Millainen ihminen varastaa syöpälasten ipadit?
Nyt jos milloin tarvitaan nimiä ja naamoja nettiin. Nämä varkaat ansaisevat täyden häpeän ja riepottelun.
Kommentit (44)
Ja niitä nistejä on myös lääkäreissä , hoitajissa..
Vaihtoehtona on ikävä kyllä myös henkilökunta.
Eiköhän narkit olis helppo nähdä valvontakamerasta. Miksei se voisi olla myös joku hoitaja, joka on nähnyt oikeudekseen tehdä hieman lisätiliä. Itse en oikein usko, että noin monta varasta olisi vanhemmissakaan.
Köyhät perheet ottaneet, tai joku hoitaja. Miks ei lääkäri.
Nolottaa sen puolesta joka nosti älämölön. Selvää, todennäköistä ainakin, todennäköisin vaihtoehto on. että ihan itse nää vanhemmat on sosialisoineet sairaalan omaisuutta.
Jotkut sanoo että narkkarit. En tunne narkkareit paitsi lukenut että huumeita käyttävät ihan tavalliset työssäkäyvät, joten taas mennään lasten omiin vanhempiin...
On muutenkin raukkamainen teko syytellä heikoimpia (narkkarit)ensin ilman todisteita, kun kaikille on tuttuja psykologiset testit siitä, kuka on todennäköisin vaihtoehto viemään lapselta tikkarin. Muistatteko? Rikas tt.
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa sen puolesta joka nosti älämölön. Selvää, todennäköistä ainakin, todennäköisin vaihtoehto on. että ihan itse nää vanhemmat on sosialisoineet sairaalan omaisuutta.
Jotkut sanoo että narkkarit. En tunne narkkareit paitsi lukenut että huumeita käyttävät ihan tavalliset työssäkäyvät, joten taas mennään lasten omiin vanhempiin...
On muutenkin raukkamainen teko syytellä heikoimpia (narkkarit)ensin ilman todisteita, kun kaikille on tuttuja psykologiset testit siitä, kuka on todennäköisin vaihtoehto viemään lapselta tikkarin. Muistatteko? Rikas tt.
Monella terveydenhuollon ammattilaisella on lääke/huumeongelma... yleisintä ko ammattiryhmässä.
Mutta siis narkkarit kyllä minusta on se ryhmä joka ekana tulee mieleen. Meillä on toimisto tuolla lähistöllä ja kyllä heti joku alkaa pörrätä jos vähänkään on esim ulko-ovi auki. Kerran on murtauduttukin.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku oikeasti luulee että joku hiipii varastelemassa? Ihan nämä lapset itse ja heidän vanhemmat syyllisiä. Kysehän on nyt siitä että he eivät ajattele toisia osastolla olijoita vaan pistävät omaan taskuun. Ihan hyvin esimerkiksi 12-vuotias syöpäsairas voi kotiutuessaan salaa sujauttaa omaan kassiin. Ei se ole sen hyväksyttävämpää, vie sen joltakin toiselta.
Juuri näin.
Vaikka tää nyt ei nosta niin kovia lynkkausketjuja tai uutisotsikoita vaan hyssytelläään...
Olis paljon kivempaa nostattaa somevihaa vaikka mamuja tai narkkareita kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja niitä nistejä on myös lääkäreissä , hoitajissa..
Ja lasten vanhemmissa, vai kuvittelet jo sinä, että lapsen vakava sairaus tekee valkoroskavanhemmista jotenkin yhtäkkiä kelpo ihmisiä?
No ei sillä osastolla nyt mitään narkkarilaumaa Pyöri. Syyllisiä ovat lapset, vanhemmat tai hoitohenkilökunta.
Narkit hiippailee hyvinkin ninjoina paikassa kun paikassa. Alakouluista viedään jatkuasti tavaraa oppilaiden vaatteiden taskuista vaikka jokun hampaattoman huppuhiiparin pitäis hälyttää henkilökunnan silmissä heti. Mitä semmoinen tyyppi koulun pihassa päivällä tekee?
Ja hoitajat. Täriseviä hampaattomia juoppo/narkkiluiruja on joka osastolla!! Ihmetellyt joskus että eikö sen ammatilaistyökaverin pitäis tunnistaa ongelma mutta taitaa ongelma olla vähän joka toisella.
Ja sit vanhemmat. Tonkikaa vähän minkä urheilupiirin kassanhoitaja on erään lapsen äiti. Audit levenee huoltajilla mutta nappikset vähenee tenavilla.
Täällä on nyt joku padin varastanut äiti/isä ahkerasti kirjottelemassa kulmilla pyörivistä ja varastelevista "narkeista" 😳😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku oikeasti luulee että joku hiipii varastelemassa? Ihan nämä lapset itse ja heidän vanhemmat syyllisiä. Kysehän on nyt siitä että he eivät ajattele toisia osastolla olijoita vaan pistävät omaan taskuun. Ihan hyvin esimerkiksi 12-vuotias syöpäsairas voi kotiutuessaan salaa sujauttaa omaan kassiin. Ei se ole sen hyväksyttävämpää, vie sen joltakin toiselta.
Mutta eikös tässä tapauksessa kaikki iPadit varastettu, joita oli ilmeisesti useampia? Vaikea uskoa että 12-vuotias saa kassiinsa sujautettua esimerkiksi 10 iPadia ilman että vanhemmat missään vaiheessa huomaavat
Siis eihän niitä kaikkia tietenkään se sama lapsi/vanhempi ole vienyt. Jotkut vaan yksinkertaisesti osastolta lähtiessään sujauttavat kassiin omien tavaroidensa sekaan myös sen käytössään olleen iPadin. Ei sen kummempaa. Ei se syöpä tai muukaan sairaus tosiaan kenestäkään pyhimystä tee, kaikenlaiset ihmiset sairastuvat. Myös ne epärehellisyyteen taipuvaiset. Olen itse sh vaikkakin ihan eri tyyppisellä lasten osastolla. Kyllä meiltäkin on vaikka mitä tavaraa hävinnyt. Joskus vanhemmat palauttavat kun kotona selviää että lapsen laukusta löytyy vähän ylimääräistä mutta paljon tavaraa katoaa ikuisiksi ajoiksi.
Joku monikulttuurinen iho päivettynyt tietysti
Vasemmistolaiset ovat tottuneet varastamaan, normaalisti yhteiskunnalta, joten katsovat niiden kuuluvan heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös tässä tapauksessa kaikki iPadit varastettu, joita oli ilmeisesti useampia? Vaikea uskoa että 12-vuotias saa kassiinsa sujautettua esimerkiksi 10 iPadia ilman että vanhemmat missään vaiheessa huomaavat
Siis eihän niitä kaikkia tietenkään se sama lapsi/vanhempi ole vienyt. Jotkut vaan yksinkertaisesti osastolta lähtiessään sujauttavat kassiin omien tavaroidensa sekaan myös sen käytössään olleen iPadin. Ei sen kummempaa. Ei se syöpä tai muukaan sairaus tosiaan kenestäkään pyhimystä tee, kaikenlaiset ihmiset sairastuvat. Myös ne epärehellisyyteen taipuvaiset. Olen itse sh vaikkakin ihan eri tyyppisellä lasten osastolla. Kyllä meiltäkin on vaikka mitä tavaraa hävinnyt. Joskus vanhemmat palauttavat kun kotona selviää että lapsen laukusta löytyy vähän ylimääräistä mutta paljon tavaraa katoaa ikuisiksi ajoiksi.
Olin viisi viikkoa hoidossa sairaalassa eristyshuoneessa. Hoitaja kertoi minulle, mitä sairaalasta viedään potilaiden toimesta ja mukaan lähtee kaikenlaista lakanoista, hoitotarvikkeista, lastenvaatteista, alusvaatteista (yööööök) ja jopa wc-paperista lähtien.
Henkilökunta nyysii lääkkeitä niin sairaaloissa kuin apteekeissakin. Nykyisin on onneksi parempi valvonta.
Sairaanhoitaja varasti Töölön sairaalassa asiakkaiden omaisuutta. Hän oli jäänyt kiinni kuukautta ennen aivoleikkaustani.
Joillain ihmisillä ei ole mitään moraalia.
PS Ei, en vienyt mitään. Minulle on opetettu kotona, että toisilta ei varasteta. Suosittelen samaa varkaille ja varasperheille.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tottuneet varastamaan, normaalisti yhteiskunnalta, joten katsovat niiden kuuluvan heille.
Enpä osaisi leimata puoluetta, vaikka vasemmistoa en ole koskaan äänestänyt.
Joku voisi tehdä aihetta sivuavan tutkimuksen eli miksi olet vankilassa ja mitä puoluetta äänestät.
Tietäisittepä vaan millaista porukkaa sairaalassa liikkuu! Sieltä viedään kaikki mitä irti lähtee. Televisiot kannettiin ulos käytäviltä ja odotusauloista, ennenkuin älyttiin laittaa ne kettingillä kiinni (siihen aikaan kun oli putki-tv:t). Jopa lääkkeet varastetaan vuodepotilaan pöydältä. Osa kokee sairaalan omaisuuden "yheiseksi", jonka voi otaa, ehän yhden televison varastaminen sairaalan budjetissa paljoa tunnu... Osa varastaa ja myy eteenpäin, nistit on sitten vielä ihan oma spesiaaliryhmänsä.
Tietyntyyppiset nistit vie kyllä kaiken mikä irti lähtee pyöristä terkkarin telkkareihin mutta ei ne syöpäosastoille lähde varastelee vaan vievät siinä oman terkkarikäyntinsä matkalta kaiken. Mutta ehkä varas oli syöpäsairas nisti tai ehkä ei
Tästä tuli mieleen uutinen jonka joskus luin, joskaan en enää muista missä maassa se tapahtui (ei Suomessa kuitenkaan): lastensairaalaa varten hankitut uudet tietokoneet oli varastettu. Tästä tietysti uutisoitiin isosti seuraavana päivänä. Seuraavana yönä nämä tavarat oltiin tuotu säkeissä takaisin, ja mukana oli lappu, jossa varkaat pahoittelivat etteivät olleet tienneet varastaneensa sairailta lapsilta.
Unohtamatta sitä tosiasiaa että lääkkeitä varastelevat henkilökunta. Samallahan nuo voivat viedä muutakin..