Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne olevani olemassa

Vierailija
05.04.2017 |

Sain tänään paniikkikohtauksen sosiaalisen tilanteen vuoksi. Tai en tiedä mikä se oli. Menin täysin lukkoon ja puhumattomaksi, lamaannuin. Sen jälkeen on ollut totaalisen hajoamisen tunne.

En tunne olevani olemassa. Tuntuu että en löydä sitä sisältöä, niitä rajoja joka tekee minusta todellisen olennon. Järki pelaa, kognitio on ihan ok, mutta tuntuu etten kirjaimellisesti kykene kasaamaan itseäni. En saa otetta.

Olen turvassa, en sekoamassa sen enempää ja hoitosuhdekin löytyy. Halusin kirjoittaa tämän, jos joku osaisi kertoa omista kokemuksista ja saisin ehkä palikkani paremmin järjestykseen.

Mitä tämä edes on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissosiaatiohäiriö?

Tsemppiä, ap!

Vierailija
2/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dissosiaatiohäiriö?

Tsemppiä, ap!

Olisiko? Minulla on diagnooseja jotka... Liippaavat läheltä. Ei vain ole ennen ollut näin vahvaa reaktiota.

Kiitos.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vieraantunut ihmisistä

Vierailija
4/5 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jännä. Oireet pitävät pintansa vieläkin. Yhtäkkiä koko koti ja tilanne ja poikaystävä tuntuivat vierailta. Sitä kesti tosiaan vain hetkisen, kunnes olin taas tilanteen tasalla. Aika pelottavaa.

Huomenna on onneksi aika hoitajalle.

Vierailija
5/5 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jännä. Oireet pitävät pintansa vieläkin. Yhtäkkiä koko koti ja tilanne ja poikaystävä tuntuivat vierailta. Sitä kesti tosiaan vain hetkisen, kunnes olin taas tilanteen tasalla. Aika pelottavaa.

Huomenna on onneksi aika hoitajalle.

Tämä oli siis aloittajan viesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi