Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****ENSIKOT-Torstai Toivoa Täynnä****

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitinpas ketjun kärsimättömänä...

Arvatkaapas maltoinko odottaa testaamista pari päivää? No en...

Tein aamulla uuden testin, sellaisen apteekista hankitun Aconin Early Pregnancyn. Ja nyt siinä sitten näkyi jo 5 minuutin paikkeilla todella haalea viiva, mutta selvästi havaittavissa kuitenkin.

Ehkä aavistuksen selkeämpi kuin eilen, mutta olennaisinta tässä on ehkä se, että se tosiaan tuli sallituissa aikarajoissa...

Uskaltaiskohan tässä tosiaan alkaa toivoa, että olisin raskaana... Huh huh...

Eilen illalla paleli taas vimmatusti ja piti hakea sohvalle jättipeitto sängystä. Sitten oli kyllä lämmin, mutta uni vei jo yhdeksän jälkeen...

Ehkä siis väsymys ja palelu ovat suurimmat oireet... =)

Hyvä, että voin teille kertoa, kun kamalasti tekee asiasta mieli edes hieman jo hehkuttaa! Mies tulee kotiin vasta huomenna illalla... En halua asiasta puhelimessa kertoa vaan haluan kertoa vasta kun olen ihan varma... Ja yllättää sitten jollain kivalla tavalla!!!

Anteeksi omanapaisuuteni... Ei kamalasti muita ajatuksia nyt juokse tuolla korvien välissä... =)

-cactus-

Vierailija
2/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä talvi meinaa loppua koskaan? Tänne hämeeseen ainakin pölähti joku kummallinen pakkasaalto... No, osaapa ainakin nauttia keväästä kun se pian tulee.

Piti vielä kysyä Killalta, että onko sulla ollut jotain raskausoireita lyhyen tädin vierailun jälkeen? tai onko sulla joskus muutenkin tapana saada se riesa kylään vaan vähäksi aikaa? ...kun itse tietenkin kuvittelen kaikenlaista oiretta, tietenkin kun haluisin että ne olis totta. Tuskin siis on kuitenkaan.

Onko loppuviikon piinailijoita joita voisi jännittää?

Plussaonnea kaikille, eiköhän lähdetä koko poppoo tuonne O-puolelle!

=)Kivaa torstaita toivoa täynnä!

-i-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!!

Eihän niiden viivojen sinne pitäisi tulle, ellei ole raskaushormonia..

Jipii, tämä päivähän alkoi positiivisesti!

Tule kertomaan jos tilanne etenee! Mutta hyvältä kuulostaa, taidanpa jo varovaisesti onnitella!

Ihanaa!

-i-

Vierailija
4/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea cactus, ihanaa että onnisti, eiköhän tuo aikalailla selvä tapaus ole jo, onnea onnea onnea onnea, miten ihmeessä sä pysyt pöksyissäsi?

Ei ihme että kärsimättömänä avasit heti uuden ketjun, mäkin olisin avannut, sillä kyllähän tuo nyt pitää päästä kuuluttamaan maailmalle !

omaa napaa:

eilen havaitsin sitten ovislimat, MUTTA testit eivät näytä mitään, vain se yksi ja sama viiva eilen ja tänään aamuna !

Mikäköhän tähänkin on syynä, onks kelläkään mitään tietoa tai omia kokemuksia kyseisestä asiasta ?

Voisko nää olla ennakoivat ovislimat..... höh voi hitsi mitä pöllöjä kysymyksiä !

menossa kp12/24-27-????? hitsi että nyt ihmetyttää

Vierailija
5/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cactus, varovaiset onnittelut sulle!!!! Toivotaan että viiva vahvistuu parissa päivässä ihan selkeäksi plussaksi:)) IHANAA kun joku tuo tällaisia uutisia..

Killa ja Quiero: Kauan odotitte ennen sinne väestöliittoon menoa?? Kun ajattelin että huhtikuun lopulla olisin menossa lääkäriin ja silloin ois reilut puoli vuotta mennyt epäsäännöllisten kiertojen ja ovuloimattomuuden kanssa. Tartteeko vielä odottaa vai onko toi jo oikea aika hakeutua selvittämään missä mennään? Eli ottaako mut jo vastaan? Vai käskeekö odottaa sinne vuoteen saakka?!

Ja Quiero, toivotaan että siellä rakenneultrassa on kaikki hyvin, vaikka varmasti niin onkin=)

Nyt jatkan töitä, piipahdan myöhemmin:)

A

Vierailija
6/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii...varoivaiset onnittelut cactukselle:)!!! Hieno juttu! Toivotaan kovasti, että viivaa siitä vielä vahvistuisi entisestään!!!

Iisa: Olisipa tosiaan mukavaa jos talvi jo loppuisi...kevät ja kesä ovat niiiin parhaita vuodenaikoja:)! Onneksi on nyt monena päivänä paistanut aurinko, niin mieli piristyy ja tuntuu edes vähän siltä, että kesä on tulossa! Kohtahan on jo onneksi huhtikuu ja ehkä voidaan ajatella (heh...tai sitten ei), että huhtikuu on jo melkein kesää :)

AinoAurora: No onpas tyhmää, jos ovistikut eivät näytä kahta viivaa...Minkä merkkisillä testeillä testailet? Itse testailin pari-kolme kiertoa Mammaksin testeillä ja en saanut niihin koskaan kahta kunnon viivaa (kontrolliviiva tuli, muttei koskaan kovin vahvaa toista viivaa)...tässä kierrossa testailin Aconin testeillä ja kp17/34 tuli kaksi vahvaa viivaa. En sitten tiedä, mikä oli syynä, ettei Mammaksin testit näyttäneet minulle ovulaatioajankohtaa. Mutta voihan kohdallasi olla myös niin, että ovislimat on jotain ennakoivia...ja testit näyttävät lähipäivinä kahta viivaa :) Toivotaan, että tikuttelu onnistuu!

Kaunista ja rohkeaa torstaita kaikille Enskoille:)!

Vierailija
7/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ONNEA CACTUS! Kyllähän se haaleakin viiva on merkitsevä, ilmeisesti ei vaan hormonitaso ole vielä niin korkea, että viiva näkyisi vahvana. Eiköhän se sieltä tummene! :)

Täytyy kai vaan uskoa, että kierto heittelee miten sattuu. Sitten kun täti joskus suvaitsee saapua paikalle, alkaa yritys. Yleensä tunnistan kyllä oviksen ihan selvästi, mutta jotenkin tässä kierrossa se on mennyt vähän ohi. Varmaan juuri siksi, että odotin sitä tulevaksi 29 päivän kierron mukaan, ja jos tämä nyt onkin päälle 35 päivää, niin sehän onkin tullut ihan eri aikaan sitten..

Vielä tuosta miesten haluttomuudesta: itsestäni ainakin tuntuu, että avopuolisoni ei yksinkertaisesti tunne tarvetta harrastaa seksiä useammin kuin 1-3 krt viikossa. Itse tuskastun ihan täysin, jos edellisestä pupuilusta on melkein viikko, mutta häntä se ei tunnu vaivaavan. Hän kyllä pitää läheisyydestä, mutta iltaisin uni ilmeisesti houkuttelee enemmän kuin mikään muu. En oikein usko, että voin tehdä asialle mitään. Ei viitsi pakolla tyrkyttää, jos ei kelpaa!

Vierailija
8/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.comin sivuilta tilasin tämän hetkiset testit.

tänään on muutaman kerran " kouraissut" tuolta vasemmalta puolelta, joten olettaisin että on ovulaation aika, mutta tiedä sitä sitten.

Alkaa jo ärsyttämään, kun mitään ei tapahdu, sitä kehittää itsellensä kaikkia vaivoja ja maalaa piruja seinille, mitä jos sitä ei koskaan saakkaan lapsia, mitä jos mussa onkin jotain vikaa.....

kaitpa sitä on pikkuhiljaa hipsittävä lekuriin tutkimuksiin jos ei kohta mitään ala tapahtumaan.

mulla on taas tälläinen kausi menossa, näitä aina tulee ja menee.

Onneksi huomenna on kampaaja niin se edes vähän piristää mieltä.

Vierailija
9/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea cactus!! Ihanaa, että saatiin uusi plussa tähän pinoon =). Onnellista odotusaikaa!!

N11NU ja Päivi83 tervetuloa mukaan!

Essi ja kandivaihe, helpottavaa kuulla etten ole miehen pihtailu-ongelman kanssa yksin. Toivotaan, että kevät saa miesten hormonit pörräämään uudella tavalla =).

hoyt, tuo pitää varmasti ihan paikkansa. Olen melko varma siitä, että osittain miehen pihtailu johtuu siitä, että hän pelkää, ettei taaskaan tärppää. Ennen yrityksen aloittamista mies kysyi minulta, että ethän jätä mua, jos ei heti tärppää? Ei todellakaan tulisi mieleenkään, mutta kaikenlaisia ajatuksia sitä pyörii kummankin päässä. Lapsen saaminen on niin suuri asia.

Omaa napaa; miehen kanssa keskusteltiin pihtailusta, ja nyt tilanne näyttää taas ihan hyvältä. Mies muisti, että vkl on ovis luultavasti tulossa ja ihmetteli, että mikä kiire nyt jo on, että kun ovis on vkl ja kestää monta päivää? Kerroin miehelle, että ei se välttämättä ole vkl, ja että on tärkeää pupuilla myös aikaisemmin. Ja ei tokikaan ovis kestä montaa päivää. Mies kuunteli, ja mahdollisesti ymmärsi paremmin kuin aiemmin. Sanoin myös, että ei ole kiva " mankua seksiä" ja että se tuntuu tosi tyhmältä itsestänikin. Mies ymmärsi ja uskon, että tämä keskustelu auttoi asiaa =).

Laitan tähän vielä eilisestä pinosta pohdintaa, josko joku kohtalotoveri tai asiasta tietävä löytyisi =).

Olen etsinyt netistä tietoa lyhyestä luteaalivaiheesta. Minulla se on yleensä ollut 8 päivää, mikä taitaa olla liian vähän. Yli 10 päivää sen pitäisi olla. Tämä on varmasti vaikuttanut siihen, että vielä ei ole tärpännyt ja toki siihen voi muutkin asiat vaikuttaa. Nyt olenkin miettinyt, että auttaisiko liian lyhyeen luteaalivaiheeseen jokin kotikonsti tai lääke, jota saisi ilman reseptiä? Kesällä varailen tutkimuksiin aikaa, ja sitten varmaan saan jonkun lääkekuurin, mutta olisi kiva jo aiemmin kokeilla jotain poppakonstia, jos sellaisia sattuisi olemaan. Tietäisikö kukaan aiheesta? Tai onko kenelläkään samaa ongelmaa?

Emma kp 12/29

Vierailija
10/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oireet saattaa olla ennakko-oireita, ja ovis on kovaa vauhtia pian tulossa?

Emma

Vierailija
11/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää ollu poissa täältä.. oli ovis tossa, ja sitä ei voinu tosiaan olla huomaamatta. sattu niin paljon mahaa,et jouduin välil kyykkii lattial,ku ei pystyn seisoo..ja makoilin sängys.eipä oo ennen noin kovat kivut ollu. ihan samanlaiset ku menkkojen aikaan. mut onneks ei kestäny kauaa.

cactus: Uskaltaisin varovaisesti onnitella!!! eiköhän se plussa siitä vahvistu:) Onnea!!!

AinoAurora: Mä en osaa niistä ovistesteistä sanoa oikein..Mut voisko niis olla jotain vikaa, tai siinä minkä teit?? Jos sul kuitenki on sellasii tuntemuksii vatsassa??

Iisa: Täälläki oli jo niin kivat ilmat ja sit taas joku pakkasaalto kurvas paikalle. Oon kesäihminen, enkä tykkää yhtään talvesta, joten alkaa jo olee kärsimätön. Mut aurinko ainaki nyt paistaa kivasti taivaalla, et ky se kevät sieltä tulee:) toivottavasti huomenna..

kandivaihe: toivottavast se täti pian saapuu paikalle.ei tollanen odotus oo kivaa ollenkaan.

mä lähden tästä kaffelle ja lukemaan päivän lehden.

muksaa torstaita kaikille!! ja plussasäteitä!! +++++++++

-lara

Vierailija
12/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä et saitte keskusteltua asiasta:) Toivottavasti auttoi! Sit vaan pupuilemaan:)

Vierailija
13/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan aikaisemmin tikuttanut näin tarkasti, joten en osaa sanoa miten ovulaationi oikeasti menee.

kerran aiemmin yritin tikutella, mutta koska en lukenut ohjeita tarpeeksi tarkasti enkä oikein hallinnut asiaa niin en saanut toivottua tulosta.

tikuttelen nyt ahkerasti tästä kierrosta niin jospa oppisin minäkin jotain, tai ainakin näkisin että tapahtuuko ovulaatiota ja jos tapahtuu niin missä vaiheessa.

Lohduttavaa oli kuulla että niitä " haamu" viivoja ei välttämättä tule.

Onko tosiaan mahdollista että aamulla ei näy mitään ja illalla tikuttaa voiksen, kuulostaa hassulta, mitäs jos se meneekin ohi ?

Ompas tämä nyt taasen vaikeaa !

-AinoAourora

Vierailija
14/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta [b]Cactus[/b], onnea vaan! Haamu on ihan selvä plussa! Tarrasukkia matkaan mukaan!

[b]Iisa[/b]: mulle ei oo tavallisia tädin lyhyet vierailut: yleensä vuodan normaalin määrän 3-4pv ja sit tiputtelee pari pv. Nyt tosiaan kunnon vuotoa vaan pari pv, mutta sit tiputtelua vielä kp 7. Mitään raskausoireita ei ole, vaan kun täti tuli niin lämmöt tipahti, tissikipu hävisi ja tissit kutistuivat omiksi itseikseen! ;)

[b]AinoAurora[/b]: mä en noista limahommista tajua mitään, mutta oon käsittänyt,, että limantulo lisäntyy ovista kohti ja sit kun se limantulo loppuu, niin ovis on jo mennyt.

[b]Aurora[/b]: me mentiin VL:oon kun yritystä takana alle puoli vuotta. Olin miettinyt menoa siitä asti, kun sen aukiolotutkimuksen tehnyt lääkäri kehotti herkästi teettämään kierronkartoituksen, kun sen mielestä mulla pco-tyyppiset munasarjat. Niitä ei sit löytynytkään ja selvisi, että ovuloin ainakin joskus, vaikka nyt tää viimeisin lääkäri arveli, että tuskin ovuloin ihan joka kierrossa, kun on epäsäännölliset kierrot ja ollut paljon noita pitempiä kiertoja (joissa siis ovuloimattomuus tavallisempaa).

Jos nyt mun mielipidettä kysyt, niin mä menisin sun asemassa viivana lääkäriin, kun sulla kerran on todettu jo tota ovuloimattomuutta! Aivan takuulla ottavat sut vastaan! Mä luulen että yksityiselle pääsee miten vaan haluaa, kun kaikesta kuitenkin itse maksaa... Jos teidän ainoona ongelmana on ovuloimattomuus, niin siihen kuitenkin löytyy tavallisesti helpohko hoito eli lääkitys.

[b]Emma[/b]: en valitettavasti tosta lyhyestä luteaalivaiheesta tiedä tarkemmin, mutta kyllä siihen ainakin jokin lääkitys taitaa olla, en vaan tiedä saako mitään ilman reseptiä (tuskin). Eikös miedän Moolilla oo samanlaista ongelmaa?! Tuu, Mooli kertoo, jos muistin oikein! :)

Killa

Vierailija
15/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä kommentoida, kun meidän uudet Enskat oli eilen pohtineet raskautumista pillereiden lopettamisen jälkeen ja kyllä munkin käsityksen mukaan ei pillereillä ole vaikutusta tuohon raskaaksi tuloon (ainakaan heikentävästi)! Oon kanssa joskus asiasta jutellut lääkärin kanssa ja näin sanoi.

Hain vielä tossa netistä tietoa ja löysin vain sitä puoltavia tekstejä, esim.

" Vaikkakin ehkäisypillereiden tarkoitus on ehkäistä raskaaksi tuleminen, ja sen ne tekevätkin erittäin tehokkaasti sen aikaa kun niitä käytetään, ne samalla suojaavat hedelmällisyyttä. Kun pillereiden käyttö lopetetaan, on hedelmällisyys parempi kuin jos vastaava aika olisi käytetty jotakin muuta ehkäisyä. Tämä johtuu siitä, että kun pillereitä käytetään, ovat munasarjat lepotilassa ja monet sellaiset sairaudet, jotka heikentävät hedelmällisyyttä estyvät ainakin osittain."

http://www.appelmedi.fi/index.php?id=26

" Nykyiset ehkäisypillerit ovat turvallisia. Niiden ei ole todettu aiheuttavan lapsettomuutta eikä pitkittävän raskaaksitulon mahdollisuuksia, dosentti Aarne I. Koskimies vakuuttaa.

Vuosikausien pillerikäytön jälkeen herää usein kysymys lapsensaannista. On hyvä tietää, että naisen hedelmällisyys alkaa laskea 30 ikävuoden jälkeen, käytti pillereitä tai ei. Kaikki munasolut muodostuvat munasarjoihin jo sikiökautena. Munasolut siis vanhenevat iän myötä ja osan hedelmöityskyky heikkenee. Siksi ehkäisypillereitä ei pitäisi käyttää liian kauan, ettei hedelmällinen aika menisi ohi.

Miten kauan pillereiden vaikutus sitten kestää lopettamisen jälkeen? Uusien munarakkuloiden kehitys palautuu jo seitsemän vuorokauden kuluttua. Näin ollen raskautta voi yrittää ilman mitään pitempiä taukoja."

http://www.felicitas.fi/suomi/tietopankki/Artikkelit/041215_Ehkaisypill…

" Pitäisikö minun odottaa muutama kuukausi ehkäisypillereiden käytön lopettamisen jälkeen ennen kuin yritän tulla raskaaksi?

Ei, siihen ei ole olemassa mitään lääketieteellisiä perusteita. Voit aloittaa yrittämisen vaikka samantien.

Kuinka kauan kestää ennen kuin ehkäisypillereiden käytön jälkeen voi tulla raskaaksi?

Voit tulla raskaaksi milloin vain, jopa ensimmäisten kahden pillerittömän viikon aikana, ennen kuin sinulla on edes ollut kuukautisia."

http://www.epilleri.fi/scripts/global/faq/1basic_pill_facts.php

Joten kyllä heti ekassa yrityskierrossakin saa jo piinailla, vaikkei pillerittömia menkkoja ois vielä kuulunut! Kierto voi kyllä joillakin mennä vähän sekaisin hetkeksi, kun pillerit jättää pois. Itellä meni kerran puoli vuotta ennen kuin menkat saapuivat, kun oli jättänyt pillerit pois, mutta sitä ei varmaan kannata laskea, kun mun kierrot on aina olleet ilman pillereitä ihan mitä satuu...

Vierailija
16/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea Cactukselle!!!:=)

tulin, kun Killa kerran pyysi:=0

joo, moolilla on lyhyt luteaalivaihe, Felicitaksen gyne sanoi viime syksynä, että jos jää 9 päivään tai alle, on hiukan liian lyhyt. Mulla tavallisemmin kierto 24-26 päivää ja ovis kp16-17. Olen saanut lugeja (Lugesteron) avuksi - parissa aktiivisessa kierrossa niitä kokeillut. Venyttää mulla kuukautisten alkamista 4-5 päivällä, vaikkei tärppiä tullut. Mut vahvistais varmaan hyvin raskautta, jos tärppi tulis. Vieläkin niitä himassa, mutta en ainakaan tässä kierrossa ole kokeillut. Kas, kun se käyttö on hiukan epämiellyttävää, kun aamuin illoin pitää tunkea puikkoa emättimeen...tokihan sen mielellään tekee, kun raskautuu, mutta meilläkin yritystö jo 10kk takana, niin ei sitä koko ajan jaksa...:=)

terkkuja vaan Q:lle ja pikku-q:lle, kun olitte piipahtaneet täällä! Mahtavan pitkällä sun raskaus jo!!!

täällä mennään päivämäärän mukaan kp23/26:=) Tuntuu, että olen lopettanut ovuloimisen kokonaan, kun menkkojen tulo-oireet on miltei hävinneet, rintakivut ym.

haleja Killa-kamulle!!

ja *moi jessica*

-mooli

Vierailija
17/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoista Killa! Itsekin olin asian näin ymmärtänyt. Tuntuu tosiaan, että elimistö jotenkin ryöpsähti käyntiin pillereiden lopettamisen jälkeen. Siinähän on hormonipitoisuuksissa suuri ero hetken, joten ehkä se todella antaa elimistölle ns. sokkiherätyksen. Itsellä tuntui kyllä hyvin selkeältä tuo " ovis" . Ja nyt on tämän päivän lisääntyvässä määrin supistellut alavatsalla, ihan kuin olis menkat alkamassa. Niiden ei kyllä pitäs alkaa kuin noin 1.5 vkon kuluttua. Hmmm... vai olenko vale-raskaana? ;) Toiveetkin voi aiheuttaa mitä kummallisimpia tuntemuksia.

Toivotaan kaikille onnea plussaantumisen suhteen... :)

Vierailija
18/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin... unohtui se tärkein: ONNEA!! Peukut pystyssä täälläkin.

Vierailija
19/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ONNEA CACTUS!! Tosi hienoa : ) Toivottavasti maaliskuun plussajunassa ois vielä tilaa muutamalle muullekin...

Kovasti keskustelua on käyty mitä erilaisimmista kierroista ja luteaalivaiheista ja tutkimuksista - hmm, itselläni ei oikein tähän kommentoitavaa kun mulla on varmaan ollut koko 10 kk yrityksen ajan aika " normaalit" kierrot. Toki tutkimuksiin tästä itsekin lähden jos ei toukokuussakaan vielä tärppää (sitten vuosi täynnä yritystä). Myönnettäköön että hurjassa nuoruudessani pääsi käymään niin että nappasin eräältä aivan ihanalta (heh, joopajoo) mieheltä klamydian. No sain sen onneksi melko nopeasti hoidettua pois, mutta pieni pelko on nyt hiipinyt mieleen että mitäs jos se onkin tuhonnut jotain olennaista mun " lisääntymiselimistössäni" . Gyne on syynäillyt kaikki paikat ultralla ja kaikki näyttää olevan kunnossa ja kuulemma oikein siistin näköistä, mutta eihän ultrakaan sitä näe ovatko " tuubit" auki vai ei. Kaikkea sitä meneekin hölmönä parikymppisenä touhuilemaan : (

Täällä ei mitään erityisiä tuntemuksia. Oviksen jälkeen oli monta päivää monenlaista myllerrystä alavatsassa ja navan ympärillä, mutta nyt ei oikein mitään. Lämpöjä en jaksa / ehdi vahtailla. Ensi viikolla sitten taas jännäillään...

*vilkuttaa* Moolille ja Killalle ja kaikille muillekin tutuille - nauttikaa auringosta ja tsemppiä muutenkin! Yritetään päästä Cactuksen seuraksi maaliskuun Odotusjunan business-luokkaan : )

- Jessica -

Vierailija
20/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille varovaisista onnitteluista! Töistä ei ole tahtonut tulla mitään tänään, mutta olen sentään jotain saanut aikaiseksi... ja enää tunti jäljellä!!

Koko ajan jänskättää ihan hirveesti ja tuntuu, että pitää välillä vessaan kirmata vain tarkistamaan tilanne, ettei mitään tuhrua ole alkanut tulla... Pääsis nyt edes viikonlopun yli, niin sitten tohtis varmaan paremmin luottaa siihen plussaan...

Sukat pyörii jaloissa ja muutenkin on ihan höpsähtänyt olo! Yrittää tässä nyt sitten istua tyynen rauhallisena tietokoneella ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan... Melko mahdotonta!

Yritän kovasti kiskoa teidät mukaan maaliskuun plussajunaan... ja myös pysytellä itse kyydissä... =)

-cactus-