Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

reilusti ylipainoinen mieheni kertoi jokin aika sitten, että eräs työpaikkansa nainen yrittänyt iskeä häntä jo pitkää.

Vierailija
06.04.2017 |

En ikinä edes ole osannut tosissani pelätä, että joku toinen nainen voisi miehestä ylipainon takia kiinnostua. Mies kuitenkin pukeutuu aina siististi, huolehtii hygieniastaan ja tuoksuu hyvälle. On aina isossa porukassa sosiaalinen ja kova puhumaan ja nauramaan. On nuoruudessaan harrastanut kamppailulajeja ja kuntoillut muutenkin paljon, joten kropaltaan ei ylipainostaan huolimatta ole sellainen hyllyvä ihralähä. Painaa kuitenkin 120kg ja pituutta hänellä 185cm, joten ylipainoa ainakin 30kg.
Puhuukohan mies palturia, vai voisitteko kuvitella, että itse ihastuisitte ylipainoiseen mieheen? Ikää miehellä 45v ja tämä nainen kuulemma 35v. Siskoni kun kuuli aisasta, sai naurukohtauksen ja sanoi, että ukko valehtelee, hän ei ikimaailmassa pystyisi ihastumaan/rakastamaan reippaasti ylipainoiseen mieheen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko huijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei voisi olla? Ei kaikille se ulkonäkö ole ykkönen ja voihan joku tykätä erityisesti lihavista. Mulla on yks ystävätär, yli 60-v ja todellakin reilusti ylipainoinen. Hän on jo monta vuotta seurustellut normaalipainoisen, kaikinpuolin ok-miehen kanssa ja mies on häntä lähes 20 v nuorempikin. Tää mies tykkää nimenomaan lihavista naisista ja ikä on vain etu.

Vierailija
4/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet rakastuu tuollaiseen nallekarhuun :) m

Vierailija
5/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ettei, noilla mitoilla huitelee just siinä ylärajoilla, mutta jos on nallekarhumainen tai sellainen tanakoituneen urheilijan näköinen eikä lihonut nörtti niin ei mitään hätää. Ja kuvailemasi hyvä luonne vahva plussa.

Miksi et arvosta miestäsi, kun muut tuntuvat arvostavan? Vai yksinkö hän yrittää olla iloinen ja sosiaalinen ja naurava?

Vierailija
6/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies huumontajuinen ja sosiaalinen? Jos on, niin hyvin voi olla mahdollista.

Vierailija
7/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastathan sinäkin sitä? Miksei siis joku muukin. Aika ikävä kommentti siskoltasi, sehän aika selvästi antoi ymmärtää että olet miehesi kanssa taloudellisten syiden takia etkä rakkaudesta. Olisin loukkaantunut moisesta kommentista.

Vierailija
8/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.nainen.com/tutkimus-paljasti-ylipainoiset-miehet-kestavat-sa…

Oijoijoi oliko joku ihan kellon kanssa ottamassa aikaa. .?

Vierailija
9/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on idiootti ja aika jännä ajatus sultakin ettei kukaan voisi sun miehestä kiinnostua. Rakastatko sä sitä vai miten voit ajatella noin?

Mun mies on 179 cm ja 108 kg eli ei suhteessa paljoa heitä tuo ylipainon määrä. On lihaksikas mutta pehmoinen mahakin löytyy. Mun silmään mies on hottis, miksei olisi jonkun toisenkin silmään? Siihen kun vielä lisätään mahtava luonne ja loistava huumorintaju niin totta hitossa joku voi ihastua mun mieheen. Miksei sunkin mieheesi voisi?

Vierailija
10/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Ylipainoinen, mutta luonne korvaa sitten senkin: huumorintajuinen, sosiaalinen, aivan järjettömän huolehtivainen ja tosi taitava ihmissuhteissa, osaa toimia ihmisten kanssa. Aina välillä noita naisia tulee yrittämään, etenkin työpaikalla kun ovat vähän enemmän tekemisissä (sosiaalinen ammatti) ja huomaavat, millainen kultakimpale tuo on.

Vierailija
11/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastathan sinäkin sitä? Miksei siis joku muukin. Aika ikävä kommentti siskoltasi, sehän aika selvästi antoi ymmärtää että olet miehesi kanssa taloudellisten syiden takia etkä rakkaudesta. Olisin loukkaantunut moisesta kommentista.

Ei ap miestään rakasta.On sen kanssa ihan jostain muista syistä. Sen takiahan se tuota tarinaakin epäilee eikä vetänyt hernettä nenään siskonsa kommentista.

Vierailija
12/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap miestään rakasta.On sen kanssa ihan jostain muista syistä. Sen takiahan se tuota tarinaakin epäilee eikä vetänyt hernettä nenään siskonsa kommentista.

kyllä minä miestäni rakastan, yhdessä ollaan oltu reilusti yli 20v ja meillä kolme lasta.

Vierailija
13/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tällaisia kumppaneita on ihan oikeasti olemassa, otetaan joku jota katsotaan alaspäin koska ajatellaan ettei tämä voi koskaan jättää. Entinen kaverini haukkuu puolisoaan jatkuvasti tosi rumasti ja lyökin välillä, muistuttelee aina kuinka niin ruma ja huono tyyppi ei ansaitse hänenlaistaan ihmistä vierelleen.

Vierailija
14/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että siskos sanoo sulle päin naamaa ettei tollasta läskiä voi rakastaa ja sä oot et no sitähän minäkin :D

Mulla ois menny kuppi niin nurin tommoisesta.

Tää meinas olla jopa uskottava

Vierailija
15/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä minä miestäni rakastan, yhdessä ollaan oltu reilusti yli 20v ja meillä kolme lasta.

Ei sun silloin pitäisi epäillä asiaa että joku muu ei voisi mieheesi ihastua.

Vierailija
16/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko on idiootti ja aika jännä ajatus sultakin ettei kukaan voisi sun miehestä kiinnostua. Rakastatko sä sitä vai miten voit ajatella noin?

Mun mies on 179 cm ja 108 kg eli ei suhteessa paljoa heitä tuo ylipainon määrä. On lihaksikas mutta pehmoinen mahakin löytyy. Mun silmään mies on hottis, miksei olisi jonkun toisenkin silmään? Siihen kun vielä lisätään mahtava luonne ja loistava huumorintaju niin totta hitossa joku voi ihastua mun mieheen. Miksei sunkin mieheesi voisi?

Mun mies samanpituinen ku ap:n ukko, mutta jokusen kilon kevyempi. On lihaksia, mutta vähän mahaa ja on todellakin hottis kropaltaan ja sopusuhtainen kuitenkin. Todellakin voi ihastua, vaikka näyttäisi miltä, onhan se sullekin kelvannut??

Vierailija
17/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas mutta iso läskimaha, joo tosi uskottavaa, taitaa rintalihaksien sijaan olla manboobsit. Varsinaisia hottiksia :D

Vierailija
18/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun  mieheshän on MIEHEN kokoinen, juuri passeli.

Vierailija
19/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset pitävät lihavista miehistä - sinäkin.

Nuorempi nainen -höpötykset ovat monen miehen selityksiä, kun oikeasti häntä himoitseva on semiseniili rakkausromaaneja lukeva likinäköinen kirjanpitäjä.

Vierailija
20/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei ole este naisten saamiselle. Monet muut asiat ovat, jotka saattavat johtua osittain ylipainosta, esimerkiksi huono itsetunto. Mutta ylipaino itsessään ei kenenkään naismenestystä kaada.

Ei muuten naisillekaan ole normaalipainon ylittäminen mikään pariutumisen este. Monikin pluskoon nainen näyttää todella hyvältä ja sensuellilta, kun oppii kantamaan painoaan ja muotojaan oikein.

T. 175/100 -mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi