Äidit joiden vauvalla on pitkät hiukset. Oletteko käyttäny hoitoainetta?
Mä en ainakaan ole löytäny vauvoille tarkoitettua hoitoainetta. Oon käyttäny aikuisten, koska muuten tukka on ihan takussa. Entä minkä ikäisenä tein mielestä pojan pitkä tukka pitäis leikata :)?
Kommentit (7)
En miekään ole nähnyt lasten omaa hoitoainetta, paitsi joskus oli myynnissä hoitosuihketta.
Meidän pikkuisännältä leikattiin otsahiuksia noin 3-kuukauden iässä kun olivat koko ajan silmillä, muuten hiukset leikattiin noin puolivuotiaana. Oli olkapäille valuvine hiuksineen niin suloisen pikkutytön näköinen että!
Shampootakaan ei käytetä, ellei sitten ole tuhrannut hiuksiinsa jotain tosi rasvaista töhnää. Hyvin puhtaat on hiukset ilman shampootakin. Hoitoainetta ei ole tarvinnut hänelle ikinä edes kaivata, liekö sitten tuo shampoon käyttämättömyys pitää hiukset hyvinä, ei mene takkuun ja harjalla ja kammalla pystyy kampaamaan sattumatta. Itse kyllä käytän hoitoainettakin, en tulisi ilman toimeen, mutta mun tukka onkin jo kärsinyttä korppua :(
ihan vauvasta asti hiusten pesuun Eucerin-pesunestettä Tai Natusanin
pesunestettä ( isossa pullossa ). Lasten sahampooseen ollaan siirrytty n. vuoden iässä. Hoitoainetta alettiin käyttää vasta eskari-iässä, tosin
sitä ennen tyttö käytti last3en shampoota, jossa hoitoaine samassa.
Poika parturoitiin ekan kerran n. 7 kk iässä. Samalla tukan väri vaihtui ; )
Mun tytölläni on paljon hiuksia, ikää nyt puoli vuotta. Olen käyttänyt pari viikkoisesta jotain vauvashampoota, en nyt muista merkkiä, mutta on mieto, keltaisessa läpikuultavassa pullossa, muistaakseni ostin sen Prismasta. Otsikset leikkasin viikko sitten;)
Olihan se tavallaan sääli leikata, mutta se hius oli sellaista ohutta vauvahöttöä, mikä meni sotkuun ja silmiin ja suuhun... :) Kesän aikana pojalle kasvoikin sitten TOSI paksu, jukolan jussi -tukka tilalle. Ei mene enää takkuun!
kutrit jo synnytyssalissa, olen LV:n hoitoainetta saanut lotrata jo muutaman pullon, menee muuten aivan huopaan. Nyt 7 kk ja hiukset vaan kasvaa...enkelikiharoita löytyy enempi kun monelta aikuiselta :)