Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei tiedä mistä DJ on lyhenne, onko tyhmä?

Vierailija
06.04.2017 |

Varsinkin, jos itse on DJ? Selviytyykö tuollaisen järjen omaava henkilö tavallisista arjen askareista? Haluaisitko hänet hoitamaan sinunkin asioita?

Itse en haluaisi. Vaikka tuo on aika pieni asia, se antaa kuitenkin jotain kuvaa henkilön kapasiteetista.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä tyhmä, jos ei oman ammattinsa lyhennettä tiedä, eikä ole koskaan edes ajatellut mitä se mahtaa tarkoittaa.

Vierailija
2/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ottais kovin raskaasti. Mene vaikka Japaniin, Yhdysvaltoihin tai Italiaan ja kysy, mikä on karjalanpiirakka. Nolostelevatko he, kun eivät tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on diplomi-jonglööri.

Vierailija
4/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyhmä, vaan nuori. Tiskijukista puhuttiin viimeksi joskus 1987.

Vierailija
5/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, silloin jos on itse DJ.

Vierailija
6/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä tiedä mikä dj on virallisesti :D Suomalaisittain ajateltuna tiskijukka voisi olla discoteqhue (miten nyt kirjoitetaankaan) jack.

Mutta menen nyt Googleen sivistämään itseäni näin hirveästä tiedottomuudesta...

Vierailija
7/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä tiedä mikä dj on virallisesti :D Suomalaisittain ajateltuna tiskijukka voisi olla discoteqhue (miten nyt kirjoitetaankaan) jack.

Mutta menen nyt Googleen sivistämään itseäni näin hirveästä tiedottomuudesta...

Oletko sä itse ammatiltasi DJ? Jos olisit, luuletko että olisit googlannut vähän aikaisemmin jo?

Vierailija
8/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ottais kovin raskaasti. Mene vaikka Japaniin, Yhdysvaltoihin tai Italiaan ja kysy, mikä on karjalanpiirakka. Nolostelevatko he, kun eivät tiedä?

No jos itse on karjalanpiirakkaleipuri, eikä tiedä mitä karjalanpiirakka tarkoittaa, niin kyllä se melkoista tyhmyyttä osoittaa.

Vierailija
9/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kyllä järjetön vertaus! :D

Kiitos nauruista!

-ap

Vierailija
10/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei tiedä kaikkea, mutta jos ei oman ammattinsa lyhennettä tiedä, ja mikä oleellisempaa- ei vaivaudu ottamaan selvää- pidän kyllä hiukan tyhmänä.

Vierailija
11/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä tapaus tuo a manda. Todella nolo, ei tiedä ammattiaan. Äö taitaa jäädä 50 hienolle.👍

Vierailija
12/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Harkimo joku pelle vai muuten vaan ihan uuno?😖

Vierailija
13/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disc juggler? En kooklettanu

Vierailija
14/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että onko vähä tyhmä? - Ei ole, vaan on täys tollo! Toivottavasti kukaan ei palkkaa enää tuota tolloa mihinkään.

Vierailija
15/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tyhmä, vaan nuori. Tiskijukista puhuttiin viimeksi joskus 1987.

Kyse olikin mistä tulee lyhenne DJ.

Vierailija
16/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt mistä lyhenne tulee, ja arvauksenikin meni väärin (arvelin disco j.....)

Mutta dj-ammattilaisen kyllä pitäisi tietää.

Sama kuin DI tai OTM ei tietäisi mistä lyhenne tulee (noh vähän huono esimerkki)

Vierailija
17/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Amanda niin menetti lopullisesti maineensa, ei tule saamaan töitä. Nolo.

Vierailija
18/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän DJ:n ammatissa on olennaista tietää joidenki kirjaimien lyhenteet? Ei mitenkään verrattavissa FBI:ssä tai VR:llä työskentelyyn.

Vierailija
19/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän DJ:n ammatissa on olennaista tietää joidenki kirjaimien lyhenteet? Ei mitenkään verrattavissa FBI:ssä tai VR:llä työskentelyyn.

No jos työskentelee DJ:n ammatissa niin olis tietysti aika oleellista tietää mitä se lyhenne tarkoittaa. Mutta jos ei edes kiinnosta niin paljon että olis googlannut niin se kyllä kertoo jo tosi paljon sivistyksen tasosta.

Vierailija
20/44 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tiennyt, mutta jouduin jonkin aikaa hakemaan. Suorassa TV-lähetyksessä tuskin olisin saanut päähäni riittävän nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän