Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkistä kun jotkut jaksaa kotonakin huolehtii niin tarkasti lasten vaatteista

Vierailija
05.04.2017 |

En mä ainakaan viitsi kotona kauheasti stressata lasten vaatteista, kunhan jotain laittavat päälle. Jos likaantuu ja kastuu, niin sittenpähän kastuu ja pestään. Saman pihan lapsia, olisikohan tuo nyt 7v tuo tyttö, niin nätisti istuu keinumassa, niin on laitettu viimeisen päälle kaikki kurahousut ja saappaat ja kurahanskat. Onhan se hyvä, että huolehditaan...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin huolehdin. Lapset 2v ja 5 v.

Vierailija
2/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ap vaivaa, kun noin ivallisesti kirjoitat siitä kun tytölle on huolehdittu kunnollinen vaatekerta päälle? Oletko niin inhottava ihminen? Et vaan itse taida jaksaa nähdä vaivaa lastesi eteen. Oletko sellainen vähän plörähtänyt ja elämään kyllästynyt pierunhajuinen mamma joka on aina pahalla päällä tukka likaisena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on liikkistä, kun lapsella on asianmukaiset vaatteet päällä? Varmaan kivempi niissä kunnon ulkovaatteissa olla kuin märissä vaatteissa.

Vierailija
4/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on ihan itsestäänselvyys huolehtia lapselle asianmukainen (ulko)varustus päälle.

Sisällä kotona ei ole niin väliä onko paidalle tippunut ruokaa (kuten nyt) tai onko housut himppasen lyhyet lahkeistaan, mutta ulos ja päiväkotiin aina säänmukaiset, oikeankokoiset ja ehjät vaatteet.

Vierailija
5/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan itelleni ihan turhaa stressiä siitä, miten lapset pukeutuu kotonakin. Aina on tarkkaan mietitty asukokonaisuus. Pitää siis mätsätä kaikki vaatteet. Ja jos mies on aamulla ollut pukemassa lapset, mua häiritsee koko päivän ne vaatteet, kun niitä ei oo yhtään mietitty. En siis sano tästä miehelle, koska tiedän ongelman olevan omani, mutta no can do. Ulkona on tottakai asianmukaiset (ja nätit) vaatteet päällä, oltiinpa kotona tai missä vaan.

Vierailija
6/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkistä?? Avaisiko joku vähän, kotipaikkakunnallani tuo tarkoitti liikuntatuntia.

Vierailija
7/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan pahemmin kiinnosta mitä tuolla on kotona sisätiloissa päällä, mutta ulos pukeudutaan sään mukaan, mikä tarkoittaa ainakin tänään kuravaatteita.

Vierailija
8/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkistä?? Avaisiko joku vähän, kotipaikkakunnallani tuo tarkoitti liikuntatuntia.

Samaa se tässäkin yhteydessä tarkoittaa, tietty. ;)

Vierailija
9/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mikä tuossa oli jotain erityistä huolehtimista. Meillä suunnilleen saman ikäinen. Lapsen lähtiessä pihalle vilkaisen pihalle ja jos näyttää märältä käsken laittamaan kurikset. En koe tätä kovaksi huolehtimiseksi.

Vierailija
10/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liikkis = liikuttava

Vierailija
11/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Keinu on märkä ja kylmä, keinun narut on märät ja kylmät, maa on märkä ja kylmä. Mikä tytön vaatetuksessa oli "liikaa" ?

Vierailija
12/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan lapselle kuravaatteet ihan hänen itsensä vuoksi, en siksi että olisi vähemmän pestävää...

Vierailija
13/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äitinsä haluaa osallistua kuvakilpailuun:

https://www.rukkasadevaatteet.fi/tiedot/6-rukka-kuvakilpailu

14/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulle on tärkeää, että vauvallani on niin sisällä kuin ulkonakin ehjät, puhtaat ja siistit sekä asianmukaiset vaatteet. EN kuulu niihin, keitä EI häiritse ruokatahrat tai lyhyet lahkeet, vaan ne häiritsee niin, että pidän aina puhtaita ja oikean kokoisia vaatteita lapsellani. Lisäksi pidän näteistä vaatteista.

Vierailija
15/15 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olettepa te nyt niin tosikkoja nipottajia! Minusta se oli vaan hauska kontrasti, kun omat lapset puuhailee siinä pihalla tavallisissa vaatteissa, niin sitten vähän heitä isompi tyttö tulee siihen vaan kiltisti keinumaan, niin hänellä on varusteet kuin päiväkodissa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi