Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä muita joita hävettää olla kotoisin ja asua sosialistisessa valtiossa?
Comrad
05.04.2017 |
Suomihan on käytännössä kuin Kuuba tai Pohjois-Korea. Ei suomea banaanivaltioksi voi kutsua, mutta ehkä perunavaltioksi. Noloa..
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei nolota. Jeesuskin oli kommunisti.
Alue: Aihe vapaa
Ei hävetä. Ihmiset ympäri maailmaa kadehtivat tätä pohjois-eurooppalaista mallia. Suomella ja muilla pohjoismailla on tänä päivänä ongelmansa, mutta ne eivät liity suoraan täkäläiseen "sosialismiin".