Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistun kun luen kaverin facea

Vierailija
06.04.2017 |

Tuttu luettelee suorittamansa harrasteet, kotityöt, tapaamiset ystävien kanssa, miehen kanssa vietetyt hetket, kissojen mahanrapsutukset, elämän pienet ihanat jutut. Hengästyttää ja kohta masentaa lukea sitä luetteloa. Tunnen itseni passiiviseksi sohvaeläimeksi. Ja olen kateellinen, miksen minä jaksa kaikkea tuota? Jos kirjoittaisin päivästäni se olisi: Herään - vien lapset hoitoon - menen töihin - lähden töistä - haen lapset - käyn kaupassa - laitan ruokaa - makaan levynä lattialla kun lapset katsovat pikkukakkosta ja kiipeilevät päälläni - iltapesut - lapset nukkumaan - löhöillään miehen kanssa sohvalla eri nurkissa, minä selaan torista käytettyjä turvaistuimia, mies katsoo simpsoneita ja kaivelee nenää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinäkin valehdella. :D

Mielestäni vaikutat reippaalta. Olen sinkku. 

Vierailija
2/5 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sen lukeminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ihanaan aamuun: linnut laulaa ja aurinko paistaa. Tästä tulee hyvä päivä!

Lapset saateltu hoitopaikkaan pusujen ja halien kera. Meikä nauttii aamun ekat tsumpit työpöydän ääressä. Kohta täytyis ruveta hommiin. Mitähän sitä söis ja tekis lasten kanssa illalla?

Kaupassa käyty. Mukaan tarttui lohipastavuoan ainekset. Nyt hakee ihanat lapset tarhasta, päästään kokkaamaan ja nauttimaan illasta!

Ruoka uunissa. Kiitos pikku kokeille. Mieskin tykkäsi. Nyt jos hetkeks painuis asentoon x sohvalle ja lapset kainaloon kellimään ennen iltatouhuja.

Nyt on putipuhtaat lapset omissa sängyissään. Suloinen tuhina vaan kuuluu. Luettiin pitkä iltasatu kilpikonnasta ja jäniksestä, veli-pekan kanssa opittiin kaikki aakkoset! Nyt meen köllimään tonne sohvalle mun nallekarhun viekkuun. Mä tiesin, että tästä tulee hyvä päivä.

Huomaatkos? Sun päivästä sais tehtyä vastaavan. Some on vaan hattaraa. Samaa räpiköintiä se on meillä kaikilla päivästä toiseen. Toiset vaan pukee sen kauniimpaan pakettiin.

Vierailija
4/5 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen kaveri. Luulen kyllä, että joku on kuittaillut hänelle asioiden luettelemisesta, sillä pariin viime kuukauteen ei ole tullut päivittäin listaa tyyliiin: pumppi-tabata-kahvakuula-pyöräily 25 km umpihangessa.

Uskon kyllä, että tekee kaiken tuon, on se sen verran maaninen suorittaja. Mutta ei nuo päivitykset ole mun elämää häirinneet. Kukin tyylillään :)

Vierailija
5/5 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin ihanaan aamuun: linnut laulaa ja aurinko paistaa. Tästä tulee hyvä päivä!

Lapset saateltu hoitopaikkaan pusujen ja halien kera. Meikä nauttii aamun ekat tsumpit työpöydän ääressä. Kohta täytyis ruveta hommiin. Mitähän sitä söis ja tekis lasten kanssa illalla?

Kaupassa käyty. Mukaan tarttui lohipastavuoan ainekset. Nyt hakee ihanat lapset tarhasta, päästään kokkaamaan ja nauttimaan illasta!

Ruoka uunissa. Kiitos pikku kokeille. Mieskin tykkäsi. Nyt jos hetkeks painuis asentoon x sohvalle ja lapset kainaloon kellimään ennen iltatouhuja.

Nyt on putipuhtaat lapset omissa sängyissään. Suloinen tuhina vaan kuuluu. Luettiin pitkä iltasatu kilpikonnasta ja jäniksestä, veli-pekan kanssa opittiin kaikki aakkoset! Nyt meen köllimään tonne sohvalle mun nallekarhun viekkuun. Mä tiesin, että tästä tulee hyvä päivä.

Huomaatkos? Sun päivästä sais tehtyä vastaavan. Some on vaan hattaraa. Samaa räpiköintiä se on meillä kaikilla päivästä toiseen. Toiset vaan pukee sen kauniimpaan pakettiin.

Sohvalla löhöily ja tabletin selailu on tietenkin laatuaikaa rakkaan kanssa :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän