Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat silmät! Muilla samanlaista?

Vierailija
05.04.2017 |

En ennen ole kiinnittänyt mun silmien ulkonäköön mitään erityistä huomiota, mutta nyt olen tajunnut että omistan roikkuvat ja rumat luomet. Silmäni ovat myös niin pienet että niitä on melkein hankala erottaa kuvasta. Mitäänsanomattomat siansilmät. Silmä on myös sen verran syvällä että luomi peittyy kokonaan vaikka se roikkuvan ihon alta näkyisi. Muuten voisin varmaan olla ihan kauniskin mutta silmät pilaa kaiken. Tuntuu että en edes voi meikata niitä kunnolla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäänsanomattomat siansilmät? ☹️ Älä hyvä ihminen puhu itsestäsi noin. Pienetkin silmät ovat kauniit. Ja syvällä olevat,

Vierailija
2/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä myös rumat pienet silmät :( Vielä ei oo luomet pahemmin alkanu roikkua, mutta vähitellen.. Pahin ongelma mulla varmaan helkkarin tummat silmänaluset, jotka tietenkin rumentaa entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihanat, melko tumman ruskeat silmät :)

Vahvat miinuslasit vähän pienentää, mutta en anna sen haitata menoa.

Täytyy hyväksyä.

Suklaasilmä N 42v

Vierailija
4/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yhdistyy pienet silmät, lähekkäin olevat silmät ja raskaat luomet silmäpusseilla. Kasvonpiirteeni ovat muutenkin rumat, olemattomat poskipäät ja pieni leuka, pitkä ohut nenä ja leveät leukaperät. Rehellisesti pahoitan mieleni joka kerta kun muistan miltä näytän. Elämä ei hymyile näin rumalle.

Vierailija
5/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa suuret ja tummansiniset. Miehet on sulaa vahaa.

Vierailija
6/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat liian pienet silmät + roikkuluomet ja joka valokuvaankuvaan silmät aina lumpsahtavat kiinni tai toinen on enemmän auki kuin toinen. Jos "katson kaukaisuuteen", karsastus näyttää ihan järkyttävältä :(

Vierailija
7/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa nostelemalla kulmakarvojasi!

Vierailija
8/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi roikkuluomi! Olen harkinnut silmäluomileikkausta, sehän on aika pieni toimenpide, mutta mies ei ole suostunut. Sanoo, että ehkä sitten vanhempana. Itsellä häiritsee aina, kun katsoo peiliin. Samoin tummat silmänaluset. Ikää vasta 23v, mutta äidillä, tädeillä ja isoäidillä samanlaiset, vielä roikkuvammat silmäluomet.

Silmäluomileikkauksethan on yleisimpiä plastikkakirurgisia toimenpiteitä, eli en näkisi sitä huonoksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
9/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä se, että otsaan on alkanut tulla vaakajuonteita, kun aina joutuu olemaan kulmat koholla..

Vierailija
10/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös. Ne on siis ihan nätin väriset, ja jos ne silmät muistuttaisivat toisiaan edes etäisesti niin olisin tyytyväinen... toinen silmä on siks melko normaali, toinen taas paljon pienempi, jossa on roikkuvampi luomi ja vielä eri tasolla toiseen silmään verrattuna. Voisin olla nätti, jos silmäni eivät olisi tämän näköiset.

Vierailija
11/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan silmät. Mutta kun koko naama on ruma. Ja se naama on ruman vartalon jatkeena olevassa päässä. Koskaan kukaan ja painotan sanaa koskaan ei kukaan ole sanonuy mitään kaunista minusta.

Vierailija
12/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan nätit, vaikkakin pienehköt ja hailakansiniset silmät, mutta ne peittyy vahvojen miinuslasien taakse. Kun kerran vuodessa pidän juhlissa piilareita, saan aina kommentteja silmistäni ja pitkistä ripsistä.

Vierailija
13/13 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans yksi roikkuluomi! Olen harkinnut silmäluomileikkausta, sehän on aika pieni toimenpide, mutta mies ei ole suostunut. Sanoo, että ehkä sitten vanhempana. Itsellä häiritsee aina, kun katsoo peiliin. Samoin tummat silmänaluset. Ikää vasta 23v, mutta äidillä, tädeillä ja isoäidillä samanlaiset, vielä roikkuvammat silmäluomet.

Silmäluomileikkauksethan on yleisimpiä plastikkakirurgisia toimenpiteitä, eli en näkisi sitä huonoksi vaihtoehdoksi.

Miten niin mies ei ole suostunut? Leikkaamaan luomia?

Älä kysele mieheltä, voit päättää itse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi