Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetysliiveistä vielä

23.03.2006 |

Liivejä ei kannata ostaa ainakaan ihan heti vauvan syntymän jälkeen. Sillä ekoina päivinä/viikkoina maidon noustua on rinnat harvinaisen pinkeinä. Tein sen virheen esikoisen kanssa. Normaalisti olen c-kuppi ja silloin ostin dd:t. Kahdet vielä ja kalliit. Yleensä haluan aina kaarituelliset liivit, mutta ne on imettävälle ehkäpä hankalammat, sillä jos vähänkin painaa, niin ainakin minulla menee helposti maitotiehyet tukkoon ja seuraa rintatulehdus. Ihan alussa mulla on ollut laitoksellla ja kotona käytössä kireähkö toppi, joka pitää liivinsuojat paikoillaan, mutta venyy ja paukkuu rintojen mukaan ja on mukava päällä myös yöllä. Nyt löysin hyviä imetysliivejä womens secret - kaupasta. En tiedä saako Suomesta.

Heräättekö te muut jo aamulla maitolammikosta? Olen jo tahrinut kaikki rintaliivini esimaitoon, kun en ole viitsynyt ottaa liivinsuojia käyttöön. Päivisin tulee kuitenkin vain muutama tippa, mutta yöllä enemmän jos sattuu sopisvassa asennossa nukkumaan.

maidontuoksua!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppimallisin joustavia imetysliivejä saa ainakin Babyidean jälleenmyyjiltä (www.babyidea.fi). Olen tykännyt tosi paljon, kun mahtuvat päälle imetyksen eri vaiheissa ja jo raskausaikanakin ovat aivan ihanat, kun eivät paina tai ahdista.

Esikoista imettäessä en voinut kuvitellakaan olevani ilman liivinsuojia. Välillä niitä meni monta paria yössäkin, etten olisi herännyt lammikosta. :) Päivälläkin niitä sai vaihtaa useammat päivässä ja välillä tuli paidan läpi, jos unohti vaihtaa..

Sirius

Vierailija
2/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä kaiken lisäks vauvoista unta ja tulos oli erittäin märkä paita ja lakana aamulla. Tilasin netistä Carriwellin yötopin, mutta mulla ei ainakaan kestä liivinsuojukset siinä paikoillaan. Mulla on aika isot ja liikkuvaiset rinnat. Aamulla kyllästyin siihen ainaiseen maidontuloon ja menin anttilasta ostamaan imetysliivit. Ostin semmoiset, mitkä on nyt sopivat ja mukavat päällä, jotta voin käyttää niitä yöllä. Lapsen synnyttyä ostan päiväkäyttöön sitten hyvät imetysliivit, yöllä ei ole muuten väliä, kunhan vaan liivinsuojukset pysyy paikoillaan. Näillä oli hintaa 11,90 joten en paljon häviä vaikka ne ei enää synnytyksen jälkeen mahtuisikaan päälle.

Tytteli-83 rv 28+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ainakin tosi hyviltä, täytyy kokeilla! :)