Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moni raskautunut ovistikkujen avulla?

17.06.2007 |

Mietiskelen tässä, että alankohan niitä käyttämään. Ensimmäistä lasta piti " yrittää" pari vuotta ja nyt tätä toista jo puoli vuotta. Tarkoitan vain sitä, että tuleeko niistä tikuista enemmän stressiä kuin mitä niiden hyöty on? Kuinka moni on oikeasti hyötynyt niistä?

Tiedän kyllä, että ovuloin ja milloin ovulaationi suurin piirtein on. Emme harrasta pupuilua kuitenkaan välillä kuin 1-2 kertaa viikossa, joten mietin olisiko täsmätikuttelusta jotain hyötyä. Olen niitä toki joskus kokeillut ja pari viivaa tikkuun saanut. Ajattelin nyt lähinnä säännöllistä käyttöä. Netistä näyttää saavan testejä isoja paketteja.

Kokemuksista kiitollinen,

Jiffi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tärppäs ovistikkujen avulla, mutta minusta jos tiedät jo koska ovuloit tikuista ei ole pahemmin hyötyä. Tikuillahan saa vaan sen parin päivän haarukan joka tapauksessa. Sanoisin vielä että apteekin ovistikuilla ovis näkyi, mutta mammaksin tikuilla tuli vaan haalea viiva molemmilla kerroilla kun niitä oon kokeillut, vaikka gyne samaan aikaan sanoi että kohta ovuloit. :-/

Vierailija
2/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka tärppäsi ovistikkujen avulla. Voithan sinä koittaa niitä tikkuja jos haluat ja verrata sitten milloin ovuloit. Ihan miten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan ainakin sen verran aikaa käyttää niitä tikkuja että tietää että omat tuntemukset pitää paikkansa.

Vierailija
4/9 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressiä vain lisäsivät enkä saanut ovista bongattua niillä vaikka olen aika varma ovuloinnista sekä kiertoni on nykyään tosi säännöllinen. Kannattaa kokeilla avoimin mielin.

Niiloakseli yk12 huoh....

Vierailija
5/9 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne stressiä minulle aiheutti kun ei viivoja meinannut tulla tuli sitten vasta joskus kp 17 tai 18.

Mutta heti ekalla tikuttelu kerralla tärppäsi ja ei olisi ilman tikkuja tärpännyt koska en olisi tuossa vaiheessa kiertoa edes osannut ajatella raskautuvan.

Tsirppana rv 25+0

Vierailija
6/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppäsi heti kun bongasin ovistikkujen avulla oikeat päivät! Eli hyvät kokemukset minulla ja varsinkin kun kiertoni on epäsäännöllinen, eikä meillä harrasteta seksiä joka päivä :)

Vierailija
7/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on myös yritystä puoli vuotta takana, 3kk:n ajan käytetty ovistikkuja, pupuiltu tikkujen osoittamaan " parhaaseen aikaan" toistaiseksi tuloksetta. ainut hyöty ollut meillä se että saimme tietää minun myös ovuloivan vasta kp15-17, muuta hyötyä ei vielä ollakaan saatu..esikoisen kanssa meni reilusti yli vuosi, tuskin tämä toinenkaa saa alkuaan yhtään helpommin..

marie, yk 6

Vierailija
8/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystä oli takana 7kk ja minulla oli todella pitkät kierrot. Seksistä alkoi tulla pakkopullaa. Otin sitten ovistikut käyttöön ja heti siitä kierrosta sitten tärppäsi. Oli " pakko" puuhastella vain yhtenä päivänä kuussa. Muuten sai sekstailla silloin kun siltä tuntui. Lievensi ainakin minun stressiä ja seksistäkin tuli sen jälkeen hieman rentoutuneempaa.

Tytteli-83 ja neiti 1v.

Vierailija
9/9 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kyselen, että onko kukaan todennut halpatestin tikkuja huonoksi? Itsellä kyseiset ovistikut käytössä, nyt menossa kohta kp 26 eikä edes ovista ole tikkujen mukaan tullut missään vaiheessa. Joskus kuukautisten jälkeen, noin 4 päivää, tikkuun tuli hieman tummempi viiva, muttei lähelläkään kontrolliviivan vahvuinen. Se on ollut vahvin viiva mitä olen tikkuun saanut! Viimeeksi sain ovulaation apteekin testeillä tikutettua kp 17. Nyt samoihin aikoihin oli " oloja" , eli alavatsakipua, lämpöä ynnä muuta, mutta ovistikku näytti vaan haaleata edelleen. Söin samoihin aikoihin vahvaa antibioottikuuria, voikohan se vaikuttaa siihen? Epäilen kyllä itsekkin mutta kysympähän kumminkin..Ja tuon antibiootin seurauksena tuli elämäni ensimmäinen, todella raju hiivatulehdus!

Mutta, missä ovulaatio viipyy, vai testissä vikaa?