***LOKAMAATUSKAT torstai***
Huomenta ja ekaksi onnea 2xlokamammalle vauvauutisista, se on sitten toinen (?) lokalahja tulossa teille, ihanaa!
Onkos jo muitakin lokamaatuskoita jotka odottavat perheenlisäystä?
Eilen illalla sai taas hyvät fiilisnaurut kun katottiin Sillä silmällä-ohjelma, mun mielestä ne on niin hauskoja tyyppejä. Nyt meikän poika istuu ja katsoo Soittopeliä ja taitaa olla vähän ihastunut tuohon vaaleaan juontajaan kun alkaa aina hymyillä kun ohjelma alkaa. Jeps, tiedä häntä kuinka paljon he tv' stä näkevät mutta tämä on toistuva juttu.
- kuinka moni on käyttänyt rintareppua/kantoliinaa?
Mä just eilen taas kokeilin poikaa rintareppuun ja hyvin hän siinä sen lyhyen ajan viihtyi, mutta tuntuu hassulta pitää sitä sisällä. Alussa en voinut selän takia pitää joten ei olla käytetty ollenkaan. Kesällä olis varmaan ihan jees mutta sitten poju jo niin iso ettei taida malttaa siinä olla.
Nyt aamutoimiin.
Kommentit (29)
avasin ihan oman pinon noille riidan haastajille , joten jos lisää ilmenee niin sinne voipi kirjotella! tai edelleen mun mailiin...
MUTTA TÄÄLLÄ EI TARTTE ENÄÄ RIITAA HAASTAA!
TOLLANEN ON TOSI TYLSÄÄ, LAPSELLISTA JA VIE ILON MONEN KIRJOTTELUSTA!
OK?
-HANSU...-
p.s. lokamaatuskat.... olenko mä muka vaihtanut nimimerkkiä? en ainakaan tietoisesti...
mikäs nimimerkki teille sitten näkyy mun kirjottaessa? heh=) kai sitä väsyneenä voipi mokailla...heh=)
Tsorbe,
mulla oli ne silmät oikeesti tosi ristissä aamulla ton sun nimimerkin kohdalla. Muistelin jostain syystä ettei siinä olis aiemmin ollu noita pisteitä perässä. Sorry!
t. Puolisokea Lokavaavi
Oon siis vallan unohtanut laittaa syntsäonnittelut tälle päivälle: Siispä Huisin hauskat onnentoivotukset kaikille tänään 5 kk-päivää viettäville!
Romille romanttista viikonloppua! Nauttikaahan toisistanne, niin nautitte myös vauvastanne...Lillu kaiken maailman porealtaissa, sauno rauhassa, syökää hyvin ja ottakaa lasilliset(en kehtaa ääneen sanoa, ettei tuu sanomista!) ja ennen kaikkea Lepää rauhassa!!!
Mari: Justiin samoin aattelin, että kylmenemään " Se, mitä ei täällä voi mainita" ja huomenna taas ilo irti..Kohta taas av-palstalla pähkäillään Lokamaatuskojen huonoa lastenhoitoa ja epäsosiaalisia tapoja..
Muut lähtee Lostia katsomaan, ja meitsi menee oottamaan Mattia( toivottavasti ei Nykästä, ehkei myös Sitä Naapuria).. Palatkaamme huomenna entistä ehompina pinottamaan!
Hyvää yötä, kirpuille työtä!
Truuttis
En oo pitkään aikaan vauvalla käyny nyt kun ei sitä toista lokakuu pinoa ole enää...Toivottavasti ette pahastu kun tänne nyt kirjoitan!
Lueskelin sitten teidän kirjoituksia ja SILJAlle oli pakko kirjottaa että minä asun myös Vantaalla Rajakylässä.Meidän poika täyttää huomenna 6kk.La mulla ois ollu 2.10 mutta poika päätti syntyä 24.9:)
Jos huvittaa joskus lähteä vaunuttelemaan tms.niin kirjottelehan mulle juliuksen_mami@hotmail.com
Mukavaa kevättä kaikille!
Blacka
Venypäs tää ilta pitkäks ennenkuin tänne pääs. Oltii kyläpahasen kokouksessa kuuntelemassa tän kunnan päivähoito tilanteesta... Huonolta näyttää. Ja varsinkii vielä kun meillä molemmat tekee kolmivuorotyötä. Sinne hoitopaikkaa ois 15km ja töihin kaupunkii samat 15, no ehkä vähän enemmän. Toki vielä ei oo ajankohtainen mutta mutta, eteenhän se tulla jolkuttaa joku päivä.
Kyllä vieläkin sapettaa tuo neuvolassa käynti. Luulis et siellä kannustetaan yms. jotta " kaikilla ois hyvä mieli" , mutta kun tuo mei neukka tättärä himputti ei ota kantaa juur mihinkään, tutkimuksii ois kovasti laittamassa suurinpiirtein koko ajan. Voi venäjän kevät...
Galluppin vastauksia;
ISTUTTAMINEN- meillä tytsy kovasti punkee istumaan ja oonkin pieniä hetkiä istuttanu, syöttötuoliin en oo vilä laittanu
OLKAPÄÄT- naksuu myöskin, vissii aika heikkoo tekoo...
Nyt on ollu niiiin pitkä päivä et päätä ihan särkee, on joutunu käyttää niitä muutamia muruja tuol päänupis.
Taidanpa mennä tytön seuraks kiusaa unimattia-en naapuria !!!!!
Hyvää yötä, tää tarinatalo sulkeutuu... ja avautuu huomisel... ehkä paremmal mielellä.. =}
aika vastuuntunnotonta leikkiä ilman ehkäisyä,jos ei ole varma,haluaako lapsen.SE ON ISO VASTUU!!Hyvä että hait apua lääkäristä noihin kilahteluihisi.Jaksamista koliikkivauvan kanssa.bd
niinhän mun nimessä onkin pisteitä kolme perässä, joten et sä oo silmät ristissä kattellu;) ...ite vaan en ymmärrä miten ne voi muka kadota johki? Jos siis niitä ei oo näkyny...outoa=)
Noh, mutta... eikait sen niin väliä...minähän se kuitenkin täällä...joko pisteiden kera tai ilman pisteitä, heh;)
-Hansu...-
Lokavaavi: siis on ollut pisteet aina... mä luin sun viestin väärin...luin että ei oo pisteitä vaikka pitäs olla tyyliin...daah, keneköhän ois aika mennä vissiin nukkumaan ja kellähän ne silmät ristissä onkaan, heh;) Joo, taidan mennäkki kohta=)
sepi06 : kiitos faktamuotisesta kommentistasi... tiedän että ei oo järkevää leikkiä. Sinä vaan et taida tietää sitä mitä olen aikasemmin kertonut. Että siis halutaan kuitenkin se toinen lapsi ja saapi tulla jos on tullakseen. Mutta siis puhuinkin tosiaan siitä onko se ihan järkevää ja onko kohtalon topvereita jotka saman asian kanssa kamppailee?
Blacka: Kiva kun palasit. Mua on jo alkanut ihan ottaa päähän että kaikki hävis. Haudataankos me sotakirveet? =) En jaksais enää...unohdettu jo on multa ainaki. Ja monikin varmasti on jo oppinut virheistään. Joten ollaankos sujut? =)
MUUTKIN: Mukaan nyt vaan!!! Tuskin tässä on kellään ollut tarkoitus mitenkään syrjiä tai mitään! Enkä mä ainakaan pahastu kun kirjottelee...päinvastoin. Ihanaa että on aikuisia järkeviä ihmisiä täällä, jotka ei jaksa enää lapsellista " sota vihaa" pitää yllä! Eli Blacka ja muut...peace? =)
Galuppeihin:
Meillä myös istutaan sujuvasti. Olen pieniä aikoja pitäny ja sylissä ei suostu kun pystyasennossa olee. En kuitenkaan vielä mitenkään koko painolla istuuta. Tosin kohtahan se 6 kk on täynnä, tai no...lähellä ainakin... joten kohtahan sitä saapi jo istuakkin.
Olkapäät naksuu myös. Ei tosin enää niin pahasti ku ennen. Mutta mitään ei ole niistä löytyny. Lonkissa oli väljyyttä ihan pienenä mutta lääkärin tarkastuksessa nekin sai " terveen paperit" .
Sellasta...ja nyt paapimaan ukon ja Oprin kanssa=)
-Hansu...-
Kiva päivä ollut, ja aurinkokin paistanut. Aamupäivä meni sisällä ja iltapäivä ulkosalla vaunulenkillä. Siivottua on tullut ala ja yläkerta, huh. Onneksi poju oli rauhallisesti omia juttujaan jutellen pinniksessä. Tehtiin virhe ja ostettiin villamatto, jeps sitä villaa irtoo siitä sitten mukavasti ja tummalla parketilla näkyyyyyy.....
ASUTAAN kolmiossa 78 m2 kahdessa kerroksessa. Hyvin riittää meille moneksi vuodeksi, jos tänne nyt jäädään asumaan. Vasta vajaa vuosi asuttu.
SYÖTTÖTUOLI ollaan menossa ostamaan ensi viikolla. Katotaan sitten kuinka lähtee siinä istuminen käyntiin. Kovasti haluaa heppu jo istumaan, huvittavan näköistä kun makaa selällään niin päätä pungertaa pystyyn ja jalkoja.
POTASTA ei taida meillä vielä olla hyötyä, tavaraa tulee kerran kaksi päivässä, tai joka toinen päivä.
OLKAPÄÄT naksuu meidänkin pojalla vielä.
Huomenna onkin mummolaan taas meno, ja poika jää myös seuraavaksi yöksi yökylään. Me lähdetään miehen kanssa kylpylään kahdestaan, juuri hoitamaan sitä parisuhdetta. Meillä menee ihan hyvin, mutta kahdenkeskinen aika on kortilla. Yleensä menen aika nopeasti nukkumaan kun poika on nukahtanut....ei paljoa jaksa mitään höpötellä ym. Mutta nyt olisi tarkoitus lillua vähän kylpylässä, syödä hyvin ja rauhassa ja nukkua (ja jotain muutakin...).
Pituuskasvusta oli puhetta, meillä poju jo 71 cm, kääk. Seuraavaan vaatekokoon täytyy jo siirtyä. Aika samoissa menee poika kuin minäkin olin mennyt kasvussa. Taisin tässä iässä, 5.5 kk, olla parisataa grammaa painavempi.
Jeps, nyt syömään ja sen sellaista. Huomiseen!