Ceen vainoaja
Kirjoitin pariin C:tä koskevaan ketjuun tuosta C:n vainoajasta arvioitani siitä, minkälainen ihminen tuo vainoaja on ja ilmeisesti osuin oikeaan, kun ketjut poistui heti. Tuo vainoaja nostaa pakonomaisesti niitä vainoamisketjujaan ja tekee uusia, mutta jos joku kirjoittaa hänestä faktoja, ketju poistuu heti. Osuin siis oikeaan siinä, että vainoaja on ruma, yksinäinen, ihmisten hylkäämä rakkautta vaille jäänyt ihmisvihaaja, koska hän on niin täynnä pahuutta, katkeruutta, vihaa ja pahaa tahtoa C:tä kohtaan. Eikä hänellä ole omaa elämää, koska hänen ainoa elämän sisältönsä on vainota C:tä.
Kommentit (18)
Ja nyt sinä alat vainoojan vainoojaksi vai?
Anna herrantähden jo olla nyt!
No huh huh. 😂
Otathan heti aamulla yhteyttä sinua hoitavaan lääkäriin?
En ole C, en tunne häntä enkä ole edes lukenut hänen blogiaan, muuta kun tuon vainoajan kommentteja täynnä olevia ketjuja tältä palstalta. Nyt näköjään palstalla asuva vainoaja raivostui ja syötti tämänkin aloituksen täyteen omia kommenttejaan. Selvästi aina kaikki kommentit ovat pelkästään hänen omiaan. Täytyy olla todella sairas henkilö kyseessä.
Siis mitä ihmettä nyt täällä tapahtuu? Mikä ihme tää vainoaja juttu nyt on?
Vainoajat ovat yleensä jotain psykopaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin pariin C:tä koskevaan ketjuun tuosta C:n vainoajasta arvioitani siitä, minkälainen ihminen tuo vainoaja on ja ilmeisesti osuin oikeaan, kun ketjut poistui heti. Tuo vainoaja nostaa pakonomaisesti niitä vainoamisketjujaan ja tekee uusia, mutta jos joku kirjoittaa hänestä faktoja, ketju poistuu heti. Osuin siis oikeaan siinä, että vainoaja on ruma, yksinäinen, ihmisten hylkäämä rakkautta vaille jäänyt ihmisvihaaja, koska hän on niin täynnä pahuutta, katkeruutta, vihaa ja pahaa tahtoa C:tä kohtaan. Eikä hänellä ole omaa elämää, koska hänen ainoa elämän sisältönsä on vainota C:tä.
Terävä ja viiltävän looginen analyysi tilanteesta. Ole itsekin ihmetellyt samaa, mutta päätynyt hieman erilaiseen lopputulokseen. Osuit oikeaan siinä, että vainoaja on ruma. Todennäköisesti ohuet hiukset, elottomat ja sameat mielisairaat silmät. Suu kuin taikinaklönttiin tehty viilto. Yksinäinen, hmmmm, mahdollisesti. Yrittää tunkea seuraan vaikka ei olisi tervetullut. Käyttää sosiaalisia tilanteita levittääkseen huolellisesti mietittyjä valheita kanssaihmisistä. Ihmisten hylkäämä, tosi, rakkautta vaille jäänyt, tosi, ihmisvihaaja, tosi, mutta vihaa myös eläimiä ja on kiduttanut niitä eri tilanteissa jo lapsuudessaan. Hän on ehdottomasti täynnä pahuutta, joka ilmenee monin eri tavoin, katkeruutta, vihaa ja pahaa tahtoa C:tä kohtaan. Aivan samaa mieltä.
Miksi kukaan ceetä vainoaa? Mä vähän luulen että niitä vanhoja cee ketjuja nostetaan siksi että uudet aina poistetaan että voisi spekulointia jatkaa muualla sit.
Nyt sohaisit muurahaispesään, kohta se vainoaa kahta kauheammin.
Olen tehnyt kaksi aloitusta joten älkää antako vainoojalle kaikkea kunniaa :D
Siis mä olen niin kypsä näihin C.tä koskeviin ketjuihin.
Nyt kaikki ilmoittamaan nämä asiattomaksi!
Vierailija kirjoitti:
Siis mä olen niin kypsä näihin C.tä koskeviin ketjuihin.
Nyt kaikki ilmoittamaan nämä asiattomaksi!
Älä lue jos ahdistaa.
Pitäisikö muuttaa Lahteen? Pääsisi vainoamaan paremmin ja raportoimaan tänne.
Tämä on asiallinen ketju, koska tässä ei vainota vaan puhutaan tosiasiaa vainoajasta, joka itse hakee lukijoita ketjuilleen ja suoltaa pahuuttaan.
Tuo vainoaja nolaa ketjuillaan vain itsensä, koska vain todella elämässään epäonnistunut ja vastenmielinen ihminen kokee edes tarvetta vainota ketään.
Terve Crista.