Onpa tuo Nikke Ankara lihonut
Hassua miten yhtäkkiä hoikasta pojasta on tullut aika pyöreä. Toivottavasti Nikke voi lihomisestaan huolimatta hyvin.
Kommentit (43)
Pisteet siitä, ettei avausviesti kuulunut "ompa tuo N.A. lihonnut", mutta muuten paheksun tällaista painon kyttäystä. Olisit antanut asian olla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä lääkkeessä on se asia joka öihottaa/kerryttää nestettä? Eihän niissä ole kaloreita?
Vaikuttaa aineenvaihduntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkareita tv:ssä - ja niille vielä maksetaan siitä rahaa - nyt kyllä jossain mättää ja pahasti....
Hän pyrkii aktiivisesti pois riippuvuuksistaan ja on esiintynyt tv:ssä esimerkillisesti.
Ai? Sekö on mielestäsi esimerkillistä, että mennään johonkin karaoke-ohjelmaan tyrkyttämään itseään viinilasi kourassa?
Ihana avohoitopotilas, ei varmaan jonoa ole tuohon ohjelmaan.
Jännä miten kun mies on lihonut niin sitä pitää ymmärtää mutta jos kyseessä olisi vaikka Laura Voutilainen joka olisi lihonut 20 kg niin sitä kyllä lytättäisi ihan täysillä VAIKKA syy olisi mikä.
Mielestäni on todella julmaa haukkua täällä ihmistä, joka toipuu psykoosista ja on palannut kaikesta huolimatta musiikin pariin ihan sairaalan osastolta. Ja nykyinen musiikki on vieläpä parempaa kuin ennen sairastumista! Ja onko tosiaan ihailtavampaa katsella huumeiden kuihduttamaa räppäriä kun "kasvojen luusto on niin ihana!"? Entisestä jännämiehestä tuli kilttimies ja sekös toisia ärsyttää.
Musta on hienoa ja rohkeaa että Nikke osallistui ohjelmaan. Vaikuttaa tosi herkältä ja ujolta, varmasti jännittää ohjelman tekoa mutta lähti silti! Ja heti Ollin päivänä yllätti ja veti päivän parhaan vedon!
Ja turvotuksesta tosiaan näkee että johtuu lääkkeistä, joten eiköhän anneta ihmisen olla rauhassa.
Ei voi yleistää että lääkkeet itsessään lihottaisivat. Ehkä tosi isoilla annoksilla. Mutta masentuneet usein passivoituvat muutenkin.
Itse olen syönyt mirtazapiinia ja sen jälkeen ketipinoria kolme vuotta, enkä ole lihonut grammaakaan. Joten se siitä että ketipinor lihottaa kaikkia. En vain ole jäänyt sen lääkedosetin ja karkkipussin kanssa sinne sängyn pohjalle. Tosin, mun ahdistus onkin sellaista että paikalleen jääminen ahdistaa enemmän ja mieluummin touhuaa.
Mutta tuo yleistys, älkää yleistäkö.
On se kumma, että jokaikistä naisjulkkista saa arvostella, mutta kun kyse on miehestä, niin on se niin kovin julmaa ja kyllä minä niin mieleni pahoitin :D
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ihan tosissasi että on ainoa muusikko joka on kärsinyt mt-ongelmista? Psykoosista jo pari vuotta aikaa,en kutsuisi miksikään "potilaaksi". Puhuisitko yhtä halventavasti muusikosta,joka olisi sairastanut syövän pari vuotta sitten?
Ulkonäöstä viis, mutta jestas, miten Niken esitys oli hyvä!
Sokerista tehty? En tiiä edes mitä sanoa noin älyttömälle kommentille... Oon vaan todella todella hämmentynyt. Oi voi
Nikke oli niin hauras ja pelokas ja samalla pirun rohkea.
Esitys oli upea.
Olihan tuo pyöristynyt, mutta mikäs ihme.. :(
Mä tykkäsin sen vaatteista. Oliko stailattu vai ite löytynyt moisia kuteita? Mielettömän mukavan oloisia kledjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ihan tosissasi että on ainoa muusikko joka on kärsinyt mt-ongelmista? Psykoosista jo pari vuotta aikaa,en kutsuisi miksikään "potilaaksi". Puhuisitko yhtä halventavasti muusikosta,joka olisi sairastanut syövän pari vuotta sitten?
Duoda.. huumeitahan Nikke käytti. Ja päihteiden käyttäjiä yleisesti halveksitaan.
Syöpä on eri juttu kuin piripsykoosi.
Tiesitkö että alkoholikin on huume ja 90% suomalaisista käyttää sitä.
Halveksitko heitäkin (eli itseäkin) ?
Niin, taidat huijata itseäsi ajattelemalla, että alkoholi ei ole päihde :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duoda.. huumeitahan Nikke käytti. Ja päihteiden käyttäjiä yleisesti halveksitaan.
Syöpä on eri juttu kuin piripsykoosi.
Tiesitkö että alkoholikin on huume ja 90% suomalaisista käyttää sitä.
Halveksitko heitäkin (eli itseäsikin) ?
Niin et taida.. taidat huijata itseäsi ajattelemalla, että alkoholi ei ole päihde :)
Hei kato ap ittees
ja sen jälkeen kato Nikkee
Mä en oo menos mihinkään
Niinku leima tää on pysyvää
Ei riitä näil mitenkää samaa ku Nikellä
huomion kipeenä avaudut nikestä
nyt sua vituttaa enemmän
ku en sano sun nimeä
vilkuttelen niille sit hei
jos ei oo skillei nii ei
Mä jätin ap:lle terveisii
haistapa laa la la la la laa laa
Vierailija kirjoitti:
Narkkareita tv:ssä - ja niille vielä maksetaan siitä rahaa - nyt kyllä jossain mättää ja pahasti....
Eikö narkomaaneille tai alkoholisteille tarvitse maksaa työstä rahaa? No huh huh, orjuus on lopetettu jo kauan aikaa sitten.
Lääkkeet ne luultavasti vaan on lihottanu. Muutenkaan mitä järkeä on aloittaa keskustelu toisen painosta?
Lihava sekakäyttäjä, jee!