Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordinin esiintyminen eilen.

Vierailija
07.04.2017 |

Maanis/depressiivinen, vaiheessa vauhti päällä, mahdollisuus 10 %.
Vauhtia, eli amfetamiinia (spiidiä) 90 % todennäköisyys. Luomutilassa ei ollut 100% varmuudella. Toivottavasti katsoo selvinpäin katsomolta tämän tallennuksen, Sääliksi kävi kaunista vaimoa ja hänen vaivautunutta tilaansa. Nordin "syyttää" regeetä päihdeongelmastaan. Fakta on se, että hän ei uskalla esiintyä ilman päihteitä.
Päihderiippuvainen jää ensimmäisen kerran kiinni siitä, että valehtelee tai ainakin vähättelee ottamistaan, joskus jopa "mitään en oo ottanut". 90 % päihderiippuvaisista ei "oo ottanut mitään", ainoastaan vintti on sekaisin kuin käkikellolla.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lasu ei lasi.

Vierailija
22/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan ainut jonka mielestä Reinon käytöksessä ei sinänsä mitään outoa?!? Samanlainen kuin ennenkin. Ainahan Reino on ollut tollanen asioiden laukoja ja omaa aika jännän huumorintajun (:D)...

Muistan ainakin että oli joskus Maria Hintikka Livessäkin vieraana ja tuollainen samanlainen oli!

Reino on jotenkin niin ei-suomalainen tyyliltään. Tavallaan tykkään :) Näitä hillittyjä, nöyriä, rauhallisia viilipyttyjä on suomessa jo tarpeeksi esillä!

Reinon uusin biisi on myös ihana! Joten ehkä mulla on vähän senkin vuoksi pakko puolustaa Reinoa :D

Munkin mielestä perus pulppuileva Reino. Tuollainen se vain on. Varmasti korostuu, kun on tv-lähetyksessä ja jännittää, sit sitä puhetta vain tulee.

Itse joskus aikoinaan olen käynyt sen reggae-keikoilla ja siellä ihan rauhallinen. 

Reino ja Maria Veitola tuntevat toisensa varmaan ainakin 15 vuoden takaa. Reino luottaa siihen, että Maria antaa kertoa sen oman pointin kunnolla ja Maria kysyy järjellisiä kysymyksiä. Vähän niin kuin juttelis muutenkin kaverin kanssa.

Ei Reinolla jotenkin ole tarvetta olla kovinkaan vieraskorea, sovinnainen, konservatiivinen ja olla puhumatta asioista, joista ei "saisi" puhua tv:ssä tai julkisesti jne.

Mun mielestä ihan hyvä, että joku julkkis uskaltaa sanoa, että lehdet myy vaikka vääristeltyjä juttuja, jos se tuo heille rahaa. Monet julkisuudessa olevat eivät uskalla kritisoida mitään tahoja, koska se tietää tulevaisuudessa sitä, että ovia sulkeutuu. Reino ei vaan välitä ja siinä se on oikeassa, ettei muidenkaan kannattaisi hyppiä tiettyjen tahojen pillin mukaan.

Kukaan muu ei oikein uskalla julkisesti sanoa tässä maassa polttavansa pilveä, vaikka sitä on tehneet ties kuinka monet, urheilijoista poliitikkoihin. Kaikki aina kieltää ja on katuvinaan, jos tulee ilmi. Vaikka ei mitään kaduttavaa ole.

En usko, että Reino hatsipäissään ajoi autoa. Kuten sanottua, kannabis näkyy, vaikka olisi polttanut kaksi viikkoa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ohjelman. Karmeaa katsoa, kun kaunis vaimo ohitetaan koko ajan. Miksei Veitola antanut Marialle puheenvuoroa ihan kunnolla? Olisi sanonut että Reino nyt hiljaa, ja Marian vuoro puhua. Päihtyneisyyteen on vaikea sanoa mitään, jotkut ihmiset on tollasia.

Vierailija
24/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ohjelman. Karmeaa katsoa, kun kaunis vaimo ohitetaan koko ajan. Miksei Veitola antanut Marialle puheenvuoroa ihan kunnolla? Olisi sanonut että Reino nyt hiljaa, ja Marian vuoro puhua. Päihtyneisyyteen on vaikea sanoa mitään, jotkut ihmiset on tollasia.

No olihan se aivan selvästi aineissa. Jotain nopeeta vetänyt. Ei pelkästään puhe ja käytös kertoneet siitä vaan koko kehon kieli, tärinä ja koko ajan liikkeessä. Samoin assosiaatioketjut ei mene tuollaisenaan minkään spontaaniuden tai persoonallisuuden piikkiin. Jos olette joskus olleet vauhtiheebojen kanssa tekemisissä, niin tuollaista se hyvinkin monesti on.

Vierailija
25/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei. täältä poistuvat heti viestit, joissa todetaan, että kamoissa oli.

