Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kannusti minua ajattelemaan, mitä minä haluan miehistä, eikä mitä miehet minusta

Vierailija
07.04.2017 |

No, entä sitten, kun minä halusi sitä, että mies vain pitää kädestä kiinni, eikä käy päälle ja suhteemme alkuaikoina sanoin miehelle, että seksi ei ole mun juttu, niin mies koitti käydä päälleni. Muuten oli hyvä mies, eli tuskin olisin voinut löytää parempaa.
Niin mitä se hyödyttää ajatella, "mitä mä haluaisin"? Haluan sitä kädestä kiinnipitelyä, mutta entä sitten? Aivan turha sitä on miehistä luulla saavansa.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian tarpeessa? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
22/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis jos sekä mies että nainen omalla kohdallaan paneutuisi hetkeksi miettimään: voisinko ihastua/rakastua ajatella parisuhdetta ystävyyttä jne. oman itseni kanssa jos olisin se toinen osapuoli?

Jos huomaat, epäröiväsi tai jopa kauhistuvasi miten olis jos alkaisit miettiä miten asian voisi korjata?

Sitten mieti minkälaisen kumppanin haluaisit lähimmän rakkaimman ystäväsi/perheenjäsenesi/oman lapsesi jne löytävän? Entä jos panostaisit löytämään sellaisen itse?

Miten olis jos opettelisit rakastamaan itseäsi ja haluamaan itsellesi parasta ja hyvää? Jos lakkaisit uhrautumasta kun-joku-kumminkin-pitää-olla vaikka se joku olisi sellainen jota et lähimmäisellesi soisi?

Miten olis jos opettelisit löytämään rauhan oman itsesi kanssa? Lakkaisit yrittämästä epätoivon vimmalla ja antaisit elämän kantaa? Tasapainoinen itseään kunnioittava ihminen on aina viehättävämpi ja puoleensa vetävämpi kuin itsesäälissä ja uhrautumisessa kieriskelevä marttyyri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis jos sekä mies että nainen omalla kohdallaan paneutuisi hetkeksi miettimään: voisinko ihastua/rakastua ajatella parisuhdetta ystävyyttä jne. oman itseni kanssa jos olisin se toinen osapuoli?

Jos huomaat, epäröiväsi tai jopa kauhistuvasi miten olis jos alkaisit miettiä miten asian voisi korjata?

Sitten mieti minkälaisen kumppanin haluaisit lähimmän rakkaimman ystäväsi/perheenjäsenesi/oman lapsesi jne löytävän? Entä jos panostaisit löytämään sellaisen itse?

Miten olis jos opettelisit rakastamaan itseäsi ja haluamaan itsellesi parasta ja hyvää? Jos lakkaisit uhrautumasta kun-joku-kumminkin-pitää-olla vaikka se joku olisi sellainen jota et lähimmäisellesi soisi?

Miten olis jos opettelisit löytämään rauhan oman itsesi kanssa? Lakkaisit yrittämästä epätoivon vimmalla ja antaisit elämän kantaa? Tasapainoinen itseään kunnioittava ihminen on aina viehättävämpi ja puoleensa vetävämpi kuin itsesäälissä ja uhrautumisessa kieriskelevä marttyyri.

En mä koe tätä niin, että kun joku kumminkin pitää olla, vaan tykkään "kumppanista" ja haluan hyvää seksiä.

ap

Vierailija
24/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin jopa seksuaaliasioita ymmärtävässä pariterapiassa, mutta se terapeutti ei ymmärtänyt (eikä näyttänyt olevan lähelläkään päästä ymmärtämään), että mä olen kokenut suhteen alussa, ettei mies mua voi hyväksyä, koska halusi halukkaan naisen mun näkökulmastani ja mä en ollut sellainen. Luulin itse ennen sitä miehen sänkyynyritysepisodia, että mieskin haluaa minunlaiseni naisen, joten järkytys oli suurehko, kun tajusin, että se on samanlainen munapää, kuin kaikki muutkin miehet.

Terapeutista ei olisi ollut tämän asian oivaltamiseen mitään hyötyä. Hän suositteli (meitä kuunneltuaan) meitä etsimään kirjoista asentoja yhdessä.

ap

Vierailija
25/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että noilla seksiterapeuteilla voi todellakin pyyhkiä...

ap

Vierailija
26/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisitko sinä henkkoht terapiaa?

Vierailija
27/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun lapsuudessa ollut tuomitseva ilmapiiri?

Vierailija
28/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä nainen ei halua seksiä ja mies haluaa.

Mies ehdottaa, että nainen miettii mitä tämä haluaa. Mielessään tarkoittaa minkälaista seksiä nainen haluaa?

Nainen haluaa vain, että häntä pidetään kädestä ja ollaan vierekkäin.

Kukaan ei halua kuulla tätä.

Ihmiset eivät suostu kuulemaan toisiaan.

Mutta mitä itse ongelmalle tehdä?

Vierailija
29/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ap kirjoittanut että nykyään haluaisi seksiä.

Vierailija
30/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä nuorena olisin vain miettinyt, että edetäänpäs sillä, mitä minä haluan, niin en varmasti olisi ikinä saanut perhettä enkä seurustelusuhdetta.

ap

Tai jos olisit käyttänyt aikasi sellaisen miehen löytämiseen joka täyttää ne sinun kriteerit, sinulla olisi ollut muutama vuosi myöhemmin onnellinen ja tasapainoinen perhe?

Ei sellaisia miehiä ole olemassa, ei ainakaan niin, että ne minua huomaisivat tai minusta kiinnostuisivat. Ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain jos joku nainen omassa kiimassaan niille armosta antaa.

ap

Onko sussa jotain, joka saisi sut huomaamaan? Tai oletko jollain tavalla kiinnostava? Teetkö itsesi koskaan kiinnostavaksi? Esimerkiksi juttelemaan tuleminen on kiinnostavaa. Sitten voit kertoa, että haluat pitää vain kädestä ja miksi näin on. Sekin on kiinnostavaa.

Vierailija
31/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde sinulla on äitiisi?

Vierailija
32/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen suhde sinulla on äitiisi?

Huono. Mietinkin juuri, että tämä on yksi ainoita elämänalueitani, johon äiti ei ole puuttunut, mutta silti hän on onnistunut jättämään minut ihan yksin sekä tämän että niiden muiden elämänalueiden ongelmakohtien kanssa, (niin etten siis löydä tietä edes näköjään miehen luo, jolle osaisin avautua asioista) koska asioihin puuttuminen ei millään tavalla tarkoita niissä auttamista. (Voi olla myös päinvastoin.) En muista, että äiti olisi koskaan oikeastaan auttanut minua missään asiassa tai ollut avuksi.

En toki tätä asiaa kaipaakaan hänen kanssaan ratkoa.

ap

Vierailija
33/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu?

Vierailija
34/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä nuorena olisin vain miettinyt, että edetäänpäs sillä, mitä minä haluan, niin en varmasti olisi ikinä saanut perhettä enkä seurustelusuhdetta.

ap

Eihän sä halunnut perhettä, mieshän ne lapset painosti tekemään.

Vierailija
35/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat yhdestä miehestä. Yhdestä.

Perinteinen JSSAP, koska maailmassa on muitakin miehiä. Myös niitä, jotka pitävät samoista asioista kuin sinä.

Vierailija
36/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tai jos olisit käyttänyt aikasi sellaisen miehen löytämiseen joka täyttää ne sinun kriteerit, sinulla olisi ollut muutama vuosi myöhemmin onnellinen ja tasapainoinen perhe?

Ei sellaisia miehiä ole olemassa, ei ainakaan niin, että ne minua huomaisivat tai minusta kiinnostuisivat. Ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain jos joku nainen omassa kiimassaan niille armosta antaa.

ap

Onko sussa jotain, joka saisi sut huomaamaan? Tai oletko jollain tavalla kiinnostava? Teetkö itsesi koskaan kiinnostavaksi? Esimerkiksi juttelemaan tuleminen on kiinnostavaa. Sitten voit kertoa, että haluat pitää vain kädestä ja miksi näin on. Sekin on kiinnostavaa.

No ei se kyllä ole, jos haluaa vähänkään normaalin kumppanin. Ei minussa ollut nuorena muuta vikaa, kuin tämä. Miksi mun ois sen takia pitänyt ottaa joku estynyt tyyppi? Estoinen tuskin ois osannut mua auttaa sen enempää.

Ja turha olla kiinnostava, koska en tarjoile halukasta suihinottoa.

ap

Vierailija
37/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän sä halunnut perhettä, mieshän ne lapset painosti tekemään.

Kyllä mä nuorempana halusin tai ajattelin, että löytäisin miehen jonka kanssa voisin lapsiakin hankkia. Tosin jos ois ollut TOSI kiva ja järkevä mies, joka ois sanonut, että ei me mitään lapsia kaivata, niin en varmaan ois aikuisena enää kokenutkaan itseäni ihan nollaksi ilman perheen tuomaa normaalin statusta. Olisinhan kelvannut jollekin kivalle miehelle!

ap

Vierailija
38/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat yhdestä miehestä. Yhdestä.

Perinteinen JSSAP, koska maailmassa on muitakin miehiä. Myös niitä, jotka pitävät samoista asioista kuin sinä.

Ei ole kukaan muukaan kuule alkanut kädestä kiinni pitämään, tajuatko? Kuinkahan moni on luullut saavansa pillua??? Enpä nyt jaksa muistaa.

ap

Vierailija
39/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Eli ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain, jos nainen huomaa heidät. Mutta mn on turha "huomata" ketään miestä, koska en sitten kuitenkaan pysty tarjoilemaan heille seksityydytystä palvelun muodossa.

ap

On olemassa myös miehiä jota ei seksi hirveästi kiinnosta.

No silloin kun tapasin mieheni heihin ei voinut tutustua missään, koska ei ollut nettiä, josta etsiä vaikkapa aseksuaaleja. Ja nykyään taas haluaisin seksiä, mutta mieheeni en luota.

ap

No jossainhan sä olet sen miehesikin tavannut? Tässä taitaa olla taas tää klassinen; "toi mies katsoi mua, vien sen kotiin". Sitten yritetään väkisin vääntää parisuhdetta kahden ihmisen välille koska on mukavampaa olla huonossa parisuhteessa ja alistua miehen tahtoon kuin olla yksin. V*ttu mitä paskaa!

Vierailija
40/62 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Eli ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain, jos nainen huomaa heidät. Mutta mn on turha "huomata" ketään miestä, koska en sitten kuitenkaan pysty tarjoilemaan heille seksityydytystä palvelun muodossa.

ap

On olemassa myös miehiä jota ei seksi hirveästi kiinnosta.

No silloin kun tapasin mieheni heihin ei voinut tutustua missään, koska ei ollut nettiä, josta etsiä vaikkapa aseksuaaleja. Ja nykyään taas haluaisin seksiä, mutta mieheeni en luota.

ap

No jossainhan sä olet sen miehesikin tavannut? Tässä taitaa olla taas tää klassinen; "toi mies katsoi mua, vien sen kotiin". Sitten yritetään väkisin vääntää parisuhdetta kahden ihmisen välille koska on mukavampaa olla huonossa parisuhteessa ja alistua miehen tahtoon kuin olla yksin. V*ttu mitä paskaa!

Niin niin!!!! Tavallisiin halukkaan suihinottajanaisen haluavan miehen tapaa kyllä missä vaan ilman nettiäkin, onko montakin ruuvia löysällä vai mitä kohtaa et tajua? Mutta vaikka mun mies varmaan on sellainen, niin jostain ihmeen syystä on sietänyt minuakin ja kohdellut ihan hyvin ihmisiksi.

ap