koska on mukavampaa olla huonossa parisuhteessa ja alistua miehen tahtoon kuin olla yksin. V*ttu mitä paskaa!
Niin niin!!!! Tavallisiin halukkaan suihinottajanaisen haluavan miehen tapaa kyllä missä vaan ilman nettiäkin, onko montakin ruuvia löysällä vai mitä kohtaa et tajua? Mutta vaikka mun mies varmaan on sellainen, niin jostain ihmeen syystä on sietänyt minuakin ja kohdellut ihan hyvin ihmisiksi.
ap
Mulla voi olla ruuvit löysällä mutta sulta ne taitaa olla hukkuneet jo aikaa sitten.
Ja sit se vielä sanoi mennessään, että minkä hän sille voi, että tykkää minusta. Ois varmaan kannattant jäädä kavereiks.
ap
Sä olet kyllä ap hirveä ihminen. Koko sun perheen pitäisi vain ajatella mitä SINÄ haluat ja toimia sen mukaan, lastenkin.
Yhteen mieheen tutustuin 2004, joka sopisi pirtaani, eikä tehnyt mitään lähestymisyrityksiä, vaikka selvästi tykkäsikin musta... Ei tehnyt, koska hänelläkin jonkinlainen ihmissuhdetraumatausta perheestä myös. Mutta niin traumainen ei halua ilmeisesti edes parisuhdetta eikä yhdenillansuhdetta eikä vissiin ees naissuhdetta, nyyh.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä ap hirveä ihminen. Koko sun perheen pitäisi vain ajatella mitä SINÄ haluat ja toimia sen mukaan, lastenkin.
No nää on ihan mun miehen valintoja, niistä kärsii, jos päättää jäädä mun kansssa vaikka itse osoitti, että halusi halukkaan suihinottajanaisen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja se, että sä sanot näin, kertoo minulle vain sen, ettei sulla ole ketään, joka ajattelisi mitä sinä haluat, mutta on ehkä joskus ollut, koska taidat olla siitä esim. paremmin jyvällä, kuin minä olen. Silti katkeruuksissasi parjaat ja solvaat minua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nää on ihan mun miehen valintoja, niistä kärsii, jos päättää jäädä mun kansssa vaikka itse osoitti, että halusi halukkaan suihinottajanaisen.
ap
Eli sinä voit käyttäytyä ihan miten haluat koska mies on valinnut sinut? Mielestäsi perheväkivaltakin on ok koska uhrihan itse on valinnut puolisonsa. Ja lapsesi eivät sinua ole valinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEli sinä voit käyttäytyä ihan miten haluat koska mies on valinnut sinut? Mielestäsi perheväkivaltakin on ok koska uhrihan itse on valinnut puolisonsa. Ja lapsesi eivät sinua ole valinneet.
Käyttäytyihän mieskin niin kuin itse halusi. Halusi kertoa, että kaikki hyvät naiset ovat halukkaita suihinottajanaisia, seksinhaluisia. Jos ei sen tajua loukkaavan minua, niin oma vikansa on.
ap
Se mitä mies teki oli seksuaalista väkivaltaa. Koska minä en halunnut. Millainen mies jatkaa, kun toinen ei halua? Riisumisesta kysymys. Jouduin pyytämään, että lopeta!
ap
Siis onko se mies sanonut että haluaa halukkaan suihinottajan vai miksi toistelet sitä koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se mies sanonut että haluaa halukkaan suihinottajan vai miksi toistelet sitä koko ajan?
No se on mun termini suht normaalille naisen seksuaalisuudelle.
ap
Mitä mieltä ap olet tästä "normaalista naisen seksuaalisuudesta"?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ap olet tästä "normaalista naisen seksuaalisuudesta"?
No, toisaalta kadehdin ihmisiä (naisia) joilla se on. Miten helppo saada miehiä, jos on ok-näköinen.... Mutta toisaalta suhtaudun halveksivasti, koska se tekee kaikki naiset melkein minun edelleni meneviksi. Rumemmat, tyhmemmät jne.
ap
Helppo saada kiva mies, jos ei joudu sanomaan sille, että no sex please. Toki varmasti joutuu silloinkin etsimään, mutta kukapa nyt ei vähän joutuisi.
ap
Tasapainoinen ihminenhän ajattelee asiaa molemmilta puolilta. Toisaalta että mitä minä haluan kumppanilta ja toisaalta että mitä minulla on kumppanille tarjottavaa. Voivatko nämä asiat kohdata ja mitä voin realistisesti odottaa? Jos nyt otetaan vaikka tämä seksittömyys, niin se on suhteellisen harvinaista miehillä ja sen vuoksi saatavilla olevien miesten joukko on rajatumpi, se pitää ymmärtää. Asia on hyvä olla jotenkin esillä suhteellisen alkuvaiheessa, koska muuten tulee vain ongelmia.
gdfgdfgsdfg kirjoitti:
Tasapainoinen ihminenhän ajattelee asiaa molemmilta puolilta. Toisaalta että mitä minä haluan kumppanilta ja toisaalta että mitä minulla on kumppanille tarjottavaa. Voivatko nämä asiat kohdata ja mitä voin realistisesti odottaa? Jos nyt otetaan vaikka tämä seksittömyys, niin se on suhteellisen harvinaista miehillä ja sen vuoksi saatavilla olevien miesten joukko on rajatumpi, se pitää ymmärtää. Asia on hyvä olla jotenkin esillä suhteellisen alkuvaiheessa, koska muuten tulee vain ongelmia.
No aivan kuin en tietäisi tätä, pässi. Ei se tee asiasta yhtään sen mukavampaa. Toisekseen, kyllä otin asian aina esille, mutta aika suuri osa tajusi sen niin, että kyllä he ovat niin mahtavia, että mäkin nautin, vaikkei asiassa ole siitä kysymys, vaan pitäisi kyetä tajuamaan mihin mä pystyn ja edetä sillä. Ja arvaa miten mieltä ylentävää kertoa itsestään moista paskaa, ettei ole ns. normaali? Kerron sen, koska en halua mitään noloja tilanteita sängyssä, mutta aika vittumaista kokea ahdistava tilanne siitä huolimatta, varsinkin jos henkilö nimenomaan muuten vaikuttaa todella ymmärtäväiseltä ihmiseltä!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et jätä sitä miestä?
Jaa-a. No yksi syy on lapset. En jaksaisi hoitaa lapsia eron tullen, joten jättäisin lapset ilman ydinperhettä ja äitiä lähivanhempana tämän takia. Se on suurin syy. On muitakin, kuten että haluan tietää ensin missä meni vikaan, ennen kuin kannattaa yrittää uutta suhdetta ja sen tajuaa vähä vähältä. Esim. tämä on oivallus, että koin miehen käytöksestä hänen haluavan normaalia naista, ei minua. En tajunnut sitä ennen. Tiesin, että jokin hiertää. Asioille ei voi myöskään tehdä mitään, ellei näe, missä vika on.
ap
Moes lähti ovesta ulos kun avauduin sille siitä, että sepä halusikin halukkaan suihinottajanaisen, eikä minua, kun jätti ymmärtämättä mitä mä tarviin suhteen alussa, ja että paljasti itsestään sen, mitä halusi, ja ettei mulle tuosta ole mitenkään voinut syntyä tunnetta, että haluaa minua.
ap