Vierailija
26/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää Reino Nordin joku tangoprinssi?

Vierailija
27/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika puolusteleva asenne oli, siis päihteiden suhteen.

Vierailija
28/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäihmettelin tätä. Eikös ne lapset ole aika pieniä vielä. Ja niille kerrotaan avoimesti tuosta...

"– Päihtynyt en omasta mielestäni ollut. En ole Afganistanista paennut, mutta kyllä Suomenkin poliisi saa sulle pahan olon. Syyllinen olin, mutta en rattijuopumukseen, Nordin kuittasi.

Nordin sanoi olevansa kiitollinen, että hänen perheensä oli tapahtumien aikaan Thaimaan-lomalla. Maria Nordin kertoo kertoneensa pariskunnan lapsille avoimesti asiasta."

Vierailija
29/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen kamapäitä nähnyt, että 99% varmuudella Reino EI ollut missään kamoissa. Se joka muuta väittää, ei tiedä mistään mitään. Ainakaan huumeista.

Vierailija
30/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se auto pysäytettiin alunperin maksamattomien vakuutusten takia niin ei sen takia poliisit yleensä puhalluta tai ainakaan tikuta. Vai haisikohan auto budilta? No oli miten oli. Ei lynkata hyvää miestä pikku jutuista. Miksi me aikuset ihmiset kiusataan ihmisiä näillä palstoilla? Tai vielä pahemmin lehdissä? Ja sitten opetamme kuitenkin omille lapsille, että ei saa kiusata. Se on väärin. Tekopyhää sanon minä.

Vierailija
31/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se auto pysäytettiin alunperin maksamattomien vakuutusten takia niin ei sen takia poliisit yleensä puhalluta tai ainakaan tikuta. Vai haisikohan auto budilta? No oli miten oli. Ei lynkata hyvää miestä pikku jutuista. Miksi me aikuset ihmiset kiusataan ihmisiä näillä palstoilla? Tai vielä pahemmin lehdissä? Ja sitten opetamme kuitenkin omille lapsille, että ei saa kiusata. Se on väärin. Tekopyhää sanon minä.

Pikku juttu?

Vierailija
32/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä hyvyys miehenä ilmenee?

Vierailija
33/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäihmettelin tätä. Eikös ne lapset ole aika pieniä vielä. Ja niille kerrotaan avoimesti tuosta...

"– Päihtynyt en omasta mielestäni ollut. En ole Afganistanista paennut, mutta kyllä Suomenkin poliisi saa sulle pahan olon. Syyllinen olin, mutta en rattijuopumukseen, Nordin kuittasi.

Nordin sanoi olevansa kiitollinen, että hänen perheensä oli tapahtumien aikaan Thaimaan-lomalla. Maria Nordin kertoo kertoneensa pariskunnan lapsille avoimesti asiasta."

Maria vaikuttaa ihan fiksulta, mitä tulee lasten kasvattamiseen. On varmaankin huomioinut lasten iän kertoessaan.

Vierailija
34/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse narkomaani ja voin sanoa että Reino ei todellakaan ollut kamoissa, te ette sitten yhtään osaa ihmistä lukea ja ne oikeasti kamoissa olevat jää teiltä huomaamatta. Varmasti Reino on kova bailaamaan ja käyttelemäänkin mutta nyt ei todellakaan ollut kamapäissä. Turhautunut ja v*ttuuntunut oli typeriin kysymyksiin ja vastaukset oli sitten sen moiset.

Vierailija
35/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä mitä hyötyä on sakottaa tai häpäistä jotain ihmistä sen takia että on käyttänyt päihteitä sen takia että saisi niistä hyvää oloa?

Miksi hyvästä olosta pitää häpäistä tai rangaista?

Eikö jokaisella ole vapaus valita onko raitis vai ei?

Tuli vaan mieleen miksi ei anneta ihmisille oikeutta valita haluaako olla raitis vai ei. Nythän ihmisten omaa oikeutta olla raittiina vahditaan viranomaisten voimin. Ja jos ei ole ja jää kiinni niin sitten rangaistaan. Ei oikein mahdu minun ymmärrykseen kyseinen laki. Ymmärrän kyllä jos kyse olisi alaikäisistä.

En nyt ota kantaa tuohon tyyppiin kun en tunne kyseistä viihdetaiteilijaa tai ole koskaan kuullutkaan hänestä. Tuli mieleen yleisesti päihdepolitiikka Suomessa ja sen Neuvostoliittomaisen vanha tapa toimia. Ei oikein kuulu EU:n tyyliin kun vertaa muita maita miten kypsästi asiat on ratkaistu muissa maissa.

Rangaitsematta jättäminen on tätä päivää. Toisaalta Suomi on aina vähän mennyt itänaapurin mielen mukaan ja niinhän se menee tässäkin päihdepolitiikassa.

