Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkä ikäisenä sinulla oli "juoksut juostu"?

Vierailija
06.04.2017 |

Missä iässä tajusit että nyt pitäis alkaa katselemaan vähän toisenlaisia miehiä kun ei noista jännämiehistä ole vakisuhteeseen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v

Vierailija
2/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v. Tosin en ole koskaan tuntenut sen kummempaa vetoa ns jännämiehiin enkä sellaisen kanssa ole koskaan seurustellut. Yhtä kävin silloin tällöin panemassa mutta sekin vain seksin takia. Mikään muu miehessä ei vedonnut

Vierailija
4/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska minulla ne ovat vielä edessäpäin.

N47

Vierailija
5/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30. Olin jos aikaisemmin omasta mielestä rillutellut. Mutta ystävät sanoi että hyvä jos edes kerran kk kävin ulkona. Ikinä en ole ollut "daari ihminen" ja kova juhlija.

Vierailija
6/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään juoksuja ollut. Mieheeni tutustuin kun olin 19, ja yhdessä olemme olleet yli puolet elämästäni reilusti. Toki sitä ennenkin oli jotain virityksiä poikien kanssa, mutta ei mitään vakavaa.

Vierailija
7/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tuntenut vetoa jännämiehiin, ja tapasin elämäni rakkauden 17v ikäisenä

Vierailija
8/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana rupesin seurustelemaan ja saman miehen kanssa olen vieläkin.

Aloittaja typeryyksissään kuvittelee, että kaikki parikymppiset miehet haluavat perheen siinä iässä.

Vierailija
9/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on idioottimainen ja sen voi esittää vain kehityksessään jälkeenjäänyt ihminen, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa.

Hakisit ammattiapua. Mutta sitähän sinä et tee, sen sijaan edessä on taas yksi viikonloppu jonka vietät ahdistuneena palstalle spämmäten. Mikään ei elämässäsi tule koskaan muuttumaan.

Vierailija
10/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v

Vierailija
11/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v

Vierailija
12/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotiaana rupesin seurustelemaan ja saman miehen kanssa olen vieläkin.

Aloittaja typeryyksissään kuvittelee, että kaikki parikymppiset miehet haluavat perheen siinä iässä.

Meinaatko ettei nuoret pysty seurustelemaan sitoutuneesti ilman perheen perustamista?

Vierailija
13/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on idioottimainen ja sen voi esittää vain kehityksessään jälkeenjäänyt ihminen, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa.

Hakisit ammattiapua. Mutta sitähän sinä et tee, sen sijaan edessä on taas yksi viikonloppu jonka vietät ahdistuneena palstalle spämmäten. Mikään ei elämässäsi tule koskaan muuttumaan.

Reaktiosi kertoo, että osui johonkin arkaan kohtaan.

Vierailija
14/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi alkaa katselemaan "vähän toisenlaisia" miehiä ja ylipäätään olla vakisuhteessa? Ei ole ainakaan vielä alkanut kiinnostaa.

T. Jännä-N39

Vierailija
15/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi alkaa katselemaan "vähän toisenlaisia" miehiä ja ylipäätään olla vakisuhteessa? Ei ole ainakaan vielä alkanut kiinnostaa.

T. Jännä-N39

Onko sulla semmonen hapsullinen mokkanahkatakki?

Vierailija
16/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ANTEEKS NYT VAA POIKA MUT EI TÄÄ SINUN VASTAUS AINAKAA ISOA ÄÖ OSOITA...

Vierailija
17/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmästi aseteltu kysymys. Koska olen uusi palstalla, jaksan vielä vastata tähän, vaikka kaikesta päätellen moni muu ei enää ap:n vuoksi vaivaudu. 

En tiedä mitä tarkoitat jännämiehellä, mutta minun ensimmäiset suhteeni kariutuivat vain ja ainoastaan siihen, että elämäntilanteet muuttuivat ja lähdettiin eri suuntiin opiskelun ja työn perässä. Kilttejä poikia he olivat, jos "kiltti" siis on tuon "jännän" vastakohta. "Juoksuaikani" jäi tosi lyhyeksi, sillä aloitin vasta 21v. ja nyksän kanssa olen ollut 26-vuotiaasta lähtien. Siinä välissä oli vielä 2 vuotta, jolloin olin täysin selibaatissa, jos ei oteta lukuun kahta matkaa, jotka vielä tein edellisen kaukorakkaudeksi muuttuneen poikakaverini luo, ennen kuin luovutimme (matkaa oli siis todella pitkästi, ei ollut edes sama valtio). No, olenko mielestäsi huono nainen? Ei sillä, että minua hetkauttaisi mitä mieltä sinä olet, jollain tavalla vain kiinnostaa se, kuinka syvällä olet noissa oudoissa maailmoissasi.

Vierailija
18/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v aloitimme seurustelun, ja nyt 27v naimisissa jokunen vuosi ja 1-vuotias lapsi.

Vierailija
19/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina kiinnostanut turvalliset ja luotettavat tyypit. Löysin mieheni 17-vuotiaana.

Vierailija
20/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 30v ja vielä juoksut kiinnostaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän