Miten on ne jotka tienaa 1500€ kk miten iso teidän vuokra on?
Siis saa vastata jos tienaat 2000 tai vaan 1000 kiinnostaa vaan tietää miten paljon ihmiset on valmiita maksamaan vuokraa palkastaan.
Kommentit (36)
Netto 1600, puoliso maksaa asumiskulut ja laskut. Pikkupennoseni jäävät omaan käyttöön.
Netto 1500
Vuokra 500 minulle, 200 saan nykyään asumistukea. Vielä tovi sitten sitä ei saanut. Joku muutos teki tuon.
967 mutta toki saan asumistukea yli 600 koska teen tänä vuonna vain 20-tuntista viikkoa. Palkka 1675 kuussa.
Netto noin 1200e, vuokra 995e, lapsia 4, maksan tällä hetkellä koko vuokran itse. Lasten isä ei maksa elareita, Kela on venytellyt asumistukipäätöstä 4kk. Käteen jää lapsilisä ja palkka. -vuokra, ruoat, dieselit että pääsen töihin. Vakuutuslaskuja ym en olekaan kyennyt maksamaan moneen kuukauteen. Ihmettelen miksi enää edes käyn töissä, kun en jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Netto 1500
Vuokra 500 minulle, 200 saan nykyään asumistukea. Vielä tovi sitten sitä ei saanut. Joku muutos teki tuon.
Tuo tieto kyl kiinnosstaa. Ennen tosiaan kun sai vaan palkkaa edes 1100, niin asumistuki 0. Jos ei siis lapsia. Siks ei kannattanu ottaa palkkatöitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Velkaa ei Kelan mielestä ole olemassakaan, joten voi käyttää lyhennyssumman elämiseen. Loogista vai mitä?
Ihan loogista, koska ei yhteiskunnan viimesijaista etuutta ole tarkoitettukaan omaisuuden kartoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Velkaa ei Kelan mielestä ole olemassakaan, joten voi käyttää lyhennyssumman elämiseen. Loogista vai mitä?
Ihan loogista, koska ei yhteiskunnan viimesijaista etuutta ole tarkoitettukaan omaisuuden kartoittamiseen.
Paitsi silloin, kun kyseessä on asunnosta törkeän korkeaa vuokraa kiskova vuokranantaja...
1500 käteen, vuokra vajaa 400 vesineen ok kämpästä 900m keskustasta. Pikkukaupungin hyödyt. :)
1500e oma netto. Vuokra 788e. Mies maksaa puolet.
Mun netto 1700e, ei vuokraa, okt:n asumiskulut 350e/kk. Maksetaan miehen kanssa yhdessä. Poika 22v asuu omillaan, nettoa en tiedä, bruttopalkkansa n. 2600e, maksaa vuokraa 380e. Vuokra sisältää veden ja autopaikan.
Nettona 1600, vuokra 650 e. Ihana asunto, en vaihtaisi.
Näppiin jää 2100€ verojen jälkeen ja maksanut 700€ yksiötä. Nyt 1100€ kaksiota puoliksi miehen kanssa eli 550€/kk.
Palkka noin 1100e, vuokra yli 900. Onneksi en asu yksin.
Netto 1900e, omistusasunnon laina+vastike 605e/kk
Netto ~ 1950, vuokra opiskelija-asunnossa 458€. Kohta täytyy muuttaa täältä pois niin seuraavan vuokran kipurajaksi oon ajattelu noin 1100€