Mies kannusti minua ajattelemaan, mitä minä haluan miehistä, eikä mitä miehet minusta
No, entä sitten, kun minä halusi sitä, että mies vain pitää kädestä kiinni, eikä käy päälle ja suhteemme alkuaikoina sanoin miehelle, että seksi ei ole mun juttu, niin mies koitti käydä päälleni. Muuten oli hyvä mies, eli tuskin olisin voinut löytää parempaa.
Niin mitä se hyödyttää ajatella, "mitä mä haluaisin"? Haluan sitä kädestä kiinnipitelyä, mutta entä sitten? Aivan turha sitä on miehistä luulla saavansa.
Kommentit (62)
Tai että kumppani saa, voi ne osat olla toisinkin päin, en mä sitä sano. En vain itse tapaa sellaisia miehiä, tai kelpaa heillekään.
Vierailija kirjoitti:
Muista ne aamulääkkeet
Muista itse, nyt et kykene edes vaivautumaan miettimään ongelmaani.
Jos minä nuorena olisin vain miettinyt, että edetäänpäs sillä, mitä minä haluan, niin en varmasti olisi ikinä saanut perhettä enkä seurustelusuhdetta.
ap
Tästä miehestä kuvittelin saavani ymmärtäjän sille, että haluan vain kädestäpitelemistä, mutta en saanut, edes hänestä.
Ja koska hän ei ymmärtänyt minua, se oikeuttaa minut käyttäytymään huonosti häntä kohtaan, eli ei-ymmärtämään, mitä hän tarvitsee. Hän ottaa sen vain tyynenä vastaan. Oma valintansa. Minulla ei ollut valintaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä nuorena olisin vain miettinyt, että edetäänpäs sillä, mitä minä haluan, niin en varmasti olisi ikinä saanut perhettä enkä seurustelusuhdetta.
ap
Tai jos olisit käyttänyt aikasi sellaisen miehen löytämiseen joka täyttää ne sinun kriteerit, sinulla olisi ollut muutama vuosi myöhemmin onnellinen ja tasapainoinen perhe?
Tässä sen taas näkee kuinka monen ihmisen, varsinkin naisen, perheenperustamis- ja parisuhdevietti on omaa hyvääoloa tärkeämpää.
Tottakai pitää miettiä mitä itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTai jos olisit käyttänyt aikasi sellaisen miehen löytämiseen joka täyttää ne sinun kriteerit, sinulla olisi ollut muutama vuosi myöhemmin onnellinen ja tasapainoinen perhe?
Ei sellaisia miehiä ole olemassa, ei ainakaan niin, että ne minua huomaisivat tai minusta kiinnostuisivat. Ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain jos joku nainen omassa kiimassaan niille armosta antaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen taas näkee kuinka monen ihmisen, varsinkin naisen, perheenperustamis- ja parisuhdevietti on omaa hyvääoloa tärkeämpää.
Tottakai pitää miettiä mitä itse haluaa.
No mulla ois ollut kyllä paskempi olo yksinään ilman miestä. Ja sanoinhan, että mieheni on muuten erittäin hyvä ja on kohdellut minua muuten todella hyvin ja on hyvä ihminen. Eli pieleen meni ankea teoriasi. Sitäpaitsi se mitä sanoit on varmaan terve piirre ihmisessä, jonka aneemiset ovat menettäneet.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTai jos olisit käyttänyt aikasi sellaisen miehen löytämiseen joka täyttää ne sinun kriteerit, sinulla olisi ollut muutama vuosi myöhemmin onnellinen ja tasapainoinen perhe?
Ei sellaisia miehiä ole olemassa, ei ainakaan niin, että ne minua huomaisivat tai minusta kiinnostuisivat. Ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain jos joku nainen omassa kiimassaan niille armosta antaa.
ap
Eli ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain, jos nainen huomaa heidät. Mutta mn on turha "huomata" ketään miestä, koska en sitten kuitenkaan pysty tarjoilemaan heille seksityydytystä palvelun muodossa.
ap
Mun mies osoitti sillä seksipainostuksellaan, että haluaa itseasiassa täysin toisenlaisen naisen, kuin mitä mä olen. Mä jäin siihen siksi, koska niin haluaa kaikki miehet. Ei mulla ollut enää valinnanvaraa mennä muualle ja saada itselleni sopivampaa kohtelua. Mies sen sijaan ei jostain syystä jättänyt minua, vaikken ollutkaan antelias kullinlutkuttajanainen. Mutta en voi enää luottaa olevani miehen mieleen, koska tuossa se tuli suhteen alussa todistettua, etten ole. Hän olisi halunnut halukkaan ja anteliaan naisen. En tajua, miksi jäi mun seuraani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEli ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain, jos nainen huomaa heidät. Mutta mn on turha "huomata" ketään miestä, koska en sitten kuitenkaan pysty tarjoilemaan heille seksityydytystä palvelun muodossa.
ap
On olemassa myös miehiä jota ei seksi hirveästi kiinnosta.
Voi kun saisi pitää jotain ihmistä edes kädestä kiinni. Ihmisen kaipaus viereen on. .. Kaikille tätä ei vain suoda.
Oletko kirjoittanut tänne aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kirjoittanut tänne aiemmin?
Oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEli ne on varmaan niitä, jotka saa naista vain, jos nainen huomaa heidät. Mutta mn on turha "huomata" ketään miestä, koska en sitten kuitenkaan pysty tarjoilemaan heille seksityydytystä palvelun muodossa.
apOn olemassa myös miehiä jota ei seksi hirveästi kiinnosta.
No silloin kun tapasin mieheni heihin ei voinut tutustua missään, koska ei ollut nettiä, josta etsiä vaikkapa aseksuaaleja. Ja nykyään taas haluaisin seksiä, mutta mieheeni en luota.
ap
Hän ei halunnut huomioida sitä, mitä mä tarvitsin, vaikka olin kertonut siitä hänelle etukäteen. Hän ei sen vertaa rakastanut minua, että olisi oikeasti ottanut vakavasti sen mitä sanoin, vaan kuvitteli, että olen vain vaikeaa esittävä, halukas kullinlutkuttaja.
ap
Joten siinä hän paljasti, mitä hän oikeasti haluaa. Miksi luottaisin häneen?
ap
Eli eikö ole han tyhmä neuvo? Toimimaton, ainakin hänen itsensä kohdalla. Hänen toimintansahan se nimenomaan opettaa, että kuitenkin loppupeleissä pitää ajatella että mies saa.