Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitahan paivahoidossa tykataan siita et ma ainakin kyselen monesti kengista, hanskoista yms. et onko heidan mielestaan sopivan kokoiset vai pienet tai isot kun en itse osaa aina

Vierailija
23.03.2006 |

sanoa jostain vaatekappaleesta sitä.

tuli vaan mieleen tuosta ketjusta jossa taaperolla oli liian isot tumput.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta!

Vierailija
2/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitäisin päiväkodin hlökuntaa parempina asiantuntijoina

lapsen vaatekokojen suhteen kuin marketin tai vaatekaupan

parikymppistä tyttölasta ; )

Ja edelleen kiittelen ap:tä aktiivisuudesta! Kiva kun huolehdit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksiä. Musta se on vain fiksua, kokeneet hoitsut osaavat neuvoa. Ja tarhavetimistä siis tietysti kysyn, en yöpuvuista..

Vierailija
4/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyä ihan jo sillä, että on kiva kuulla onko heidän mielestään jo niin pienet, että kädet jäätyy tai niin isot ettei niillä pystyisi leikkimään. ei siis niin etten itse osaisi katsoa vaan esim. kuomat saattaa omasta mielestä olla sopivat/pienet ja jostain toisesta taas ei. on kiva kuulla heidänkin kantaansa. hekin kun kuitenkin joutuvat sitä lasta pukemaan/riisumaan ja auttamaan siinä ja heidänkin havainnot vaatteista on ainakin itselleni tärkeitä vaikka VARMASTI itsekin huomaan milloin jokin on ihan liian pieni/iso!

ap

Vierailija
5/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apu.

ap

Vierailija
6/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla rasavillit eli kuriksia ei tarvita niin hoitaja siitä huolimatta halusi laittaa kurikset päälle! Nyt jo sanoin valmiiksi, että kevätkeleillä ei aleta pelleilemään jos on vedenpitävät haalarit. Muuten kyllä hyvin osaa kertoa jos on esim. hattu joka valuu koko ajan silmille...

Olen huomannut, että parempi on tehdä itse päätökset muksun pukemisesta kuin kysyä hoitajalta.

Vierailija
7/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla besserwisserasenteella olet pelottava vanhempi.

Vierailija
8/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pahaa tykkää, päinvastoin eli huolehdit lapsesi tarpeista. Ihan liikaa näen päiväkodin työntekijänä epäsopivia kenkiä, tumppuja ja rukkasia lapsilla. Minusta ihan hyvä että vanhemmat kyselevät ja mieluusti autan jos osaan.

Vierailija
9/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin tarpeeksi usein pphlta vaatteista koska hän se oli joka puki ja riisui ne päivät pitkät kun minä sitten vasta viideltä hain pojan, siitä suoraan omaan kotiin. Kyllä hän nauroikin kerran kovasti kun minä kyselin että mitkä hanskat ja hän tiesi paremmin mitä meillä on kotona.. =D

Vierailija
10/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi noin päin, kun meillä tuppaa olemaan toisin päin. Eli hoitaja sanoo minulle, että teidän pojan syyspuku alkaa olla vähän liian pieni...Minä nolona kauppaan ostamaan isompaa..:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän