Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos suomeen tulisi laki mikä kieltäisi alkoholin juonnin kokonaan, lopettaisitko juomisen vai joisitko silti?

Vierailija
05.04.2017 |

Jos tuomio olisi linnatuomio kiinni jäämisestä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmoitettu ylläpidolle.

Ja mitähän hittoa??

22/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea ku kaikki sanoo että jatkaisin. No noinhan se kävi kannabiksenki kanssa päätettiin vaan laittaa se laittomaksi. Eli pointti on se jos alkoholi olisi kiellettyä niin sen käyttäjät olisivat yhtälailla sitten nistejä kuin pössyttelijätkin tänäpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, en juo muutenkaan usein.

Vierailija
24/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kieltolaki toiminut edelliselläkään kerralla. Ennen sitä suomalaiset naukkailivat sivistyneesti, kieltolain peruja on kossulla läträily.

Yksikään kieltolaki ei ole toiminut eikä tule toimimaan. Se ei valitettavasti estä idareita politikkoja kannattamasta kieltolakeja.

Niinpä, kieltolait eivät toimi. Esimerkiksi nuuska päätettiin kieltää, mutta joidenkin tilastojen mukaan sen käyttö on kuitenkin jopa lisääntynyt kiellon jälkeen. Tosin verotulot menevät nyt Ruotsiin.

Vierailija
25/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin. Juon muutenkin niin vähän ja harvoin että yks lysti koko juttu.

Vierailija
26/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaisin, myisin ja joisin.

Vierailija
27/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen lopettanut ihan omasta aloitteesta ilman lakeja.

Vierailija
28/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nykyäänkin juon ehkä max kerran vuodessa, niin kyllä mä sitten lopettaisin juomisen.

Vierailija
29/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista milloin olen viimeksi juonut, joten tuollainen laki sopis mulle hyvin.

Vierailija
30/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haitta. Asun Ranskassa. Älysin lähteä ajoissa pois.

Suomalaisilla on ihmeellinen viehtymys rajoittaa omaansa ja toisten elämää säännöillä. Minkä takia?

Vierailija
31/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin tämän vähäisen alkoholinkäyttöni.

Vierailija
32/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Hauska lukea ku kaikki sanoo että jatkaisin. No noinhan se kävi kannabiksenki kanssa päätettiin vaan laittaa se laittomaksi. Eli pointti on se jos alkoholi olisi kiellettyä niin sen käyttäjät olisivat yhtälailla sitten nistejä kuin pössyttelijätkin tänäpäivänä.

Suomessa kannabiskielto arvottiin kolikolla. Äänet päättyi tasan ja piti saada joku päätös. Samalla tavalla arvotaan kelan johtajat. Mitään pätevyyttä ei tarvita, pelkästään kolikonheitto. Näkeehän sen nyt mitä kelassa touhutaan.

Vierailija
33/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joisi. Olen viimeksi juonut alkoholia pari vuotta sitten. En ole absolutisti, ei vain ole ollut halua juoda.

Vierailija
34/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haitta. Asun Ranskassa. Älysin lähteä ajoissa pois.

Suomalaisilla on ihmeellinen viehtymys rajoittaa omaansa ja toisten elämää säännöillä. Minkä takia?

maksaako ranska uuden maksan vaihtamisen, kun olet ranskalaisella viinillä tuhonnut maksasi?

Vierailija
35/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joisi, mutta ostaisin ison määrän alkoholia ja väitän että olen juonut/juon paljon. Sitten pääsen loikoilemaan Suomen vankilaan. Helpompaa kuin nykyinen paperisota Kelan sattumanvaraisten aikojen kanssa.

Vierailija
36/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin elinkautisen, koska se yksi ainoa jäänkylmä bisse silloin tällöin on vaan niin tarpeeseen. 

Vierailija
37/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todennäköisesti liian laiska uhmaamaan lakia, viinadiilerit pitäisi etsiä jostain ja olla salamykäinen. Alkoholi ei ole niin tärkeää että jaksaisin nähdä sen vaivan, riskistä puhumattakaan. Sen sijaan saattaisin alkaa ulkomailla käydessä juomaan enempi viiniä.

Vierailija
38/38 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin. En tosin juo nykyäänkään kun muutaman annoksen vuodessa, joinain vuosina en yhtään. Esimerkiksi tänä vuonna en tule juomaan yhtään alkoholia. Saan lokakuussa vauvan, niin ei oikein ole syytä ryypiskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme