Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9kk vauvaa pahoinpideltiin pitkään!

Vierailija
23.03.2006 |

Suomalaisparia epäillään vauvan pahoinpitelystä Espanjassa

Nuori suomalaispari pidätettiin viime viikonloppuna Espanjassa epäiltynä yhdeksän kuukauden ikäisen tyttövauvan pitkään jatkuneesta pahoinpitelystä.

Espanjalaiset tiedotusvälineet ovat raportoineet viime päivienä laajasti tapauksesta.

Pari on yhä tutkintavankeudessa ja molemmat suomalaiset kiistävät syyllisyytensä.

Suomalaisäidin vauva on otettu huostaan, ja lasta hoidetaan Alicanten keskussairaalassa. Hyvää vauhtia toipuva vauva odottaa pääsyä sijaisperheeseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietää ettei jaksa huolehtia niistä?! Miten tuota vauvaa oli pahoinpidelty?

Vierailija
2/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä siihen puutu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet valuu väkisten, kun ajattelen pikkuista vauvaa tuskissaan pinnasängyssään makaamassa ja kokemassa kauheita tuskia, kun luut murtuneet omien vanhempien ansiosta!! Että, maailma (tai jotkut ihmiset) voi olla julmia!

Vierailija
4/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkille niitä lapsia tuleekin. Minä voisin ottaa tämän pienen viattoman lapsen hoivaani ja rakastaa häntä. Surettaa niin suuresti.

Vierailija
5/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua syytettiin täysin syyttä lapseni mustelmista???(joita en itse ollut edes huomannut ja olivat odottaneet niin kauan ettei mustelmia enään edes näkynyt) ja ilmoitettiin lastensuojeluun. lapsi on surusilmäinen.... on kait ku ikävöi isäänsä ja se ei varmaan muista edes synttäreitä jotka on tänään

Vierailija
6/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin usein, kun yritän kommentoida lasten kaltoinkohtelua tai välinpitämättömyyttä, niin just tuollaisia kommentteja täältä saa vastaukseksi!

Olen siis oppinut läksyni!

t. 8

Vierailija
7/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tässä Suomi-kuva kohenee jälleen!

Miten usein täälläkin AV-palstalla saamme lukea juttuja tyyliin " ULKOMAALAINEN teki taas sitä ja tätä" ...

Hyvä Suomi!

Vierailija
8/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Karmeeta! Miten joillekin edes tulee mieleen hankkia lapsia

jos tietää ettei jaksa huolehtia niistä?! Miten tuota vauvaa oli pahoinpidelty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan