Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä mennyt koskaan fyysiseksi teinin kanssa? Miten kävi?

Vierailija
06.04.2017 |

Minkä ikäinen teini ja mitä tapahtui?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko kysymystä?

Vierailija
2/4 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kundikaverin kanssa 16v ja se tuli mun sisälle;) TEKI GUTAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen teini ja mitä tapahtui?

Teini oli 15 ja ilmoitti lähtevänsä "Teron" mökille ja tulevansa aamulla aikaisin. Aamulla oli lähtö sukulaisen rippijuhliin. Teinin elämä oli muutenkin melko vauhdikasta tuolloin, kaveripiiri epämääräistä ja lastensuojeluilmoitus tehtynä. 

Ilmoitin ettei käy ja kerroin syyt. Seurasi hetken inttämistä, itkua ja raivoa. Kerroin ettei siltikään käy jolloin teini kertoi menevänsä silti ja hän yritti. Minä estin ja hetken me sananmukaisesti pystypainittiin terassilla. Olin fyysisesti vahvempi ja teini paineli omaan huoneeseensa ovet paukkuen.

Vierailija
4/4 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerron asian toisesta näkökulmasta. Elettiin 80-lukua ja jos erehdyin haistattelemaan, isä löi. Kun olin 14-vuotias ja isä repi suutuspäissään puseroni keskeltä halki, koin sen häpäisynä, kun en edes käyttänyt rintaliivejä. Antoi rahaa kyllä uuteen paitaan. Samoin kun 18-vuotiaana aamulla rikoin vahingossa radion (tömäytin nyrkillä, jotta se toimisi), iltapäivällä isä kuristi mustelmat kaulaan ja silmässä näkyi vain punaista, kun löi silmäänkin. Olen nähnyt perheväkivaltaa lapsesta asti (kun olin pieni, äiti ja koira sai yleensä selkäänsä). Veljeni kirjoitti lastensuojeluun ja isä repi kirjeen "tällaisia ei täällä kirjoiteta".. Kaikkiin noihin juttuihin liittyi isän alkoholinkäyttö. Vanhemmat, älkää ryypätkö. jos lapsia on seurassa, varsinkin jos teistä tulee tuollaisia raivohulluja. Usein tällainen ryypiskyly aiheuttaa lapsillenne traumoja ja heikentää heidän toimntakykyään aikuisena.