Lapseni ovat 11v, 8v ja 5v,
ja aika vilinää kotona on välillä. Itsestä tuntuu haikealta, vaikka välillä väsyttää. Ja jotenkin sekin, että kaikilla on jo niin paljon "menoja". Onko mulla isot vain pienet lapset?
Kommentit (20)
Pienet. Ei heistä vielä ole itsestään kantamaan vastuuta ja tekemään itsenäisiä päätöksiä.
Mielestäni ovat aika omatoimisia jo, ei enää peruhoitamista.
On kolme lasta jo itsessään paljon.
No 5v on vielä vähän pieni. 8v voi jäädä jo kotiin, kun käy kaupassa. Se helpottaa mielestäni paljon, kun ei tarvitse pukea ja raahata mukaan, jos vaikka hakee maitopurkin.
Koko porukka voi olla keskenään jo, sillä tavoin vapaata ja ovat isoja.
No, en ole heitä hirveästi uskaltanut keskenään pitää. Ap
Pian 2v ja pian 5v. 5v alkaa jo olla "iso". Tyyliin uskaltaa paskalla käydä ja jättää sen yksinään siksi aikaa. Pienempi tietysti on vielä 24/7 vahdittava ja perässäroikkuva. On vielä sen luonteinen ettei ole kovin rauhallinen..
Välillä nautin, välillä tunnen haikeutta, välillä olen raivon partaalla... kaikki tunteet maanisen iloisesti sekaisin. 8) Kolmas olisi silti kiva, mutta ehkä vasta parin vuoden päästä... ikäerosuosituksia?
Mua haikistaa kovin kun tiedostan, että kohta olen aika lailla jo syrjässä tästä lasten elämästä. Aika menee niin nopeasti. Ap
Jos sulla nyt vielä hetki ois tarvetta heidän kanssa olla.
Mitä sä oikein mietit? On sulla tuossa vielä lapsia kotona ja ei kukaan ole muuttamassa poiskaan.
Tuntuu vain pahalta kun ei enää ole mahdollista saada vauvaa ja nuo lapset ovat jo niin isoja. Ap
Keskity heihin nyt ja nauti elämästäsi.
Niin, olisiko aika herätä siihen mitä on.
Mulla on kamala ahdistus parhaillaan. Ap
Minulla on 22 lasta, vanhin 25v ja nuorin 2kk. Kaikki asuvat vielä kotona, vaikka neljällä vanhimmalla on jo puolisot ja lapsia (joita on yhteensä 12). Lisäksi meillä on tietenkin mieheni sekä minun että mieheni vanhemmat. Meillä sitä vasta vauhtia riittää, varsinkin kun asumme vain 85 neliön asunnossa, koska isompaan ei ole varaa.
Mä olisin niin halunut vielä vauvan, mutta ei onnistu. Pitäisi yrittää nauttia näistä lapsista mitä on, mutta kun ahdistaa. Ap
Yhä ahdistaa tämä kaikki. Lapset tuntuvat jo isoilta ja sekin tuntuu haikealta. Oispa pieni lapsi vielä. Ap
Aika pienet.
Itselläni 20v ja 14 rauhalliset "nörtit" jälkeläiset.
Olen vuosia jo mennyt kuin ennen lasten saamista..