Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä nimellä naisystävää voi kutsua? Sanoin "muija", ja hän veti hernee nenää

Vierailija
05.04.2017 |

Olisko akka tai eukko parempi muka?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija? Ootko ihan tosissas? Mua ei ykskään mies kutsu muijaks. Mulla on myös nimi.

Oma mies kutsuu nimellä, hellittelynimillä, tai emäntä :D

Vierailija
22/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo mua välillä akaksi. Ihmettelee kun suutun siitä. No olisin mielummin vaikka eukko tai muija,kun akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluaikana vaimo katsoi joskus puhelintani ja hermostui kun oli siellä koko nimellään. Vaihdoin sitten nimeksi emäntä, niin johan hiljeni. Kauhean tarkkaa toisilla noiden kutsumanimien kanssa.

Vierailija
24/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sopiva sana miesystävälle? Ukko? Ukonkutale? Juippi? Etunimi on niin tylsä, jotain spesiaalimpaa olisi kiva käyttää.

Vierailija
25/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan taas miksi olen sinkku.

Vierailija
26/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon höpsöttimeksi. Mielestäni erittäin hyvin naista kuvaava lempinimi.

Vierailija
27/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein sairainta on jos mies kutsuu vaimoaan mammaksi. Voiko sellaisella parilla olla enää mitään eroottista keskenään, ikinä?

Emäntä on melkein yhtä paha, mutta maalaistalossa ehkä ymmärrettävissä.

Vierailija
28/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaimoani vaimoksi. Joskus hiukan leikillisemmin rouvaksi ja vielä enemmän leikillisesti hallintopäälliköksi. Ja itse asiassa hän ei ole mikään pomottajatyyppi, vaan pikemminkin toivoisin, että hän sanoisi usein hiukan reippaamminkin omat kantansa asioihin. Muija ei minusta ole oikein kunnioittava nimitys, vaikka tiedän, että monet pitävät sitä neutraalina. Mamma on äiti tai isoäiti. Joskus olen sanonut vaimoani akaksi, kun olen jollekin vallan muulle kertonut jostakin parisuhteen pettymyksestä. Varmaan eniten kuinkin puhun hänestä etunimellä.

Vierailija
29/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa miten joku voi loukkaantua siitä et sanoo muijaksi :DD no on kai se parempi ku akaksi tai pirttihirmuksi. Kuvitelkaa jos teidän miehet pahottas mielensä että sanotte mieheksi ettekä rakkaaksi. Miestä voi sanoa jätkäksi ja mieheksi mutta naista ei muijaksi ???....

Vierailija
30/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa miten joku voi loukkaantua siitä et sanoo muijaksi :DD no on kai se parempi ku akaksi tai pirttihirmuksi. Kuvitelkaa jos teidän miehet pahottas mielensä että sanotte mieheksi ettekä rakkaaksi. Miestä voi sanoa jätkäksi ja mieheksi mutta naista ei muijaksi ???....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän