Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menossa miehen luokse ekaa kertaa ikinä. Jännittää :D

Vierailija
06.04.2017 |

Keksikää pari puheen aihetta ahdistavan hiljaisuuden välttämiseksi. Ihan fiksuja puheenaiheita eikä mitään "Haluuks panna?" juttuja, kiitos.

T. 19v

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perhosia mahassa? :D

Vierailija
2/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelette sosiaalisen median haitoista ja hyödyistä. Tämän lisäksi pohditte sen vaikutuksia läheisiin ystävyyssuhteisiin 12-60 vuotiaiden keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää siitäkin syystä, että kyseessä on ensimmäinen heterosuhteeni :)

ap

Vierailija
4/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ollut minä. Jännittää siitä syystä, että eka mies josta oikeesti tykkään.

Vierailija
5/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

ootko lepakko?

Vierailija
6/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iix.

Vierailija
7/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mitäs tykkäät asua täällä xxx? Mukavat naapurit?

- ootko jo äänestänyt ennakkoon? Onko ehdokas selvillä?

-Mitäs teet pääsiäisen pyhinä?

Terv. Yks joka vasta unelmoi kyläilystä ihastuksen luona

-

Vierailija
8/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmat sählää eli lähtekääs toistenne ymmärtämisestä ja naurakaa sähläilyilenne.

Vierailija
10/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt se kotiin ainakaan mene,outoa että nainen lähtee tapaamaan miestä eikä toisin päin.

Vierailija
11/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pierase tai käy kakkalla siellä!

Vierailija
12/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki, harrastukset, urheilu, matkailu, opiskelut, työt, perhe, kaverit, TV-ohjelmat, leffat, lemmikkieläimet, kesälomasuunnitelmat jne jne. Muistan niin ton tunteen :)

N31

Vierailija
13/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi puhua mistä vaan. Erittäin otettuja me miehet olemme, jos kysytään harrastuksista ja ollaan niistä aidosti kiinnostuneita. Älä kysy työstä, etenkään palkasta, jos mies ei aloita. Koulutuksesta kysyminenkin on väärin, jos et sitä jo tiedä. Vanhemmista voi kusyä ja missä on viettänyt lapsuutensa ja missä viettänyt lomiaan. Matkustelusta voi kysyä, diis missä on käynyt. Voi kysyä, onko sisaria tai veljiä tai oliko lapsuudessa kotieläimiä, koiria, kissoja tms. Vpi kysyä lukeeko ja mitä, minkälaisesta musiikista tykkää, onko käynyt festareilla tai konserteissa jne. Näistä minä aloittaisin.

N43

Minulla on puhelimessa pieni ruutu enkä viitsi korjailla. Varmaan tätäkin pystyy lukemaan.

Vierailija
14/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi puhua mistä vaan. Erittäin otettuja me miehet olemme, jos kysytään harrastuksista ja ollaan niistä aidosti kiinnostuneita. Älä kysy työstä, etenkään palkasta, jos mies ei aloita. Koulutuksesta kysyminenkin on väärin, jos et sitä jo tiedä. Vanhemmista voi kusyä ja missä on viettänyt lapsuutensa ja missä viettänyt lomiaan. Matkustelusta voi kysyä, diis missä on käynyt. Voi kysyä, onko sisaria tai veljiä tai oliko lapsuudessa kotieläimiä, koiria, kissoja tms. Vpi kysyä lukeeko ja mitä, minkälaisesta musiikista tykkää, onko käynyt festareilla tai konserteissa jne. Näistä minä aloittaisin.

N43

Minulla on puhelimessa pieni ruutu enkä viitsi korjailla. Varmaan tätäkin pystyy lukemaan.

Öö siis olet mies mutta kirjoitit loppuun N43?

Vierailija
15/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mm.. Mikäs neidillä mielesä kun hymyilyttää??? Taitaa kyrpää tehdä mieli,,? ;)) ellen ihan väärässä ole. Voisin vittusi uumaan tunkea kyrpäni,,se sykkii sisälläsi tunnet kuinka mahla mehut valuu vittuusi,,, Vai liekkö jo neiti saanut tarpeekseen?? Hymystä päätellen,,, Oikein häpykumpusi pullistuu,,tyllerö vittu :))

Jos noi on sun seksipuheitasi, taidat olla neitsyt. Ellet sitten aloita vasta aktin alettua, jolloin jokainen kerta uuden naisen kanssa on varmaan jäänyt viimeiseksi.

Vierailija
16/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

Nämä voin kyllä toisena miehenä vahvistaa.

Treffeillä käy useasti niin että ainut asia mitä nainen vaivautuu kysymään treffeillä on työ ja koulutus. Selvästi ainut asia mikä miehessä voi kiinnostaa.

Vierailija
17/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Barbiet mukaan.

Vierailija
18/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rempseä. Puhu kovaan ääneen itsestäsi ja riko jää päästämällä pieru. Sekin kovaan ääneen tietysti.

Siitä miehet tykkää. Olet hänen silmissään rohkea ja itsevarma nainen, etkä mikään miellyttämisen haluinen hupakko.

Jos vielä on aikaa, niin laita hiuksiisi leveä sokkiväriraita. Kertoo että olet räväkkä.

Vierailija
19/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimman vaikutuksen teet ja on helppoa kun kyselet ihan tavallisia asioita. Eika muutenkaan tarvitse olla kokoajan aanessa.

Kommentoi ikkunasta nakyvaa maisemaa, kysy alueesta jossa asuu jne kotiin liittyvaa ja riippuen kuinka hyvin tunnette niin miehen harrastuksista, perheesta, tyosta jne

Vierailija
20/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

Kuulostaa kyllä tosi erikoiselta, jos työstä tai koulutuksesta ei saisi puhua, ne kertovat ihmisestä kuitenkin aika paljon. Multa on varmaan muutenkin jokainen mies jonka kanssa olen yrittänyt tutustua kysynyt ihan esittäytymisvaiheessa, että opiskelenko jotain vai käynkö töissä. Kummankaan palkka ei kyllä ole koskaan tullut puheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän