Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin vaalimainokset

Vierailija
05.04.2017 |

Mitä mieltä siitä, jos työkaveri tuo työpaikalle itsestään vaalimainos julisteita ja lentolehtisiä? Onko OK ja onko edes laillista? On tuonut korin jossa on mukaan otettavia lentolehtisiä ja karkkeja sekä pari isompaa julistetta jotka on laittanut näkyville?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laittoi yksi emäntä kuvansa kahvihuoneen korkkitaululle. Puhkoin siltä (siis kuvalta) silmät ja sitten kun se tosissaan rupesi ärsyttään jo ihan puoluekannan perusteellakin niin mustalla tussilla tein sille viikset, silmälasit ja mustasin pari hammasta. 

Vierailija
2/3 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaatte kunnallisvaaliehdokkaita? 

En hyväksyisi mitään muiden kampanjointia, mutta jos ihminen on itse ehdokkaana, niin ei minusta ole niin paha, että laittaa itsestään lentolehtisen esille vaikka kahvihuoneessa, eihän niitä ole kenenkään pakko ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaatte kunnallisvaaliehdokkaita? 

En hyväksyisi mitään muiden kampanjointia, mutta jos ihminen on itse ehdokkaana, niin ei minusta ole niin paha, että laittaa itsestään lentolehtisen esille vaikka kahvihuoneessa, eihän niitä ole kenenkään pakko ottaa.

En nyt varsinaisesti vihaa häntä, mutta en ole myöskään hänen kanssa mikään ylin ystävä enkä kannata hänen puoluettaan ja olen eri mieltä monista asioista. Siksi tuli mieleen että jos olisi keino asiallisesti puuttua mainoksiin.

Ärsyttää lähinnä että joku menee äänestämään sen perusteella että ei jaksa/ymmärrä ottaa selvää ja äänestää sitä, kuka tulee ensimmäisenä mieleen. Ja jos joku työkaveri mainostaa itseään työpaikalla niin aika suuri todennäköisyys että ääni menee kyseiselle henkilölle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän