Suosittele kahvia?
Olen juonut monta vuotta dolce guston kapselikahveja, mutta ne on vaan tosi kalliita ja kone alkaa vedellä viimeisiään. Päätin siirtyä takaisin suodatinkahviin, mutta se maistuu nyt suussani ihan kuralta.. Mikä kahvilaatu voisi olla vahva mutta pehmeä maultaan? Tällä hetkellä mulla on presidentin tummaa ja mustaa paahtoa, maku jotenkin tosi katkera.
Olisiko joku erikoisempi kahvi parempi?
Kommentit (6)
Brazil on ehdottomasti mun ykkönen. Vaikka maksaaki sen euron enempi mitä normi kahvit. Ja minusta tuossa ei ole sitä kitkerää jälkimakua. Vahvuuttahan saa sitä mukaan mitä laittaa puruja. Tosin noi epämääräset maut johtuu usein myös siitä että kahvinkeitintä ei ole pessy perusteellisesti jopa sieltä mihin se vesi kaadetaan.
Paulig Havana, Lavazza, Arvid Nordquist Wanyama
Löfbergs Kharisma on tumma, pehmeän täyteläinen, vähän pähkinämäinen.
Vierailija kirjoitti:
Löfbergs Kharisma on tumma, pehmeän täyteläinen, vähän pähkinämäinen.
Joo ,tää on hyvää kahvia.
Olin juuri suosittelemassa presidenttiä. Mielestäni se ei ole kitkerää vaan juurikin pehmeää,oikein keitettäessä, eli neljä kuppia vettä, kolme mitallista kahvia.
Mutta jos maku ei miellytä siltikäään, niin kyllä juhlamokka on hyvää. Ihan se tavallinen, ei tummapaahto. Jari Sillanpään kahvi on hieman kitkerää sivumakuineen, vaikkakin ihanan vahvaa.
Saludo on hyvää. En sn erikoisempia sitten ole oikein edes ostanut koskaan.