Vierailija
36/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lasu ei lasi.

Pitäisikö kaupan kassojen tehdä lasu myös niistä perheistä ja etenkin perheen iseistä jotka ostaa laukullisen keskiolutta ja samaan aikaan on lapset mukana ostoksilla?

Tuli vaan mieleen että tälläisissä asioissa lasut aiheuttaa vain perheelle stressiä ja ylimääräistä harmia ja meneehän siinä veronmaksajien rahoja hukkaan.

Auttaako se oikeasti? Vai onko kyseessä kiusanteko.

Ensinnäkin sakot huumeista vaikuttaa koko perheen talouteen. Jossain muussa maassa ei koko perheen tarvitse kärsiä sen takia että valtio katsoo hyväksi vahtia aikuisen miehen puolesta tämän raittiutta vaan sivistysvaltioissa annetaan ihmiselle itse tehdä valinta.

On valitettavaa ettei perheen isä ole raitis mutta ei se ole meidän muiden tehtävä hankaloittaa tämän perheen arkea lasuilla tai sakoilla.

Tälläinen näkökulma tuli mieleen.

Vierailija
37/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tätä kohua kun katsoin ohjelman katsomosta. Aivan normaalisti, omalla mittapuullaan, käyttäytyi. Täytyykö kaikkien suomalaisten olla samanlaisia hissukoita. En ymmärrä.

Vierailija
38/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaudun on tosi hyvä kappale. Kuten myös muutamat muutkin Reinon kappaleet. Vaimoa vaan käy sääliksi, kun tulee petetyksi Reinon toimesta. Kiltille ihmiselle on vaikeaa erota rakastamastaan ihmisestö, vaikka hän tekisi sinulle kuinka paskasti. Nim. Been there, done that.

Vierailija
39/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos reino joisi alkoholia niin kaikki olisi ok. Se nyt ei vaan käy päinsä suomalaisille että joku isäihminen ei ole katuojassa ja polttelee pilveä. 

Pitää sitten lynkata kun ei mene kuten huumevalistuksen kertomuksissa menee.

Pitää vähintään mennä psykoosiin ja alkaa kuorimaan itseään appelsiinina kun kuvittelee lentävänsä samaan aikaan.

Vierailija
40/54 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dekriminalisaatio tätä päivää kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä mitä hyötyä on sakottaa tai häpäistä jotain ihmistä sen takia että on käyttänyt päihteitä sen takia että saisi niistä hyvää oloa?

Miksi hyvästä olosta pitää häpäistä tai rangaista?

Eikö jokaisella ole vapaus valita onko raitis vai ei?

Tuli vaan mieleen miksi ei anneta ihmisille oikeutta valita haluaako olla raitis vai ei. Nythän ihmisten omaa oikeutta olla raittiina vahditaan viranomaisten voimin. Ja jos ei ole ja jää kiinni niin sitten rangaistaan. Ei oikein mahdu minun ymmärrykseen kyseinen laki. Ymmärrän kyllä jos kyse olisi alaikäisistä.

En nyt ota kantaa tuohon tyyppiin kun en tunne kyseistä viihdetaiteilijaa tai ole koskaan kuullutkaan hänestä. Tuli mieleen yleisesti päihdepolitiikka Suomessa ja sen Neuvostoliittomaisen vanha tapa toimia. Ei oikein kuulu EU:n tyyliin kun vertaa muita maita miten kypsästi asiat on ratkaistu muissa maissa.

Rangaitsematta jättäminen on tätä päivää. Toisaalta Suomi on aina vähän mennyt itänaapurin mielen mukaan ja niinhän se menee tässäkin päihdepolitiikassa.

Luterilaisuuden takia pitää rangaista. Kärsimyksen kautta kulkee tie taivaisiin. Jos kokoajan pitää hauskaa ja nauttii elämästä se on väärin ja saatanasta.

Näin minulle on selitetty tämä asia.

EU:n säädösten mukaan aikuiselle ihmiselle kuuluu ihmisoikeuksiin itse päättää omasta raittiudestaan. On mielivaltaista päättää kansalaisen puolesta tälläisessä asiassa.

Ei tuo Reino vaikuttanut mitenkään hörhöltä tai tyypiltä joka olisi rappiolla katuojassa. Ilmeisesti huumeet eivät sittenkään aja ihmistä turmioon ja meille on valehdeltu asiasta. Siis jos hänen huumeen käyttösyytökset pitää paikkansa.

Äkkiseltään ei kyllä tullut tuosta miehestä mieleen "narkkaria" vaan ihan tavallinen perheenisä ja oman alansa ammattilainen.

On valitettavaa että meillä on tälläinen neuvostoliittolainen jäänne muinaisilta ajoilta ja ihmisetkin käyttäytyvät aiheen ympärillä ihan DDR-tyylisesti. Joku innokas sosialisti ehdotti lasua jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi